Olisko Pro Street ´55 myynnissä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Pro ´55, 24.8.2002.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    Olis hyvä perustella mihin tietonsa perustaa. Mua henkilökohtaisesti kiinnostais millainen tekniikka siinä autossa oli. Ahonen tuskin sitä itse haluaa tällä palstalla kertoa. Joten jos mopeman viitsisit kertoa tietosi muillekkin
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    En minä sen tekniikasta tiedä mitään, nähnyt oon vehkeen tasan kerran tampereen näyttelyssä. Eikös siinä ollut joku LS6 johdannainen kone? Eli toimivaa perusosaa, muttei mitään HipHoppia.
     
  3. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Kiitos kaima.
    Juu, auto on todellakin myyty. Juuri kun sain uuden koneen kasaan ja ajokuntoon, niin sain tarjouksen josta en tohtinut kieltäytyä. Tämä siis tarkoittaa pistettä tälle suositulle topikille.

    Ja jotta kukaan ei tuntisi närää, kaupan yksityiskohdat ovat mun ja nykyisen omistajan välinen asia. Sain mitä pyysin ja auto ei jäänyt suomeen. Piste.

    Tallissa on taas täysi kuhina päällä ja tulevaisuus näyttää mitä saan aikaan.
    Kiitoksia kaikille kiinnostuksesta ja kommenteista.
    Rakentelun iloa!

    Ps:
    Sami, ei millään pahalla, mutta näkökantasi on jokseenkin rajoittunut... tai sitten se todellakin johtui sukulaimiehesi oikuista.
    Julkisuuteen tulemisella on omat puolensa, niin negatiiviset kuin positiivisetkin.
    Ootko koskaan miettiny, että olisiko esim. Hurriganes tai yleensäkään Remu kuuluisa, ellei jätkät olisi itse tarjonneet levyjään studioille ja levy-yhtiöille?
    Kirjoitettaisiinko Matti Nykäsen kohelluksista mikäli ihmiset eivät ostais kys. lehtiä?
    Olisiko Linda Lampenius saanut tarpeeksi ääniä päästäkseen eduskuntaan, ellei olisi käynyt näyttelemässä tissivälejään iltisten kansissa? Kelaa, se vaan kävi nostelemassa sen johdosta meidän veromarkkoja omalle tililleen, mutta muistatko sen tehneen mitään viisasta eduskunnassa?
    Fiku likka, Easy money.. siis julkisuudesta oli hänelle hyötyä.

    Mitäs jos näitä 7,5 tuhannen lukijoiden ääniä laskettaisiin vaaliääninä? Ainakin päihittäisin ton sun itsesi aloittaman aiheen..

    Ja muutama sana nimettömille pillittäjille:
    Mua ei todellakaan liikuta kommenttinne. Pääasia että puhetta riittää. Mutta...
    satuitteko tietämään, että ette te niin nimettömiä olekaan mitä uskotte. Vaikka vain surffaatte ettekä jätä mitään kommentteja, niin käymienne sivujen palvelimien lokitietoihin jää teistä yksityiskohtaiset tiedot ja ip-osoite josta surffaatte.
    Kurkatkaapa linkki.
    Ip:n avulla löytyy se henkilöllisyys ja kotiovi melko nopeesti. Mä tiedän teistäkin enemmän kuin luulettekaan.

    http://kotisivu.dnainternet.net/ahonenja/kavijat.jpg
     
  4. Sittana

    Sittana 1st gear

    Saako kysyä missä päin maailmaa tuo hieno chevy nykyään nielee maantietä?
     
  5. Samiralfey

    Samiralfey 1st gear

    No nuo IP:t on helppo väärentää, ei tarvi muuta kun käyttää muutamaa anony-proxy-palvelinta välissä niin katoaa oikea IP, vähän off-topiccia mutta..
     
  6. Dobermann

    Dobermann Gearhead

    Heh, minäkin näköjään pääsin tuolle listalle. :smile:

    Ja kyllä, meni off-topicin puolelle, eli se siitä.

    Tuolla toisaallahan on keskusteltu tästä autot ulkomaille asiasta. Sääli että nytkin kävi näin, mutta syytettävää etsiessä sormi osoittaa aina kotimaahan päin. :wink: Ostaja on aina ostaja kun sillä on rahat taskussa.

    Ei muuta kun odottelemaan Mr. Pro '55 seuraavan projektin valmistumista. Toivottavasti kehuskelet tuota uutta sitten aikanaan jossain lehdessä. Mielummin sitä kuuntelee kehuja että "kyllä tuöli loistava vaikka itse sanonkin", kuin kuunnella ainaista "no tollanenhan se ny sitten on.." virttä. :wink:
     
  7. pohjosen mies

    pohjosen mies 1st gear

    niin noit kaht 55 vitosta ei voi mitata ikinä toisiinsa esim kivirinnan 55 tarvitsee vp casolinen ennenkuin sil pystyy edes ajamaa. 2 sen tankkiin menee noin 40 litraa polttoainetta jolla pääsee 2 täys rykäsyä 1/4milellä et siitä voi laskea voiko sillä kadulla ajaa? voi jos perse kestää. ja se et sellanen kone pidetään kisa kunnossa niin sekään ei ole mikään halpa leikki. mitä tulee siihen koppaan ni sehän on kaikkea muuta kuin hyvä. eli kyl toi pro55 on todella kaunis ja hyvin tehty halpa auto.ps.siinä kivirinnan 55 on kaikki otteessa ja on haettu luvat ark.sta. olen ite nähnyt.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Milloin toi Lampenius on ollu eduskunnssa ,en muista ? Oon luullu tähän asti et se on ollu joskus vaan kaupungin valtuutettu.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Älä nyt murru ihan täysin, ei se saanu mitään viisasta aikaan siitäkään huolimatta.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taidat olla julkisuuden kipeä ittekkin. Mielipide ex-autostas. Bolt-on billet lelu= bajamaja.
     
