Olipa kerran.... johtokunta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 21.5.2011.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Vesa:
    Eikos ketaan sitten huomannut FHRAn porukasta etta siella palkintojen jaossa ei ollut Lehtimakea (ja oliko edes koko pyttya)? Eiko kellot soineet siina vaiheessa kun nakyi etta Lehtimaen nimi puuttui koko listasta?
    Kait tuon, ja jonkun muidenkin asioiden hyvaksi vois/kuuluis tehda jotain jo ennen kuin siita ketaan soittaa?

    Ainakin taalla teollisuudessa missa tyopaivani vietan sita kutsutaan oma-aloitteisuudeksi. Ja kylla ainakin meilta sita jotenkin odotetaan tyopaivan aikana.

    B.S. Nyt kun on vauhti paallansa noitten pyttyasioitten korjaamisessa, niin samaan hikeen vois toimittaa sen Saapolan Sepon 5 vuotta matkalla olleen pytyn oikeeseen osotteeseen :wink:
     
  2. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    valitettavasti en ollut paikalla ko. tilaisuudessa ja kuulin tästä asiasta vasta tilaisuuden jälkeen.

    itse koitan kyllä täällä seurailla keskusteluja , mutta täytyy myöntää että välillä kiireiden takia on kuukausienkin pausseja että od ei avaudu ollenkaan.

    ja sit pakkopalata lauseeseen:
    "Toiminnan vajavaisuuksista, laiminlyönneistä, piittaamattomuudesta jne. tulee tietysti heti kielteistä palautetta"

    että palautetta näköjään syntyy vaikkakin syytökset näistä olisivatkin täysin fiktioita...o)

    eli edelleen voin rintarottingilla sanoa että viimeiset 10-vuotta fhra on paremmassa tilanteessa kuin ikinä koko 40-vuotisen historiansa aikana!
    sanokoon mustamaalaajat mitä tahansa :poff:

    parannettavaa toiminnassamme on aina ollut, ja täydellisiä toiminnasta ei tule ikinä, eli aina voidaan silti kehittyä.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Väittäisin et siihen kehittymiseen kyl tarvittais ripaus nöyryyttä eikä mitään rinsressoja joilla herne patjan alla. Ihmiset tekee virheitä ja huonostikin asioita, niiden myöntäminen on usein viisauden alku ja edellytys sille että niistä voi oppia. Noita asioita ei kauheesti ainakaan vähempi sisäpiiriläisille ole ollut näkyvissä.
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Koska mä oon väittänyt työilmapiirin olevan toimistolla huonoa :eek:

    Lukisit, mitä kirjoitetaan ja ajatuksella. Voit sillälailla jopa ymmärtää jotain :rotfl:

    Oikeassa sensijaan olet siinä, että eteenpäin pitää mennä ja vanhat asiat saa jäädä historiaan.... kunnes on taas aika ottaa niitä esiin keskusteluihin. Niinkuin varmaankin tiedät, ei viime aikoina ole ollut vuotta, milloin näitä samankaltaisia asioita ei täällä netissä olisi puitu. Historia on siis toistanut itseään useammankin kerran. Toivotaan kaikki yhdessä, ettei moiseen tarvitse enää ryhtyä :rotfl:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitos myös toimiston suuntaan Miialle, joka toimitti mulle jäsenmaksukaavakkeen oikein ohjeen kera, miten tulee asiassa toimia. Esimerkillistä toimintaa 8)
     
  6. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    minä jos kuka tiedän sen että uusia juttuja keksitään koko ajan ja niitä huhuja lähetetään faktoina liikenteeseen, siltä me emme tässä maassa voi ikinä välttyä. mut antaa tarinoiden olla tarinoita ja pidetään faktat faktoina ja fiktiot fiktioina, eikä sekoteta tarinoita totuuksiin, niin uskon et kaikilla on parempi ja yhtenäisempi fiiliis. :D
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Viela kun vahan innokkaammin jakais sita faktaa, ja viela etukateen, niin ei tulis noita fiktioita niin kauheesti, eika sekottus tarinat totuuksiin.
    :wink:
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tuli vaan mieleen et miten niin sinä jos kuka? Keksitkö sä niitä siis ite vai ootko meedio? :rotfl:
     
