Onko karting harrastajia täällä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja wolfvan, 19.8.2011.

  1. vesagee

    vesagee 1st gear

    Minulta saa lahjoituksena pari sarjaa käytettyjä sadekumeja, jos hakee pois Lahdesta, jos joudun lähettää niin otan pienen vaivanpalkan. Laita vaikka yv.
     
  2. MrBubbles

    MrBubbles 1st gear

    Vieläkö täälä on innostuneita? Nyt kehtaa taas jo huudella kun on 2 autoa rikkaampi :D toinen junnurungolla raket 120 (13hv) ja toinen on isolla tonykartin rungolla asuva pcr 100cc formula a/ica mylly (~30hv) joka on jo huomattavasti lystikkäämpi kun tuo raketti :) että vieläkös niitä innokkaita löytyy jos vähän ajeltais? Sjk/lähialue tiedoksi että lapuan rataa asfaltoidaan uusiksi :) jos läheltä löytyy innostusta niin eikun mulle privaa vain! Lähetään yhdessä harrastamaan :)
     
  3. JariV

    JariV 2nd gear

    Re: piikkirenkaat

    Ainakin Kimi Circuitilta Lappeenrannasta voi kysellä. Ne ostaa Venäjän puolelta joitain piensarjoja jotka on hyviä ja ajavat siellä talvisarjaakin.

    Pistin kartingforumille ajokutsun mörkömoottorisille ja F250:lle Lahteen tulevaksi sunnuntaiksi. Katotaan josko joku tulis. Oma vehjes on Suzukin 1000cc V-Twin EFI 6-vaihteisella Superbike motilla.
     
  4. caveman

    caveman 1st gear

    mulla löytyy tallista fosari tonykart vm 2011 ja RK rotax max dd2 vm 2012 hangossa ajellaan:) noita nastiksia näytti olevan jaatisella tarjouksessa..se mitä tarjous siellä tarkottaa onki sitten jo toinen tarina;-)
     
  5. pas2

    pas2 Gearhead

    Oliskohan kellään xl-koon penkkiä mikroautoon jouten? Ja Raket 85 vapaakytkinhässäkät tai halpa vapaakytkimellinen auto...
     
  6. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Mulla on jossakin muotit mikroauton istuimeen hieman levitetty malli.Pitääpä etsiä jos vaikka olisi riittävän leveä.
     
  7. valpas

    valpas Gearhead

    Vieläkö täällä on karting harrastajia?
    Rahapussi ei kestä kilvanajoa, mutta olen hoitanut sen niin, että mulla on Raket 120, ja tyttärenpojalla Raket 85. Vapaakytkimet on nyt molemmissa, joten startterilla käymään, ja peräkanaa menoks. Ollaan suht tasaväkisiä, eli pientä kilvanajoa saadaan aikaseks keskenämme.
    Pojan autoon piti vaihtaa penkki suuremmaksi, ja polkimia siirtää eteenpäin, kun on talven aikana tullu mittaa lisää.
    Autoihin on nyt menny rahaa reilu tonni. Ratamaksut on kohtuullisia. Liikennevakuutukset vaan voimaan sitten, kun radalle mennään. Vanhoilla kovilla renkailla päästään noin 2-5sek päähän vastaavista kilpakuskeista, joten ihan kohtuullista vauhtia pidettiin viimekesänä.
    Pojalla on nyt noin 20 vuotta vanhat takarenkaat, ja halkastavat vanteet. Nyt ollaan tekemässä 25mm:n akselille uudet navat, jotta saa uudemmat vanteet, ja renkaat alle. Otettiin penkistäkin lisäpaino pois. Prikka otettiin pois jo viimekesänä. Aika hiljasia vehkeitä ovat, kun laitoin sen vanhan mallisen 95:n pakoputken molempiin. Autokamerat (varavirtalähteen kanssa) kiinni etukatteeseen, niin pääsee näkeen, mitä tuli tehtyä.
     
  8. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    Terve Valpas ja muut Racing harrastajat !

    Löytyy Karting materiaalia , mikäli on tarvetta ? Tuli harrastettua kymmenen vuotta ( jäi
    kolmisenkymmentä Raket moottoria ) . Soita 050- 356 1331 Kimmo Kuortti
     
  9. valpas

    valpas Gearhead

    Pitääpä laittaa numero muistiin.
    Jossain vaiheessa pitää alkaa pojan kanssa rakentamaan toisia koneita, mutta vielä liikkuu tarpeeks meille. Meillä on Mäkelän vanhat laitteet käytössä.
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Onko ICA, Yamaha tai rotax kamaa?
     
  11. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    On Yamaha kamaa , kaasarin , syliterin ja kannen tiivareita . Moottorit on jo maailmalla.
     
  12. Mulla olis Yamaha moottori 044 970 5484
     

Kerro tästä muillekin!