Olipa kerran.... johtokunta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 21.5.2011.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jumankauta juu, ei muuten nay tuolla alotus sivulla vaikka tahan vetaa tuoreimman viestin.
    Mikahan siina on syyna? Jos tama ei kerran ole virallinen FHRAn kanava niin millahan perusteella toi asia on noin???

    Onko yllapito lahtenyt tahan suomen kiihdytysurheilua vaivaavaan salaliittoon mukaan?
     
  2. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Mikkis: Kenen henkee on uhattu? :soosoo: Ei kait jyrän alle jääminen ketään tapa. :eek:
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Niin ja jotkut on herkkiä, niin niiltä voi lähteä henki kun niitä vähän neppaa.
     
  5. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Nyt kun sä studio57 meet johtoportaaseen, niin sähän voit esittää mulle toimitsijakieltoa ja kahden kuukauden kumituskieltoa. :D :D :rotfl:
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    Tuskin moinen on tarpeellista ja kenenkään etu sekään mutta väkivallalla uhkaaminen tällästen asioiden ympärillä on turhaa. Koitetaan kaikki olla ihmisiksi ja nauttia harrastuksesta joka on meidän kaikkien sydäntä lähellä.
     
  7. rauta ja romu

    rauta ja romu 3rd gear

    Asioita pitää voida tuoda julki, ja kyseenasaistaa.

    Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, vaikka huonoonkin... :rotfl:

    Vaan jos jolla kulla palaa hermo, tulisi laskea vaikka 10000000000... :rotfl:

    Eikä ruveta uhkailemaan, vaikka se olisi kotona opittua käyttäytymistä...

    Joku tästäkin varmaan ottaa palkoa klyyvariin :rotfl:

    Itsekkin olen radalla 6 kesää aikaani uhrannut, asioista hyvin vähän tietävä...

    Vai lieneekö tarkoituksena olla keskusteluketjun poistamisen vaatiminen, kun sen saa muutettua ensin uhkailuketjuksi... Tarkoitusperiä on, monenlaisia... :rotfl:
     
  8. Miitu

    Miitu 1st gear

    Jäsenmaksu

    Luigi, kyselit jäsenmaksusi perään. Meiltä toimistolta lähtee vasta tälläviikolla jäsenpostitus. AKK:n jäsenpostitus on lähtenyt jo muutama viikko sitten. Mikäli viime kaudella et ole ajanut on todennäköisesti AKK:n kilpailijajäsenyys päätetty ja siksi sieltä ei sinulle tullut maksulappua. Saat omasi kyllä tässä postituksessa.
    Mikäli asiassa on vielä epäselvää olethan suoraan yhteydessä minuun info@fhra.fi/ 0207 430 750.

    -Miia/FHRA-
     
  9. pontso

    pontso Gearhead

    no ompa hyvä että lähetätte jäsenmaksu postin tällä viikolla niimpä saatamme saada sen tänne maalle ehkä viellä tänävuonna jos toi postilaitos ei hukaa tai muuten silpua postia ennen kuin saa sen asiakaalle , tosin nyt on joulu kiireet posti patella että ehtiiköhän normi posteja jakaan
     
  10. qwerty123

    qwerty123 Gearhead

    Meilläpäin tehdään asfalttitöitä. Kumirölli vois tulla ja hypätä jyrän alle niin katotaan kuinka käy.
     
  11. rauta ja romu

    rauta ja romu 3rd gear


    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Onks teilläpäin vielä kesä?
    Mä voin tulla kans aurinkovarjon alle nauttimaan sangriaa 8)

    (vitsivitsi)
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kyllä se mulla ainakin näkyy. Sensijaan tuolla etusivulla sitä ei enää näy. Onkohan ylläpito tehnyt Vesan kanssa jonkun diilin asian kohdalla. Mene ja tiedä.

    Kumiröllille: Mua ei oikeesti tommoset hyttysten piereskelyt kiinnosta. Se mikä mua kiinnostaa on FHRAn ja sen johtokunnan kanta henkilökuntansa uhkailuista kohdistettuna muihin jäseniin. Ihmeen hiljaa sieltä suunnasta on oltu, poislukien Studio57n kommentteja jossa hän kyllä on jäljillä asian tiimoilta. Mutta mikähän mahtaa olla virallinen kanta :eek:

    Kiitokset toimiston suuntaan Miialle jäsenmaksukaavake infon tiedottamisesta. Jotain tollasta mä vähän epäilinkin. Tosin ei oo muijakaan ajanut sitten vuoden 2007 ja mä kuitenkin ajoin viimeksi 2010. Lisenssikin mulla oli oli silti viime vuonna voimassa. Pääasia kuitenkin, että noi tulee ajoissa, jotta pääsee nauttimaan jäseneduista heti vuodenvaihteen jälkeen maksamalla maksunsa tämän vuoden puolella :rotfl:
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    tiedottajaksi on hakeutunut jo ainakin vissiin pari tyyppiä, toivottavasti tämän kautta tiedoitus joka suuntaan saadaan kuntoon. ehkä aiheesta keskustellaan jo 19p jolloin seuraava kokous on.
     
