Moikka mikähän on vikana rempatussa 403 oldsin koneessa kun öp ei riitä tyhjäkäynnillä ja öp valo alkaa palaa. Öljyn lämmöt on 120 astetta ja peltisarjat menee kyllä lähellä öljypohjaa. ölkypunppu on uusi ym osat.
Eihän oo ö.pumpun käyttöakseli menny pyöreäksi? Ja onko normipumppu vai joku haistvittu(high volume)?
Eihän oo nostajakanavan öljytulppa unohtunu? Ootko ite rempannu? Ja nakuttaako/koliseeko tyhjäkäynnillä?
Oliko öljynpaineita ensistartissa, vai häviskö ne pikkuhiljaa? Onko kylmänä paineita, ja sit häviää kun öljyt lämpenee/ohenee? Just rempattu, eli onko laakeroitu ja käyty koko kone läpi, vai minkälainen remppa. Suolista öljyfiltteri, ja jos löytyy laakerisilppua/glitteriä, se on moro runkolaakereille..
Laakerivaurio tai väärät laakerivälykset alkujaan. Surkea öljy (eurol jäteöljy tms)? Chevroletin tai muut väärät nostajat, joissa öljynauha väärässä kohtaa? Paskaa ja silikonia sihdissä tai muualla kierrossa? Pultattavan sihdin laippapinnan suoruus? jotkut kiinantekeleet ollu karmeita. Studit runkolinjassa, jolloin voi kantaa studin mutteriin/prikkaan ÖP:n runko? Paskaa jäänyt ÖP:n ja lohkon väliin? Lohko tai kampura tai molemmat murtuneet (toiv. ei)? Unohtunut pääöljykanavan tulppa ei nosta mitään paineita. paitti jos jäi sormitiukkuuteen... Mittari kiinni niin tiedetään enemmän sitten ehkä.