  9. pontso

    pontso Gearhead

    olipa eilen postipate tuonut sitten jäsenmaksukaavakeet meille ja näin ollen saadaan maksettua takarivin jäsenmaksut ajoissa
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nyt kun sa taas nostat itseäsi jalustalle keskustelun jo ns tauottua, niin koitappa laittaa vaikka listaa niistä asioista mitkä olivat sitä fiktiota tässä topicissa. Voisit edes yrittää, etkä vaan akkamaisesti paeta tällaisten populististen sutkautuksien taakse. Samanlaisia sutkautuksia jakelit myös syyskokouksessa josta vedit osalta jäsenistöä pisteet himaan. Ansioista toki kun osasit kertoa juuri niitä asioita mitä haluttiin kuulla. Mutta erittele nyt kaikkien iloksi ne asiat, mitä mä oon kirjoittanut ja ovat mielestäsi fiktiota. Mä kaivan sitten tuolta sähköpostivarastostani niihin väitteisiisi vastavuoroiset todisteet. Sopiiko, vai meetkö taas puihin :rotfl:

    Etkä muuten edes tyylillesi orjallisena vastannut kysymykseeni, että milloin mä olen väittänyt toimiston väen välien olevan huonoja, siis senjälkeen kun johtokunnasta erosin. Voisit vastata tähänkin kysymykseen jos kykenet laskeutumaan sieltä jalustaltasi tänne jäsenistön harmaan massan tasolle. Yrittäisit edes. Noilla sutkautuksilla saat vaan pitkitettyä tätä samaa rallia, joka tuskin kiinnostaa enää ketään. Mä kyselen näitä vaan huvikseni kun mua naurattaa toi itsensä jalustalle nostaminen. Uskon, että se naurattaa monia muitakin. Miten on. Löytyykö vastauksia vai mennäänkö saman sonnan tasolla mkitä olet aikaisemminkin viljellyt :rotfl:

    Sitäpaitsi. Mitä huhuja nyt on lähetelty liikenteeseen. Onks jotain uutta taas tekeillä, mistä pitäis keskustella. Nyt kai olisi tiedottamisen paikka :rotfl:
     
  11. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    jos tätä topikkia luet uudelleen, niin oikaisen asioita jo ihan alku metreillä, mutta muutama sivu eteenpäin ne on taas muuttuneet faktoiksi :poff: :rotfl: jos oikeasti noissa syytöksissä toimintaani kohtaan olisi perää, niin tuskin itse olisin enään edes tässä hommassani tätä kertsiä luotsaamassa? Oma moraalini ei siihen riitä ja en todellakaan pidä meidän johtokuntaakaan niin tyhmänä että istuisin täällä edelleen. Luigi jos itse listaat itsellesi asiat mitä tässäkin listassa mua vastaan on nostettu, ja sit karsit sieltä pois toisenkäden tiedon ja sit toteutumattomat asiat, niin paljonkos niitä oikeita "toteutuneita" vääryyksiä listallase jää? :rotfl:
     
  12. camaro 70

    camaro 70 Gearhead

    25 vuotta oon miettiny fyyran jäseneksi liittymistä,nyt täytyy
    pistää anomus menemään.
     
  13. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Hienoa oli kuulla,että FHRA.lla menee paremmin ,kuin koskaan,että siihen nähden oikein huonosti ole asioita hoidettu.

    Vesa on siinä asemassa,että kritiikkiä tulee jäsenistöltä ja varmasti kaikki ei ole rakentavaa,mutta eipä unohdeta ,että jäsenistön pitää kestää myös kriitiikki,eli ihmisiä tässä ollaan ja virheitä tehdään,kuten C,barge totesi.

    Pysytään asia linjoilla,niin keskustelu on mukavaa,toki pitää pystyä myös ottaan ja antaa käkättimeen ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä.

    se jos jokin pitää keskustelua yllä.

    Minusta tämä on ollut hieno ja rakentava keskustelu,ei saa suuttua eikä mennä henkilökohtaisuuksiin ni hyvä tulee.
     
  14. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    olen samaa mieltä. :lol:
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Vesalle tiedoksi, että ensimmäisestä viestistä lähtien jokainen käsittelemäni asia on tosi. Yritit toki omaan populistiseen tyyliisi "oikaista" asioita, nutta niinkuin tässä parilla viimeiselläkin sivulla asian vierestä ja selittelemällä olemattomia. Mulle se tosin on ihan sama ja koko asia ei sinänsä edes enää kiinnosta mua kun sain sen pääasiallisen tahtotilani jo läpi. Kaikki muu oli laitettu vaan lisämausteeksi ja keskustelua herättämään. Kaikelle muullekin löytyy kyllä todisteet, mutta antaa mun puolesta olla. Mitä väliä sillä oikeasti on, jos me väitellään maailman tappiin saakka täällä kumpi on oikeassa siinä mitä sä sanoit mulle ja muille johtislaisille sen pöydän ääressä, missä istuttiin.

