Olisko Pro Street ´55 myynnissä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Pro ´55, 24.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onx se 55 vielä myynnis? Mun mielestä kyl kantsis ostaa koska se on melkein näyttelyvoittaja tasoa, eiks se tullutkin toiseksi luokassaan jossain näyttelyssä?
    Lisäksi olis makee ku pääsis repiin hurjia 13 sekan varttimaili vetoja.
    Hinta on aika sopiva.
     
  2. mg

    mg Gearhead

    hmmm..

    ..

    ..

    where's the money.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja minähän en osta kuin näyttely voittajia.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikun kelpais mulle kakkospokaalinkin saanut.
     
  5. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Hyytiäinen,
    Hyvä kommentti !
    Ei vaan mielestäni tartte olla ees raha hemmo, niin kommentit muilta harrastajilta on herkässä:"Ethän sä oo ite tota rakentanu, eiks toi oo XXX:n vanha peli ?"

    Joten ymmärrän hyvin miksi täällä vähänkin hienommat pelit niin perin harvoin vaihtaa omistajaa....

    Kimmo
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    "If you haven't build it, it's not yours" sanoo eräskin jenkkiharrastaja :smile:
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    ...huolimatta siitä, että autossa ei olis enää mitään samaa. Tai edes siitä, että alkuepräinen arvotettu laite olis osoittautunut hirveen Turan kyhäämäksi tekeleeksi ja saatettu asialliseksi säilyttämällä ulkokuori "legendaarisena".
     
  8. Fastback

    Fastback Gearhead

    Kateus ajaa kalatkin vedestä ja tässä tapauksesta hienot jenkit Suomesta. P#rseestä.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    ...ja tämän kaiken kateuden keskellä varmaan voidaan muistella niitä aikoja kun kaikki rakennettiin itse, alkaen rungosta, pelleistä päätyen tekniikkaan.

    Nykyään kun on niin helppoa ostaa Hi-Po tekniikka valmiina ja viedä kori pajalle tehtäväksi ja sen jälkeen toiselle pajalle tekniikka ja kori naitettavaksi.

    Itse en siis mitenkään paheksu tuota tapaa rakentaa, koska kaikilla ei ole paikkaa/mahdollisuuksia/taitoa rakentaa autoa itse kokonaan. Tuntuu vain, että jos jonkun osan tai osa-alueen on teetättänyt ulkopuolisilla jopa sitä katsotaan pahalla.

    Tiedän kyllä, etten itsekään ihan hyvällä katso sitä, että joku ajaa toisen rakentamalla autolla (en itse kehtaisi ajella cruisingeissa/tapahtumissa toisen rakentamalla autolla, minkä kaikki vielä tietää, esimerkiksi lehdissä esitelty auto), vaikka jos järjellä ajattelee niin kait sitä autoa pitäisi ihailla, ja olla välittämättä siitä kuka sen on rakentanut...

    Jenkkiharrastajien (itsekin siis olen) keskuudessa vain tuntuu olevan juuri se mentaliteetti mitä joku siteerasi: "Jos et rakentanut sitä, se ei ole sinun".

    Mutta itse alkuperäiseen aiheeseen... Hieno auto Pro '55 on ja varmaankin sen rahan arvoinen mitä siitä pyydetään. Siis minun mielestäni. Kenenkään mielipidehän ei kuitenkaan ole se absoluuttinen totuus. Loppujen lopuksi ostajahan ja myyjähän sen hinnan määräävät sillä hetkellä kun nimensä papereihin riipustavat. Eivät sivustakatsojat.
     
  10. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Mun mielestä olis h..tin hyvä jos hyvin tehdyille harraste autoille olis ostajia, silloin sais rakentamisesta kiinnostuneet valmistuneen pelin myytyä pois uuden projektin tieltä. Ei niitä kaikkia voi kuitenkaan pitää...
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Tota sen verran paljon jauhettu aihe ja niin moni ilmaissut pelkonsa että rikkaat ulkomaaliset vievät meiltä jotain omaa mutta voidaanko ajatella ostettaisiin kaikki kimppaan?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vieläkin myynnissä,tarvis varmaan plaanata hinnasta siivu veke.Kumma kun ei Hååkkanitkaan oo innostuneet.
     
  13. 240turbo

    240turbo 1st gear

    Uskomattoman hieno laite! Viime kesänä näin näyttelyssä ihan livenä ja kyllä leuka tipahti, hehee..
    Kun sain nämä kaikki viestit selattua läpi, niin täytyy myöntää että kyllä kateellisia maastamme löytyy. Tuntuvat kaikki vaan olevan nimettömiä?? Noh, näiden idioottien mölinöistähän ei tarvitse kenenkään välittää. Ehdottomasti hintansa arvoinen peli, kaikki "rispektit" vaan rakentajalle.
     
  14. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Päivitystä tähänkin aiheeseen:

    Jo yli 4800 lukijaa. Äkkivilkaisulla ei näillä sivuilla ole toista näin suosittua aihetta.
    Myös omilla sivuillani on ollut melkoinen kuhina. Pro femman myyntisivua on ladattu keskimäärin 150 kertaa/vrk ja siitä kävijämäärästä on suomalaisia vain noin yhden käden sormien verran. Kuten moni on epäillytkin, suurin osa siis on ollut ruotsalaisia..mutta yllättävän paljon myös muualta euroopasta.
    Tarjouksia on kuultu monellakin eri kielellä ja kauppaa on väännettykin, mutta auto on viel toistaiseksi minulla.
    Viimeiset ajohimot tuli tyydytettyä 29.11 ja ajelin laitteella 18 asteen pakkasesta ja metrin lumikerroksesta huolimatta (marraskuussa kun ei vielä ole talvirengaspakkoa). Sen jälkeen kone vaihtoi omistajaa.
    Tästä syystä auto seisoo nyt tallissa ilman konetta ja tuli siis ”plaanattua hinnasta siivu veke”. Nyt on hinta siis alempana, kuten sivuiltani näkyy.
    Kuten jo syksyllä tuumiskelin, mun ei ole pakko myydä ja siksi tulevaa kautta on jo suunniteltu tiukasti. Ensi kesänä laite tulee jälleen näkemään reilusti kilometrejä ja siinä on taas jotakin uutta ihmeteltävää.

    Hyvää joulua kaikille!
    T: Jari
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jotka haaveilee huokeammasta (ja vähän korkeammasta) Pro Classic Chevystä lukekoot http://www.fhra.fi myyntipalstaa jossa on Fat Air myynnissä 20000eurolla.
     
  16. 58STW

    58STW 1st gear

    Kukahan ton Pro viisvitosen osti?
    Menikö mihin päin?
    Hinnasta tuskin kannattaa keskustella...

    Onnittelut ostajalle!!!!!
     
  17. BuickS

    BuickS Gearhead

    Toivottavasti jäi Suomeen.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    niinse on.panin autoon 62tuh.mk,möin ja sain
    vähä yli 30tuh.mk.se siitä rikastumisesta jenkkiautokaupalla.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Missä sanottiin että se auto on myyty? kone oli myyty mutta autosta ei ollu kauppoja omistajan mukaan?
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Käy kurkkaamassa ykkössivun linkki
     

Kerro tästä muillekin!