On helpompi rakentaa prässi, jossa mäntä painaa alaspäin (esim. laakerin poisto pyörännavasta). Jos pullotunkki toimii oikeinpäin, joudutaan rakentamaan liukusysteemi voiman välittämiseksi alaspäin. Pullotunkki on yksitoiminen, joten jousipalautuksen joutuu rakentamaan joka tapauksessa.
minä en laittanut palautusjousta omaani. Nyt ei oo kuvaa linkittää, kun verkkolevy jäi pois käytöstä. Käyttö ei ole mitenkään ammattimaista tai mitään sarjatyötä en tee niin kyllä sen viitsii käsipelillä kammeta ylös. Voishan siihen laittaa jouset sivuille mutta ne olisi vain tiellä. Mäntään kiinnitettäviä "pistimiä" tai tuurnia en ole tehnyt vaan ihan vakio 20t pullotunkin kierresäätöinen pää siinä on. Aika usein välissä on ollut hylysy, adapterina, esim laakerinvaihdoissa. Ei tuo tunkin modaaminen ylösalaisin käyttöä varten ollut mikään ihme temppu. Täältä overdrivelta se idea aikoinaan lähti ja yhden lauantai-iltapäivän se otti.
ite tein prässin kori tunkista kun se toimii jo valmikksi asennossa kun esennossa ja siihen on helppo tehä vaihto työkaluja