Olipa kerran.... johtokunta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 21.5.2011.

  1. Cata

    Cata 1st gear

    Kaivanenko verta nenästäni todetessani toistamiseen että se paikka missä asioihin vaikutetaan, on hallitus, johon sinutkin valittiin. Itse olet tämän mahdollisuuden jättänyt ennen kuin se oikein pääsi vauhtiinkaan joten katsoisin aiheelliseksi todeta että teit yllä mainostamasi valinnan jo erotessasi, et nyt. Keskustelupalstoilla ei ole ikinä todellisia muutoksia yhdistysmaailmassa tehty, eikä tehdä. Itse pyrin vaikuttamaan äänestämällä kuten demokratiaan kuuluu, mutta jos ihmiset sitten eivät luottamusasemassaan työskentelekään kuin hetken niin hukkaan se menee. SE on se kohta missä se jäsenten vaikutusmahdollisuus loppuu.

    Aiempaa vastaustasi minulle en ymmärtänyt ollenkaan - tarkoitit ilmeisesti vedota sääntöpykälään että työskentelysi on jonkun ylipääsemättömän esteen takia mahdotonta? Ei se muuta sitä faktaa että jäsenistö äänesti muutosvoimaa ja nyt niillä äänestyslipuilla on pyyhitty *****ttä. Keskustelupalstoilla voi huudella kuka vaan.

    Asiallista keskustelua on toki terveellistä käydä mutta tällaiset protestieroamiset ja niiden julkinen analysointi nyt tuskin mitään muuttavat (paitsi vähentävät muiden halukkuutta lähteä johtokuntaan). Worst case scenariohan tässä on se, että syyskokouksessa ei ehdokkaita tämän jälkeen enää löydy kun koko hallitustyö on leimattu jokseenkin mahdottomaksi ja vastenmieliseksi. Lopputulos on se, että ainoat jotka sinne suostuvat lähtemään ovat ne samat ihmiset jotka siellä on ollut vuodesta kirves ja kypärä ja se niistä muutoksen tuulista (oli niihin tarvetta tai ei, tämä ei ole kirjoitus siitä aiheesta).

    Cata

    (disclaimer: yo. mielipiteet ovat omiani eivätkä edustamieni organisaatioiden)
     
  2. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Mielestäni Cata puki hyvin sanoiksi myös minun ajatukseni tästä asiasta.
     
  3. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    ^^ erittäin hyvin sanottu sieltä takarivistä
     
  4. pontso

    pontso Gearhead

    saan sellaisen vaikutelman että näitä asioita ei olisi saanut tuoda jäsenistön tietoisuuteen ollenkaan , koska se hyvä veli järjestö siellä hallituksessa on saanut tehdä mitä huvitaa ja omaan pusiin varmaankin pelataan koska sitä ei haluttu julkisuuteen . :oops: tää suomi on aika pitkä maa ja se tieto ei kulje jäsenistölle jos sitä ei tämänpäivän tiedotus menetilmillä kerrota jäsenistölle . mut jos halutaan olla vaan sopuleita ja otetaan kaikki paska kakistelematta vastaan niin sit . otaksun että jäseniä on enemmän kuin sata , niin pitäisihän meidän saada tietoo , meni se päätös suteen tai saveen , eikä luulla et kaikki on vain kehän sisäpuolella ja vain meidän ja siinähän se savolaisuus tulee ilmi
     
  5. supo

    supo Double Gearhead

    Samaa mieltä!!!Vielä noista esim.kaluston ja toimiston vuokrista että tiällä Savossa alkaen 10e+alv normivuokra tiloista ja minun mielestä FHRA:n hieno kalusto vaatii kunnon säilytyksen sekä huoltotilat!!Ei ole tullut mitään erikoista esille vaikka muutamat heitelleet täkyjä aika ajoin... ja Toivotaan että FHRA:n kaikki aktiiviset tahot jotka tekevät hommia meidän jäsenten eteen jaksaa kaikesta huolimatta!!!Ps.Tulossa huimat EM-kisat Alastaroon sillä näemme monessa EM-luokassa Suomalaiset taistelemassa kilpailun voitosta Poutiainen,Mäkelä,Lehtimäki,Palos jne.Eli nyt kaikki katsomaan kesän hienointa kisa viikonloppua!!!
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Aika kallista on tilojen vuokrat?Oulusta saa hallitilaa paikasta riippuen jopa 5€/neliö+ALV.
     