  11. Dobermann

    Dobermann Gearhead

    No se on hyvä etten itse rakentanut sitten sellaista, Nimetön. On se ikävää jos Billettiä olisi omastasi löytynyt yhtä paljon kuin tuosta 55:sesta. Huh.

    Huutelu on pop?
     
  12. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Pro55:n hintapyyntö on kyllä täysin kohdallaan. Purnaajat eivät tajua todellisista kustannuksista mitään...

    Itse aion uusia sotoni etupään nivelet kokonaan + takajarrusylinterit. Näille osille kertyy hintaa himpun päälle 1000 €. Siis muutama pieni osa. Siihen kun lisäilee sitten lopun auton läpikäynnistä koituvat kustannukset, niin halpaa ei ole... Ja mitä myydessä tarjotaan? Valitusta liian kovasta hinnasta.

    Purnaajat ostakoot puoli-ilmaisen corollan raadon ja ajelkoot sillä tyytyväisinä.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    kivirinnan 55 kauhajoella myynnissä 17000 € rullavana epämääräsessä kunnossa.kisa mylly hävitetty keulilta jo vuos sitte
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    No sehän onn edullinen - kannattaa ostaa vakkei tarviskaan!
     
  15. 660

    660 1st gear

    en yhtään ihmettele jos autot menee ruotsiin,saksaan... verrataan suomen ja ruotsin tulotasoa,länsinaapureilla löytyy maksukykyä hiukan eri lailla kuin meiltä,suomi on alipalkattu ja ylihinnoiteltu maa.
     
  16. BRC1

    BRC1 Gearhead

    No johan nyt on pitkä narina onko kallista vai ei ja saako omaa kehua vaiko ei. Tääkin threadi osoittaa kuinka pienissä kuvioissa täällä saa painia. Mikä siinä on ylipäätänsä vaikeeta jos joku viitsii kertoa seikkaperäisesti mitä on autolleen tehnyt!! Esim veekasin historian ikuisesti paras ja hienoin artikkeli "Pekka Leino näin rakensin corvetteni osat 1-100" Oli niin seikkaperäinen ja tyhjentävä juttusarja siitä kuinka voi tehdä KAIKEN mahdollisimman tinkimättömästi ja hyvin ,PISTE! Se että oliko joku väri kiva tai toteutus tms ei ole oleellista. Ja mitä sai Leino "palkaksi" ?Kateellisten ikuiset vittuilut siitä kun uskalsi väitää tekemäänsä varmasti parhaaksi ja loppuun viedyksi siinä ryhmässä. Jota ko auto silloin todellakin oli! Ei ole montaa autoa sen jälkeen rakennettu Euroopassa vastaavalla tasolla.Suomessa EI YHTÄÄN. Ja sitten vielä lempiaihettani hieman lisää;mikä siinä on väärää jos ostaa kalliita billet osia tai teettää niitä tms ylipäätänsä käyttää reilusti rahaa autoonsa? Ja sitten on niin väärin jos yrittää myydä autoaan edes "omillaan" .Koittakaa joskus mielessänne hinnoitella joku ruotsissa tai usassa tehty auto joka on ylittänyt uutiskynyksen pääsemällä lehden sivuille .Tulee se ihmeellinen 50th euroa aika nopeesti vastaan. Myisittekö itse 1/4 hintaan?

    Mun mielestä jokainen voi rakentaa ja harrastaa mitä vaan, ja meistä 90 prosenttia tietää ja tuntee jo suunnilleen kaikki automallit.Joten jos joku miina esitellään siinä veeseiskassa ,on kiva lukea todellakin jotain uutta ja mielellään omistajansa kertomana.Eikö?
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Edellisestä vietistäkin huolimatta tuo Kivirinnan entinen '55 on niiiiiiin edullinen että kannattaa ostaa vaikkei tarviskaan...
     
  18. blazer

    blazer 1st gear

    meeppä nimetön ja osta se eläkä aio vaan! ei kait ton hintaista vehettä kannata enää miettiä! osta pois! edelleen sitä mieltä että hieno vehje toi pro`55.tuskin tuohon rahaa saa tommoista teetätettyä! nippa nappa omin käsin kaikki itse tekemällä isolla työllä.jotain pitää teetättää muillakin kun ei jokaisella ole konepajaa kotona ja halvemmaksi tulee ostaa kaupasta kun teetättää yksi kpl jossain pajassa.ja mitä tästä aiheesta jauhaa kun auto on myyty ja pro`55 saanut pyytämänsä hinnan eli hinta on ollut sopiva. vai?
     
  19. Dobermann

    Dobermann Gearhead

    Kaikissa tapauksissa: kun ostaja ja myyjä pääsevät sopimukseen ja kaupat tehdään, on molemmat tyytyväisiä ja saivat mitä halusivat. Eikö yleensä ole näin? Siinä vaiheessa kenelläkään muulla ei ole siihen nokan koputtamista. Jos ei kelpaa, ei tarvitse ostaa.

    Jos lompuuki olisi antanut lyöden, olisin varmasti maksanut mitä pyydettiin. Yksi reteimmistä classic-chevyistä jonka tiedän.. ..
     

Kerro tästä muillekin!