onko kenelläkään tälläistä etu spoileria 2gen camarossa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja elcamino0365, 26.2.2012.

  1. pecu_83

    pecu_83 Gearhead

  2. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

  3. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Minä olisin vailla tuollaista kolmiosaista takaspoileria, jollainen siis orggiksena 1971-> F-bodyissa.
    [​IMG]

    Classicilta sen todennäköisesti joudun tilailemaan, ellei nyt jollakulla sattuisi löytymään myytävänä joutavaa hyväkuntoista?
     
  4. max

    max Double Gearhead

    Mun kaverilla Kaitsulla Jyväskylässä on tällainen 3-osainen takaspoikka jouten.

    Toin sen sille Californiasta romikselta.Sikäli hauska tapahtuma,että Mexicaanit kyttäsivät samaa spoikkaa romiksella,mutta olin kai sen verran isompi ja julman näkönen,että minä olin voittaja spoilerisodassa.

    Soita Kaitsulle ja tiedustele mahtaako se olla kaupan,ja sano Kimmolta terveisiä.

    Kaitsu 040-5039871
     
  5. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Hm, okei kiitti vinkistä! :)
     
  6. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Ja niminerkki Mapal sanoi että silla on 3 kappaletta taka spoilereita että siltäkin kannattaa kysyä! :D
     
  7. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Tässähän on kohta ostajan markkinat 8)
    Mahdollisimman hyväkuntoinen kun löytyisi niin homma olis jees.
     
  8. billyden

    billyden 1st gear

  9. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear

    Yksiosaista takaspoileri voipi tarjoilla minulle. Senhän voipi asentaa ilman perän maalailua, riittää että ruikkaan poilerin auton väriin ja teippaa perän raidat uudestaan?
     
  10. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

Kerro tästä muillekin!