  7. nysse1

    nysse1 1st gear

    Onhan oulussa ja muuallakin paljon halvemmat vuokrat asunnoissakin kuin pääkaupunkiseudulla.Kyllä täältäkin saa 5e neliö alv % tosin silloin ei voi paljoa odottaa/vaatia tiloilta.Mutta jo 50 km
    pois keskusta alueilta täälläkin,tippuu vuokrat 2-4e neliö. :eek:
     
  8. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Löytyykö oulusta aktiivit jotka hoitaa kaluston ja kaikki tavarat pitkin ja poikin suomea?
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tossa edellisellä sivullahan näyttäisi olevan jo Kolme todella potentiaalista ehdokasta seuraavaan johtokuntaan. Menkää ehdolle. Mä lupaan äänestää mielestäni parhaita :rotfl:

    Kävin tänään toimistolla piipahtamassa ja hyvä tekemisen meininki näytti olevan henkilökunnalla päällä. Toimistolla odotti myös positiivinen uutinen koskien henkilokuntaa, eli juuri se tyyppi jonka pitikin FHRAssa pitää jatkaa toimessaan. Suuret kiitokset siitä Vesalle. Voihan myös olla, että mä olen väärässä Vesan suhteen. Aika näyttää :rotfl:
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ketkäs sun mielestäs sinne sit kuuluis?

    Sä tunnut tietävän kaiken niin hyvin niin kerro ihmeessä.
     
  11. vampyyri

    vampyyri 1st gear

    :lol: no kukas siel toimistolla sit oli?
    :wc:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    En mä kaikkea tiedä, mutta kun kysytään ja sähköpostiinikin tuli asiasta kyselyä niin vastataan sitten. Toivottavasti tätä ei katsota taas kerran haitalliseksi toiminnaksi FHRAta kohtaan. Yleensä aina kun mä jotain kirjoitan, tulee joku ja jeesustelee tosta asiasta.

    Se henkilö joka sieltä toimistolta yllätyksekseni löytyi oli ...... Hanski. Hänen työsopimuksensa piti loppua 31.5. Onneksi hän jatkaa, sillä hänen panokseensa minä uskon.

    Vesaa sensijaan ei paikalla näkynyt, vaikka oli hänen ensimmäinen virallinen työpäivänsä FHRAn uutena toimitusjohtajana. Kyselyntuloksena sain vastauksen, että Vesa on promootiokierroksella oman firmansa asioissa maakunnissa. Näinhän noiden asioden pitääkin sujua, vai pitääkö.

    Vielä senverran kaikille kyselijöille, varsinkin Catalle, että odottakaa ja vaatikaa niitä johtoryhmän tiivistelmiä FHRAn kotisivulle. Sieltä paljastunee kaikkea mielenkiintoista luettavaa, jos ne sinne on kirjattu niinkuin muistiinpanoissani lukee. Saas nähdä. Jännittää jo etukäteen :odroll:
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Johtokuntaan en aseta ehdolle ketään. Jokainen lähteköön mukaan omasta halustaan. Tarjolla on mielenkiintoisia tehtäviä, mielenkiintoisia asioita ja jonkinverran vastuuta. Kun joku ehdolle asettuu, niin valitsen mielestäni parhaat noihin virkoihin. Se ketä noi on jäänee salaisuudeksi. Aika siis näyttää :rotfl:
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    No,en minä sitä tarkottanut että tänne pitäis muuttaa,eihän täälä pidetä ku Kalajoen kisat ,Pudis kun on teille etelän porukoille liian kaukana. :D
     
  15. W201

    W201 3rd gear

    :odroll: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :odroll:
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Itse valitsisin mieluummin Pudiksen kuin Kalajoen. Kalajoen kehittyminen on nähty, se ei kehity. Nyt olisi mielestäni Pudiksen vuoro näyttää kyntensä, vaikka osa kuskeista sitä boikotoikin matkan takia.
     
