Onko tunkua C-luokkaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Chevy ll -65, 20.11.2005.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Harvinaisen hyvin sanottu toi loppu. Herättelyä tosiaan kaivataan; mekään ei alkukaudesta vielä ehditä mukaan. No, vaparina ehkä vois ehtiä, mutta turha tehdä kaksinkertasta hommaa
     
  2. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Joo ei teidän tosiaankaan kannata enää vaparilla ajella kun puhinapöntön toteutus on noinkin lähellä! On se vaan niiiiiiiin ihanaa tuo turbovoima että sen eteen kannattaa tehdä vielä hiukan lisää hommia! :D
     
  3. TIIMIPOMO

    TIIMIPOMO 1st gear

    Vantaalta on tarkoitus tulla Maverickillä c-ryhmään jotta saatais hommaan jatkuvuutta.
     
  4. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    nonnii!!!Nyt on hommat omalta johdalta sen verran edenny että peruslisenssi ja fhra:n kilpailijalisenssi on lompuukis.katsastuskortti tilattu.Ja näillä näkymin kaikki wcsc ja sm kisat kalenterissa.
    Päävirtakatkaisin pitää vielä laittaa niin toivottavasti se kelpaa katsastusmiehellekkin...Ja moottori kasata ja vaihtaa(keulilla on toki miedompi 350,uusi tekeillä mutta aika vastassa)....Tehdä putket...
    mutta yritys kova ja motoparkkiin tullaan!
    c-ryhmä...
     
  5. Savis

    Savis Gearhead

    Kyllä tekisi mieli ajaa C:ssä, mutta mistä sponsori? Omat rahat loppu. :mad:
    Auto olisi kyllä. :p Jos jollakin on ratkaisu tähän niin, olisi ystävällinen ja valaisisi minua. :eek:
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Ompa Saviksella hankala tilanne :( Ehdithän kyllä saamaan tilejä ennen kisakauden alkamista ja senkin aikana,mutta onhan niitä muitakin menoja kuin kisaaminen :x Koetahan kysellä aktiivisesti sponsoria,jospa joku alkais sponssaamaan?
     
  7. Savis

    Savis Gearhead

    Kun saisikin tilejä? Minä olen viikkorahoilla. :mad: Noin 20e viikko. :mad: Noi puhelahjatkin on niin heikkoja, että en pysty kettään puhumaan ympäri? :oops:
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Sepä onkin ikävää :mad: Mulle on jonkin verran siunaantunut puhelahjoja,mut meillä on tuota välimatkaa sen verran ettei ehkä kannata liittoutua,paitsi ehkä tuota kalajoen osakilpailua vois ajatella? Mites tuo teidän kerho,eikö se vois lähteä sponssaamaan jotenkin?
     
  9. Savis

    Savis Gearhead

    Kiitos vinkistä. :p Tämä menee niin paljon pois aiheesta, että sivujen valvoja puuttuu kohta asiaan. Parenpi lopettaa tähän. :eek:
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Poikkeaa,mut lopuksihan tässä on kysymys yhden kisaajan mukaan saamisesta!
     
  11. SG480

    SG480 1st gear

  12. Savis

    Savis Gearhead

    kime2, olet ihan oikeassa. :eek: Minulle kävisi mahdollisesti silleenkin, että se joka osallistuu sopivasti kuluihin pääsisi itsekin ajamaan minun Valtterilla? :odroll: Kysymys olisi lähinnä osallistumis- ja kilpailupaikalle siirtymis kuluista.
    Jos jollakin olisi traileri ja veturi, sekin riittäisi. :p Ilmotan jo tässä vaiheessa, että kysymys ei ole mistään varsinaisesta kilpurista. Valtterilla ei ole vielä ajettu ensimmäistäkään lähtöä, joten aika on vielä kysymysmerkki.
    Varttimailin aika tulisi olemaan 14 ja jotain? Mahdollisesti. Ompa joku esittänyt 13 aikoja. Mutta tuo jää nähtäväksi? :odroll:
     
  13. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Osallistumismaksu tänä vuonna siis 120€?
     
