Onko tunkua C-luokkaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Chevy ll -65, 20.11.2005.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eli etenkin keväällä ja alkukesästä olis helpolla saumaa kerätä hyvät pisteet koko kauden lopputulostakin ajatellen :D Vahinko vaan että meilläkin menee ekaa kisaa ajatellen pitkäks ja tähtäimessä olis nyt auton saaminen taas takas kasaan toiseen kisaan mennessä ja sitten siis D:hen nopeempien syötäväks kunhan lelut on nipussa. Mut menkää nyt ihmeessä kaikki kasassa olevat vaikka vähän vakiommatkin isolohkot radalle niin saa sarjan käyntiin :wink:
     
  2. SG480

    SG480 1st gear

    Mitäs nuo SG ja SC -autot ajaa jos ei tule tarpeeksi porukkaa omaan luokkaan? Näyttää kansan tahto eli autosuunnistusluokkien alasajo onnistuneen. SÄÄLI!
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ei taida olla oikein muutaku Super Pro ET. Tai Forstenin autolla vois ajaa SC:täkin jos sinne sais sitten sen minimi 5kpl. SST ei oikein SG autoille sovi kun V8-koneisen minimipaino on SST:ssä 1270kg eli vähän liikaa useammille SG-autoille. Ehkä Outlaw sopis myös joillekin SG-autoille vai meneekö turvallisuussäännöt ja SFI-hyväksynnät liian vaikeeksi?
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    pro et super gt brackettia? Eiköhän ainakin SG ja SC ryhmiin tuu autoja tarpeeks, tässähän on vielä pari päivää ilmottautumisaikaa. Ja siirtyykö pro mod hitaampaan vai nopeempaan brakettiin, vai kenties super comppiin? Entäs missä TAD ajaa? Paljon avoimia kysymyksiä.
     
  5. SG480

    SG480 1st gear

    Olin kerran Piteåssa ajamassa ja Lisenssiongelmien takia mulle ei löydetty ryhmää. Oltiin jo pakkaamassa kamoja kun mamma tuli ja sanoi että sun ryhmän on SHOW. Tais olla yks elämän huippuhetkiä :wc:
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Meikäläinenkin maksoi ilmoittautumiset kahten ekaan kisaan, joten viivalla nähdään :rotfl:
     
  7. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    joo näytti olevan 5 ilmoittautunutta kahteen ekaan ainakin c-ryhmässä.toki sehän ei takaa että ne tulisi kaikki paikalle...ja voi kun olis joku muukin yhtä hidas kun määkin....
    mutta semmoiseen kysymykseen olis kiva tietää vastaus että jos on pikkulohko ja blower niin menee kuulemma d-ryhmään!mihinkäs sitten isolohko jossa pumppu siirtyy????outlaw? :rotfl:
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Älä Chevy 2 usko kuulopuheita vaan lue sääntökirjaa. Siellä kun todetaan että C-ryhmään 4000-6000cc vapaastihengittävät ja roots-ahdetut (sivu 57).
     
  9. HM

    HM Gearhead

    Kilpailukutsusta olin ymmärtäväni että street ryhmät eivät aja EM:ssä mutta ilmoittautuneita näyttäis olevan?
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kuulemma ajavat EM:ssä, mutta ehkä jo "pois alta" ennen sunnuntaita.
     
  11. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    en muuten uskoisikkaan mutta kun asiaa kysyin fyyralta niin tommoisen vastauksen sain.toki tästä on n 4-6kk aikaa.
    ja kyllä,sääntökirjaa on luettu koska menossa radalle.se että sai kahdenlaista vastausta sekoittu mun pasmat,koska tulossa keulille -07/-08kaudelle blower moottori.
     
  12. SG480

    SG480 1st gear

    SG:n kohdalla taitaa mennä räketiksi. Neljä ilmoittautunutta joista Tommy räjäytti koneen viime viikonloppuna Virossa. Tarvetta olis siis pikaiselle kaupalle hyvästä SB Mopar race alakerrasta.
     
  13. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    eli saadaan yksi lisää super comppiin ? :eek: :eek:
     
  14. Fireball

    Fireball Gearhead

    Harri millä sää ajat? Ostikko puikon takasin?
     
  15. SC 285

    SC 285 1st gear

    Eihän sitä ole koskaan myytykkään...
     
  16. Fireball

    Fireball Gearhead

    No niihä se olikii
     
  17. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    arska tietää kaiken ja senkin mitä ei tartte :eek:
     
  18. SC 285

    SC 285 1st gear

    Isoveli valvoo... Nöyrimmät anteeksipyynnöt asioihin sekaantumisesta mitkä eivät minulle kuulu... :oops:
     
  19. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    ai,sää otit tosissas
    no, mä tuun motoparkkiin ja pesen kaikki !





    voin aloittaa sun rekasta :eek: :eek:
     
  20. SC 285

    SC 285 1st gear

    No sehän kuulosti hyvältä... Jos mun tuuri jatkuu tällaisena, niin mä pesen vaan käsiäni...
     

Kerro tästä muillekin!