Oldtimer run Mikkelissä 28.6.2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 10.4.2008.

  1. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    no niin!
    lossin imu on riittävä ? :wink:
    nyt on jakaja vaihdettu ja luulis et vie edes takaisin. :odroll:
    aamulla tartataan jos kyetään.
     
  2. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Kyllähän se on paikalle varmaan tultava, kun viime vuos jäi jopa välistä.. :)
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Mikkelissä on hieno aurinkoinen aamu. Tavarat on pakkailtu ja kohta mennään Visulahteen :D
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Nyt nokka kohti visulahtea.
    Katsokaa tuosta firmani linkistä lissee...
     
  5. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Minä lähen NYT!
     
  6. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Mie lähen kohta... 8) LOISTO keli 8) 8) 8)
     
  7. ama

    ama 3rd gear

    Tulipahan käytyä eka kertaa. Porukkaa oli paljon, autot hienoja ja meininki hyvä. Kiitokset järjestäjille!! Ruisinkiin ei jaksanu enää jäähä ku alko niin myöhään.
     
  8. koiste

    koiste Gearhead

    Jep, minäkin olin ekaa kertaa ja mielestäni asiallinen tapahtuma!

    Sai Buickikin reilu 300km ajoa ja pelas kuin...
     
  9. jus57

    jus57 Gearhead

    laiskuus pääs vaivaamaan,taas. Eikä tullu lähettyy mut kai nyt jollain on kuvia? Kiitooss..
     
  10. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Hieno keli oli iltapäivästä, ja autoja, ja immeisiä roppakaupalla... :rotfl:
     
  11. ebeee_

    ebeee_ 2nd gear

    Tulihan tuolla käytyä hieno keli ja hienoja autoja
     
  12. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Mainio keli, rusketusraidat hankittu ja kustum4evo straippaili neidon takapuoleen hienon tatuoinninkin. Kotimatkalla ei sitten pysytty "vetoauton" perässä kun lämmöt alkoi nousta siihen malliin. Loistava reissu!
     
  13. rt68

    rt68 1st gear

    Tuli taas käytyä ja paljon oli hienoja autoja. Puolivälissä matkaa muistin että kamera jäi kotia joten kuvia ei ole :(
     
  14. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Eipä päässyt tuolla käymään, vaikka edellisenä iltana oli vielä aikeissa.
    Kuvia?
     
  15. Tupis

    Tupis 3rd gear

    "Vetoautosta" Lemmy soitteli minulle ja kysyi puhelinnumeroasi, että mikä vikana, kun jäivät niin paljon jälkeen.

    Oli jälleen ihan mukava tapahtuma, vaikka tällä kertaa en päässyt oikein katsomaan mitä kaikkea kalustoa siellä oli, kun piti päivystää omalla tiskillä.
    Kiitokset järjestäjille hyvästä tapahtumasta. Ja ainakaan minun päässä rompetoria en nähnyt "kukkaruukku kauppiaita"

    Kotimatkalla ajelimme erään kaverin kanssa peräkkäin ja kun pysähdyimme Juvan ABC:lla, niin emme jääneet sinne syömään vaan menimme Juvan kylälle paikalliseen ravintolaan. Eipä ollut ruuhkia siellä.
     
  16. Buick55

    Buick55 Gearhead

  17. Jantteri

    Jantteri 1st gear

    Jeps pienistä sadekuuroista huolimatta oikein mukava iltapäivä Visulahdessa. Ensi vuonna uudestaan :D
     
  18. make_110

    make_110 3rd gear

    Hyvin oli autoja ja nättejäkin olivat vielä. Valitettavasti ei joutanu olemaan ku päivällä kahtelemassa ja jutustelemassa.
     
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hieno oli tapahtuma,porukkaa oli todella mukavasti kuulemma jotain 450 autoa/prätkää ja sääkin suosi...mitä nyt se yksi pieni sadekuuro,mutta sehän oli se perinteinen juttu,Oldtimer:ssa pitää paidan aina kastua ainakin kerran !

    Kiitokset vaan taas kerran järjestäjille,vaikka kai ne perille menivät jo eilenkin :pinup:

    Ilta-cruise jotenkin lässähti taas kerran...tiedä johtuneeko siitä että alkaa käytännössä 2-3 tuntia sen jälkeen kun itse tapahtumapaikka tyhjenee,eikä ihmiset viitsi jäädä odottelemaan tai pitkä kotimatka...siitä huolimatta kivaa oli ja mukava oli tavata taas tuttuja Itä-Suomesta ja vähän täältäkin 8)

    Ensi vuonna taas :wink:
     
  20. Letku

    Letku 3rd gear

    Tuli käytyä ja mukavaa oli.
    OTR on ehkä kesän paras auto/pyörä tapahtuma.
    Paljon oli autoja ja pyöriä, suurin numero jonka bongasin oli 538...

    Ihmisten suosikki ei ollut tällä kertaa ihan minun makuuni, mut auto oli jollakin tavalla hieno ja ainakin persoonallinen.

    Oli taas lähes vuorokauden reissu, mut kaiken tämän väsymyksen arvoinen... :D
     

Kerro tästä muillekin!