    Silti et oo kyenny vastaamaan mulle, että koska mä olen väittänyt toimiston nykyihmisten välien olevan jotenkin vialliset. Tommosta väitit ja kun kysellään, mistä olet moista päähäsi saanut, pakenet sä tyttömäiseen tapaasi takavasemmalle lapsellisesti selitellen. Mutta eipä oo uutta tässä topicissa, Oot koko topicin ajan vedellyt asian vierestä selityksiä, jotka tuskin keneenkään uppoavat.

    Samaa mieltä kuitenkin siitä, että Vesan aikana FHRAn asiat on parantuneet roimasti hänen edeltäjästään 8)
     
  16. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    no alotetaanko vaikka tosta mun nykyisestä työsopimuksesta kun näytät tietävän ja tiedottavan täällä sen kohtuuttomuudesta jne... Ja vielä kehut et kilpailija oli halvempi, vaik tiedät että se oli kalliimpi????? Mut mielnkiintoisinta on se et sä kerrot tietäväs millä ehdoilla mut palkattiin ja olet nähnyt sellaisen sopimuksen mitä edes minä en ole nähnyt? Fakta? :poff:
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pitääks nää kaiva edelleen oikeesti framille. Toteutunutta työsopimustahan mä en voi tietää, jos johtokunta sitä on viilaannut sen jälkeen kun me Raussin kanssa kokouksesta ulos marssittiin. Tiedän, että sun työsopimus oli ainakin ehdotustasolla hiukan edukkaampi kuukausipalkassa, mutta irtisanomisehdot olivat mun mielestä kohtuuttomat. Siitä se ero, että sä olit se kohtuuttomaan kallis vaihtoehto, varsinkin kun omien sanojesi mukaan olit väsynyt jo koko touhuun ja muutenkin paukut oli loppu.

    Enkä muuten ole tiedottanut palkkauksesi kohtuuttomuudesta. Olen vain kertonut oman mielipiteeni asiaan. Siinä on ISO ero.

    Sitäpaitsi, miten sä voit tietää vastaehdokkaasi työhakemuksen sisällön. Mahtaakohan tommonen kestää päivänvalon, jos johtokunta paljastaa muiden työnhakijoiden työhakemukset yhdelle hakijalle. Kuulosta monien mielestä tommonen kovasti sisäpiiritiedon väärinkäyttämiseltä ja muutenkin arveuttavalta :eek:
     
  18. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    rehellisesti sanoen voin myöntää että tuohon hintaeroon jouduin käyttämääm toisenkäden tietoa koska en kyseistä paperia ole penkonut..... Mut ensinnäkin silloin kun te asiaa siellä johtiksessa väänsitte, niin mm. Noi irtisanomis ehdot muuttuivat jo sinä päivänä.... Tarkoitin tällä koko "prpakanda" toitottamisella sitä et tämä perustuu taas siihen et jos olis tehty tollanen niin sit asiat olis näin ja näin hullusti ja et on toi kyl kummaa touhuu toi fyyran touhu!!!! Vaik mitään tälläistä ei ole edes päätetty!!!! Ja niin kuin kokouksessa jo sanoin niin en ollut väsynyt työhöni vaan olin kyllästynyt tuohon 1,5 vuotta kestäneeseen omien kyräilyyn ja paskanjauhantaan seläntakana, eli niin sanotusti omille jaloille kusemiseen.... Ongelmia tekemällä tehtiin ja jokainen käänne "uutisoitii" negatiivisena jne.... Eli samoin kuin jussikin, niin myös tuo ilmapiiri vaikutti mun motivaatioon....o) mut kummasti toi ilmapiiri aina parani kun eka eros yks johtiksesta ja sit eros seuraavasta kaks ja sit vielä kun eros työtekijöitäkin..... Niin jostain syystä ko. Ilmapiiriä ei ole tällä hetkellä olleskaan????? Ja tulostakin syntyy tuplaten aikaisempaan henkilöstöön? Eli tekiköhän johtokunta sittenkin oikeita päätöksiä, vaikka ne täällä tuomitaankin??? Eli jos siinäkin nyt vaan puhui viisaampien kokemus, eikä propakandanen uhitus?
     
  19. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    minä lopetan koko miettimisen.
    enkä laita anomusta.

    :rotfl:
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mitäs ooot Vesa ajatellu säätilalle tehä? Onks kovinki joulusta, hä?
    Eikä sit mitää propakandavastauksii.
     

Kerro tästä muillekin!