Oldtimer Run 30.6.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja -31, 24.6.2007.

  1. -31

    -31 Gearhead

    Ollaan lähdössä klo 9.00 Pitkälahden ABC:n pihasta. Tuu mukkaan. Kaatosateessa ei kai mennä?
     
  2. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Ei sade meitä haittaa ja ei varmaan ole niin kylymä ku Oulun reissulla :lol:
    Ja onhan sulla sentään näkkärivetoinen kuranlevitin.
     
  3. Mopar79

    Mopar79 1st gear

    passoohan tuota lähtee mikkeliin.toivotaan et keksintö ruppeis pysymään kasassa. :mad: :mad: :mad:
     
  4. supo

    supo Double Gearhead

    Harmi kun ei piäse mukkaan. Halpamatka teamilla hieman Motohome urakka kesken ja varsinainen autohan pilattiin talvella lyhyen matka ajoon. Hyvvee Mikkelin matkoo!!!!
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Perhana kun pitäisi olla just tuona lauantaipäivänä neljässä paikassa yhtäaikaa: old timer runissa, synttäreillä, kaverin muutossa ja toisen kaverin tontilla talkoissa :-?

    Saahan nähdä minne joutuu.... 8)
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Minä taas puolestani joudun olemaan töissä lauantaina Viitasaarella :( Viime vuonnakin olin töissä tuonna viikonloppuna, mutta silloin olin lähellä Mikkeliä Hirvensalmella ja sieltä kerkesin katsomaan vielä Old Timeria.
    Onneksi sentään vajjaan parin viikon piästä alkaa tuas loma 8)
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Kiitos Kettuselle ja muille mukana olleille.
     

Kerro tästä muillekin!