OldTimer Mikkeli -08

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja Hezuz, 23.6.2008.

  1. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Onko Mikkeliin menijöitä, juna män justiinsa. Mä ja junior sekä pohjoiskarjalan vahvistukset meinattiin lähtee Siilistä noin kasilta eli esim Pitkälahden ABC n.8.30? Matkavauhtia meillä olis vain se 55mph kun Samilla on varmaan munakuppi perässä, eli jos on muita innokkaita niin vois körryytellä letkassa ainakin näillä vanhoilla romuilla 8)
    Siis 28.6 lauantaina
     
  2. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Minä meen sinne, mutta lähden jo paljon aiemmin.
     
  3. supo

    supo Double Gearhead

    SIIs lauantaina 28.6.2008 klo 8.30 Pitkänlahden ABC lähtö Mikkeliin Old Timer tapahtumaan mukavassa seurassa.Tässä taas hyvä mahdollisuus harrastaa porukassa mukavaan tapahtumaan !!!Ei tarvitse inistä ettei mitään tapahdu!!!PS:luulen että sauttaa pari vanhusta lähtee Etelä Kuopiosta letkaan!!
     
  4. Antti P

    Antti P Gearhead

    Vois sitä vaikka lähtee newporttia ulkoiluttaa. Saa vaan nähdä saako tuon jälkikasvun jalkeille vielä siihen aikaan näin kesällä. Itellä ku ei lomaa niin ei siitä murhetta.. :D
     

Kerro tästä muillekin!