Oli: kuopion katsastuksesta, lisäkysymys löytyykö TI-halleja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mie, 26.7.2006.

  1. mie

    mie Gearhead

    Ihan vaan kysyisin, missä Kuopiossa kannattaa auto katsastuttaa. Pitäisi käyttis ja harrastepeli leimata tässä lähiaikoina. Lähinnä vaan kysyisin, missä olette saaneet hyvää palvelua ja homma sujunut niinkuin katsastuksen pitääkin, ilman aiheetonta nurinaa yms. kun ei ole täällä Kuopiossa aiemmin tarvinnut autoja leimailla. Ei sinällään, katsastuksenhan pitäisi hoitua samoilla kriteereillä konttorista riippumatta, mutta eroja kuitenkin on. Autot ovat onneksi kunnossa, joten mitään 'helppoa' leimapaikkaa en ole etsimässä, vaan sellaista, missä homma ja palvelu pelaa.

    EDIT: Heräsi viel kysymys, onko täällä missään TI-hallia tai vastaavaa, jossa voisi tehdä moottoripesun painepesurilla.
     
  2. Damned

    Damned Gearhead

    K1 Särkiniemessä on ok paikka jos sattuu järkiukko kohalle autoa syynäämään. Tosin kerran sattui semmoinen kyylä että niuhotti ihan ihmeasioista (ei ajokuntoon vaikuttavista). Tuuripeliä että kuka sieltä kohdalle sattuu.
     
  3. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Ite oon käyny Sorsasalossa. Ei tarvii aikaa varata, sen kun ajaa vaan sinne. En sitten tiedä mikä asema on "paras", mutta en ainakaan haukkumaan ala ko puulaakia. Todella asiallisen palvelun olen saanut.
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

  5. mie

    mie Gearhead

    No perskeles, tällaistakin sitten jo kysytty, kiitti.
     
  6. apukuski

    apukuski Gearhead

    Yhdyn Dartsanin mielipiteeseen olen myös sorsasalossa autoni käyttänyt ja aina on tullut asiallista palvelua.
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Olen käyttänyt sitä Savon dieselin viereistä Kaivotiellä, vanhaa valtion konttoria Savilahdessa ja sitä siellä Sorsasalossa jokaista vähintään parikertaa - Kaivotietä useiten, eikä ongelmia ole ollut missään.
    Mitä nyt toi viimeinen unohti kerran leimata katsastuksen otteeseen yhdessä kotteroista, enkä minä puusilmä sitä huomannut. Miliisi sitten huomasi sen ratsiassa, mutta viitsi tarkistaa sen tietojärjestelmästä ennen kilpien kiskomista, missä asia oli OK. Tuli yksi turha keikka konttorille. Muuten ilman pahempia kommelluksia on selvitty. Ex-valtion asemalla setvivät asiallisesti erään paperittoman tapauksen tavallisella korvauksella, vaikka aikaa paloi 1½ vuotta ja paperia syntyi iso nipullinen. Siitä iso plussa. Kerran vaihdattivat siellä tiukan nivelen, mutta siitä on aikaa jo 15 v. joten ei koske nykytilannetta.

    Meinasin kilpailuttaa noi konttorit, jos saisi alennusta? Joutuu leimaamaan vuodessa ainakin noin neljä kotteroa. Olisi kiva jos jonkun eukan per auto saisi alennusta.. :odroll: Itselleni on tällä kokemuksella sama missä leimaa, siis kokemusten perusteella. Ja leimaamasa olen käyttänyt vanhaa ja uutta, jenkkiä ja euroa. Japanilaisia en. Asennehäiriöiseen henkilökuntaan en ole missään noista törmännyt. kop kop. Jos on jotain huomautettu, niin lakiin perustuen asiasta. Autot tosin ovat ollet suht vakioita. Enemmän ralli tai custom autojen aiheuttamasta mahdollisesta inertiasta ei siis tietoa. kertokoon siitä muut, joilla on kokemusta.
     
  8. kuula

    kuula Gearhead

    konttori

    Valtion konttori. Ite ainakii suanu AINA asiallista palavelua. Aulis Hokkanen ymmärtää näitä vehkeitä.
     

Kerro tästä muillekin!