Olihan mojova aprillipila!!!!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BRC1, 1.4.2008.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hetkeksi meni kaffet jo väärään kurkkuun ton ylläpidon aprillauksen vuosi...Keleen savolaiset... :poff: Osu ja uppos!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  2. chevy76

    chevy76 1st gear

    Sama fiilis..Kunnes sen 5 sekunnin jälkeen muistin että on aprillipäivä..Mäkin muuten menin naimisiin aamulla.. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  3. Stance

    Stance Gearhead

    Hetkeksi nousi pala kurkkuun kieltämättä.. :rotfl:
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kyllä muuten leuka putos tonne navan tienoille, naama meni valkoiseksi ja veri pakeni päästä. Hetken kun kelas niin selvis! :rotfl:
     
  5. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    huhhuh!!olin vaan että täh :eek: läpi meni :oops:
     
  6. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    EI Tollasta saa ees leikillään heittää.. ois pitäny jatkossa keksiä jotain muuta tekemistä työpäiviks jos OD ois lopettanu.. :D
     
  7. jukka jokela

    jukka jokela 3rd gear

    Niimpä niin tunti sitten toimi :eek: :rotfl:
     
  8. kasipallo

    kasipallo Gearhead

    ihanata ihanata.olin jo hyvin masentunu kun katoin tota viestii :rotfl: toi oli hyvä
     
  9. Jacka

    Jacka Gearhead

    Huh huh

    Olipas aika rankka pila :) Mä jo tossa kerkesin miettiä että mistäs ihmeestä mä saan kaiken sen tärkeän avun tästä lähtien...

    Järkytys oli aika suuri, mutta onneksi kaikki oli vaan unta :)
     
  10. lincci

    lincci Gearhead

    Voi vi...u, ,mulla meni jo 15 minuuttia ihmetellessä,eikä töistäkään tullut mitään.... oli paha :lol:
     
  11. mikaooo

    mikaooo 1st gear

  12. Aika paha pila, menais tosiaan pompata sydän kurkkuun et what the f..k :soosoo:
     
  13. ryti

    ryti Gearhead

    Empäs langennu,tossa hymysuin lueskelin tätä jekkua kun mietin mitä tolle emännälle keksis,ja sainkii sitä narutettua :rotfl: .
     
  14. 660

    660 1st gear

    olipa julma :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  15. jaketin

    jaketin Gearhead

    olin hetken myös silmät renkaina, että MITÄ !!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek:


    ei noin saa tehdä, vakavalla asialla ei saa leikkiä :soosoo: :soosoo: :wink: :rotfl:
     
  16. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    :rotfl: halpaan menin....huh onneksi oli vaan aprillia!!!

    outroadrebels/Jouni
     
  17. rammi

    rammi 3rd gear

    No perkule, läpi meni täälläkin..
     
  18. rokkimamma

    rokkimamma 1st gear

    :eek: :eek: kyllä meinas mennä aamu pilalle, mut onneksi oli vaan pilaa :soosoo: :poff:
     
  19. kma68

    kma68 Gearhead

    Aika hyvä! :eek: :eek: :)
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Siinä sen näkee mitä kaikkea menettää, kun suosikit listalla on osoite suoraan OD:n keskustelupalstalle :rotfl: , koko aprillipila meni ohi!!! Joutui oikein etsimään, että missäs tommonne pila oikein on, mutta sehän olikin suoraan löydettävissä etusivulta ( www.overdrive.fi ) :odroll: :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!