  14. TanksAreFull

    TanksAreFull 1st gear

    Uskaltaako tommosiin nykypäivänä tulla kisaamaan vai onko poliisit ja katsastusmiehet kamera ja kynä kädessä seuraamassa? :eek:
     
  15. SG480

    SG480 1st gear


    Niin on, junnuluokissa. Katuluokissa 200 eur josta 50 pinnaa pois FHRA:n jäsenille.
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eihän noi nyt oo mitkään mafiosojen bileet ameriikassa missä FBI on kilpiä kirjaamassa :wink:
    Ja sitä paitsi kisoissahan noissa katuautoissakaan ei saa edes olla kilpiä kiinni eli mites niitä sit kirjoittelis. Voishan sitä laittaa meidän autoonkin sen "näyttelykilven" niin siitä ne sit sais ettiä omista ja Aken tiedostoista autoa jonka rekisteritunnus on "Bad To The Bone" 8) Ja ai niin, on siinä takaikkunassakin yks ns. rekisterikilpi jossa lukee jotta Warning! If You Value Your Life As Much As I Value This Truck, Don't Mess With It" Siinä sitä vasta olis sillä kirjoitustaitoisella poliisilla rustaamista :rotfl:
    Eli ei liene syytä huoleen.
     
  17. Savis

    Savis Gearhead

    Onko tämä 200e yhden kilpailun osallistumismaksu? Jos näin on niin minä putoan autmaattisesti pois näistä kemuista. Joudun menemään katsomon puolelle. Minkä suuruinen osallistumismaksu on WCSC: sa.
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, se on yhden kisan osallistumismaksu. FHRA:n jäsenenä siitä saa 50% alennusta, mutta päälle tulee vielä lisenssimaksu 20€, ellei sitten kausilisenssiä meinaa hankkia, jolloin kisaa kohti pääsee paljon ajeleva sitlä osin vähän halvemmalla. "Kyläkisojen" osallistumismaksut on selkeesti edullisemmat, luokkaa 20-40€ on ollut tähän asti. Mitä sitten on keksitty tän vuoden lisenssien suhteen ja miten se vaikuttaa, sitä en tiedä. FHRA:n kisat on myös kaksipäiväset, mikä omalta osaltaan nostaa kustannuksia, sen lisäks katuluokat on siellä vähän "sivuosissa" ja ajotahti on verkkaisempi. Siitä on sekä etua, että lähinnä kustannusten puolesta per lähtö myös haittaa. Toisaalta järjestelyt ja rata ovat yleensä huippuluokkaa. Mun mielstä toi fyyran kisan hinta alkaa olla tällaselle huvikseen harrastelijakilpailevalle aika tapissaan, mutta ton verran siitä vielä voi noiden puitteiden ja kisafiiliksen puolesta maksaa.
     
  19. kime2

    kime2 Gearhead

    Saviksella hyvä tuuri kun sentään pääsee katsomoon :D Täältä asti kun lähtee kisoja katsomaan etelään menee jo kinnerin polttoaineisiin se 100e! No harrastukset maksaa ja saahan nuo matkakulut yleensä jaettua porukan kesken. Kyllä melko kalliiksi tulee tuo kaikkien kisojen ajaminen FHRA:n kisoissa jo pelkästään osallistumismaksujen puolesta ja siihen päälle auton kisoihin vienti,yöpymiset ja kuluttaahan se kilpurikin kisoissa bensaa(puhumattakaan kilpurin kulumisesta ja mahd.rikkoontumisesta!) WCS-kisat ajaa varmaan kolmasosalla FHRA:n kisojen kuluista,ainakin tällä seudulla asuen,mut SM-sarja on sm-sarja kiihdytyksessäkin!
     
  20. Savis

    Savis Gearhead

    Minun täytyy aivan ilmeisesti tyytyä Kiikalan ja Hyvinkään kiihdytystapahtumiin? Onko jo tietoa millä päivämäärällä kyseiset tapahtumat on? Entä saako näissä olla Glykolit jäähdytysveden seassa?
     

Kerro tästä muillekin!