  17. jima

    jima 2nd gear

    kovasti on taivalkosken moottorikerho ry ollut yhteydessä FHRA:n kanssa tulevista SM-osakilpailusta pudasjärven lentikentällä,viimeksi eilen. kahdet osakilpailut on käyty pudasjärvellä hyvällä menestyksellä ja toivottavasti pudis tulee ensi vuonna kisakalenteriin! taivalkosken moottorikerho ry toimi yhteistyökumppanina aiempina vuosina ja jatkossakin. toki kehitettävääkin on esim.vesipiste ja sähköt tiimeille,mutta "nämäkin" asiat hoidetaan! jos jotain kysyttävää ilmenee niin vastaan mielelläni taivakosken moottorikerho ry:n puolesta! terveisin puheenjohtaja teppo niskasaari 045-1386960
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mitä ite ollaan juteltu molemmissa paikoissa ajamassa käyneiden muidenkin kuskien kanssa niin Pudiksen ongelma on rata, ei niinkään maantieteellinen sijainti.

    Eli jo kaks kesää Pudiksella ollaan käyty sudittelemassa, eka kesä laskettiin vielä tossa käytössä uuden radan ja ehkä hiukka huonojen liimojen piikkiin mut eipä tilanne ollu korjautunu yhtään viime kesänäkään.
    Liekö siellä sit sen kentän asfaltti niin erilaista vai mikä mut tossa se sen paikan ongelma on.

    Harmi sinänsä sillä niin paikalliset mukana olleet järjestäjät kuin yleisö siellä on kyllä ollu mukavasti kiinnostuneita ja touhussa mukana.

    Ja ennenkun joku alkaa taas "opetelkaa säätämään" jutut niin toi ongelma oli siellä kyllä kaikilla, jopa todella kokeneilla ja takuulla osaavilla tiimeillä säätömahdollisuuksissa hyvien autojensakin kanssa ja niin selkeenä että kilvanajossa ajettiin lähinnä siitä kuka sutii vähiten ja selviää vähiten nostelemalla maaliin.
     
  19. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Itsekin olen sitä mieltä,että kehittämistä suosivia harraste tahoja on suosittava,Kalajoki on valitettavasti kunnan päättäjien asenteen takia jäänyt polkemaan paikoilleen ja ratavuokrat ovat todella suolasia(herää kysymys onko tarkoituksella hinnoiteltu rata ainakin harrastajien osalta turhan suolaiseksi ettei porukkaa tulisi testipäiviä järjestämään kyseiselle radalle,jos radan vuokran tuntihinnat pitävät paikkansa mitä kerrottiin,niin eipä tarvi ihmetellä,jos ei halukkaita riitä järkkään testipäiviä.

    Kunnassa istuu ilmailukerhon puheenjohtaja,jonka mielestä rata kuuluu ilmailulle eikä autourheilulle vaikka alunperin piti palvella kumpaakin ,jos meni pahasti pieleen ni oikaiskaa.

    Pudasjärvi kehittää rataa varmaan resurssien mukaan,mutta se rahahan on aina se kynnys kysymys ja jollei rahaa saada kisatuotoilla ni mistäpä oikein muualtakaan.

    Summarum ei kehitystä ilman kisoja ei kisoja ilman kehitystä.Lauantaina Kalajoella testipäivät ja laittakaa nyt joku kerään ne parkki maksut heti sisälle tullessa ettei jää taas rahat saamatta,ku ootellaan ,että autot tulee vaapaaehtoisesti maksamaan,joka ei toimi,vaan se maksu pitää jonkin kerätä ennen varikko alueelle ajoa/tuloa.
     
  20. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Meillä silloin Pieksämäellä oli sama ongelma ettei saanut enää ajaa Naarajärven lentokentällä, siispä rakensimme oman radan , Motoparkin :)

    Onhan se toki järjetöntä alkaa uutta rakentamaan kun nykyisillekään ei tahdo kisoja riittää..
     

Kerro tästä muillekin!