Onko spacerin koolla, muodolla, aineella väliä??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Janappa, 8.9.2009.

  1. Janappa

    Janappa 3rd gear

    Onko jotain merkitystä mimmonen se on... Niitä on kai eri paksuisia, yhdellä isolla avoimella- tai neljällä erillisellä kaasuttimen kurkun reijällä, alumiinisia, muovisia...?!?
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eipä tuolla ainakaan vakio kikkareessa niin väliä. Sellainen puol tuumaa korkea bakeliittinen(?) pitäis olla ihan jees. Noi alumiiniset lienee tarkoitettu siihen jos kaasuttimen jako ei satu imariin kohdilleen. Itelläni on tuollanen alumiini käikäle, ku toi holley ei istu moparin orkkis valurautaiseen imariin suoraan.

    Jälleen, viisaammat korjatkoon jos on tarvetta. :eek:
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    On niillä väliä, ja mahdollista saada ihan huomattaviakin etuja tohon sijotettuun rahamäärään nähden. Vaikeus vaan on, et mitään kaiken kattavaa nyrkkisääntöä ei oo, vaan menee kokeiluhommiks. Mut tietty lämpöäeristävä materiaali on hyvä. Kätevä ja vähemmän käteväkin kaveri halutessaan tekee noita erilaisia vesivanerista ja testaa. Kulut ei oo kummoset. Pitää vaan mielessä, ettei kiristele niitä kaasarin kiinnitysmutuja apinan raivolla, ettei pääse nurkat painuu ja baseplate taipumaan/murtumaan.
     

Kerro tästä muillekin!