  15. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    olen käynnyt keskustelua työpaikallani täällä ilmenneistä "uhkailuista" ja saamieni tietojen mukaan kukaan fhra oy:n työtekijöistä ei ole ollut osallisena näihin, joten ainakaan näillänäkymin en kokenut mitään aihetta toimenpiteisiin tai kannanottoihin asian tiimoilta virallisesti, jos sitä ei tosin ole meiltä pyydettykään. Kukaan ei ole myöskään fhralle asiaa tuonnut esille joten ilmeisesti taas huhumylly pyörii "ankan" ympärillä. Onhan tämä keskustelupalsta todella värikäs ja keskustelu pyörii paljon väritettyjen fiktioiden ympärillä, mutta uskon että moni lukia myös ymmärtää "aku ankka" asioiden huumorin, niin uskon että tuo samainen huumori värittää myös noita "uhkailuja". Enhän minäkään ole ikinä innostunut kunnialoukkaus kanteiden nostamiseen vaikka kaikkea täällä onkin kustannuksellani valehdeltu ja syytelty, ja esitetty fiktioita tosina :poff:. Mutta koitetaan nyt samalla innolla jatkaa kohti kevättä ja uutta kautta ja toivotaan ettei turhaan kompuroida matkalla. Ja tämä ei sitten ollut fhra:n kanta asiaan, vaan kerroin mitä olemme toimistolla aiheesta puhuneet. Ps. En vielä ole löytänyt niistä kahdesta työtekijästäni sitä joka on luigille valitellut nykyisestä työilmapiiristä, mut ehkä pitää tutkia kovempaa... :lol:
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, sillä on yleensäkin taipumus parantaa ilmapiiriä. Ehkä kannattais jopa teettää jonkinlainen ilmapiiritutkimus jollain konsultilla? :rotfl: Juu, en oo kuullut keltään FHRA:n nykyiseltä työntekijältä huonosta ilmapiiristä, enkä nykyisiltä toimitsijoiltakaan. Vaaditaan varmaan ihan yhtä ekstroverttiä persoonaa toimitsijaks kun kilpailijakskin, et melko varmasti törmäyksiä ja kahnaukisa tolla määrällä syntyy välillä vääjäämättä ilman et se on kenekään vika sen enempää kun jonkun toisenkaan. Soisin kuitenkin et noi asiat puidaan niiden esille tullessa vakavasti sisäpiirissä. Se itetysti edellyttää et ihmiset jotka noita kykenevät kertomaan ulkopuolisille, kykenevät noi asiat tuomaan esille myös organisaation sisällä ja et se organisaatio ne myös noteeraa mullakin kuin hymiöllä.
     
  17. pile

    pile Gearhead

    se vaan on nykyään niin samperin ihmeellistä että ensin räksytetään ja sitten kun purraan niin juostaan rääkyen äiteen helemoohin että tuo kiusas mua mee äitee antoon sille köniin.
    onko tosiaanki niin että kaikki miehet on sellaasia saakurin veltto ku...lia nykyään.
    ennen muinoon ku oli erimielisyyksiä niin tapeltihin kunnolla niin kuin miehet ja sen jäläken otettihin kunnon pöhönät ja homma jatkui sovus. kannattaas varmaan kokeella tuota vanhaa reseptiä vieläki voin sanua että toimii.
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Vaikee sanoo et miten tuo toimis. Joskus kun Saksa oli tarjonnut Suomea Ruotsille ensimmäisen maailmansodan aikoihin, niin kuulemma vastaus oli ollut, että oletteko koskaan yrittänyt istua sillin päällä? Ehkä tos on kyse vähän samasta asiata; paha saada otetta mistään.
     
  19. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    olen ihan samaa mieltä, ja uskon että vastaaviin asioihin varmasti otetaan vakavasti kantaa jos niitä virallisesti esiintyy ja tiedoksi tuodaan... Mutta en usko että johtokunta tulee sen kummemmin keskittymään siellä täällä chattilinjoilla pyöriviin keskusteluihin, ellei jokin jäsen tai uhri asioita erikseen virallisesti tuo esille. Hyvänä esimerkkinä täälläkin olleeseen keskusteluun lehtimäen palkinnosta, heti kun asia saatettiin tiedoksi niin erittäin lyhyellä varoitus ajalla saatiin luotua paras kompromissi mitä asialle enään oli tehtävissä, ja tältä osin asialle saatiin onnellinen päätös. Kiitos siitä kuuluu lehtimäen aktiiviselle porukalle joka tarrasi luuriin ja pirautti asiasta. :D
     
  20. qwerty123

    qwerty123 Gearhead

    Loppu hyvin, kaikki hyvin.
    Ja olisikin ollut ilman Vesan viimeistä viestiä.
    Lukekaapa topici "pokaali kateissa" niin asia selviää parhaiten.
    Eli kyllähän FHRA:n taholta alku oli melkoista "venkoilua" tyyliin ei kuulu meille.
    Jos joku vielä epäilee ettei näillä foorumin keskusteluilla ole vaikutusta, niin minusta ko. tapaus on hyvä esimerkki päinvastaisesta.
    Eli "eläköön vapaa keskustelu" .
    Ratkaisun tullessa "hyvä" virkamies kääntää vaikka takkinsa ja korjaa pisteet kotiin tyyliin "näinhän me teimme heti alusta alkaen".

    On monia asioita (en tarkoita em. asiaa) joita "uhri tai jäsen" ei virallisesti lähde viemään FHRAN johdon käsittelyyn vaikkakin asia kuinka hiertäisi. Foorumeilta saa usein yllättävän paljonkin tukea asiaansa.
    Olen edelleen sitä mieltä että johdon tulisi aktiivieseti seurata eri foorumeilla harrastuksestamme käytävää keskustelua. kyllä sieltä löytyy paljon kehittämisen arvoista asiaa, jos myöskin asiatonta arvostelua.

    Kiitosta tulee harvoin, mutta kiitostahan ei annetakaan kuin "normitason" ylittävistä suorituksista. Onnistuneet kisat tai näyttelyt.
    Toiminnan vajavaisuuksista, laiminlyönneistä, piittaamattomuudesta jne. tulee tietysti heti kielteistä palautetta.
    Mutta näinhän se pitää ollakin.
     

Kerro tästä muillekin!