Onko "Weird Antiques" Tuusulassa loppunut?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TopyCa, 6.12.2024.

1. TopyCa

TopyCa Gearhead

Kävin kesällä ja ei ollut kovin paljoa elon merkkejä. Ovessa taisi olla "avoinna lauantaisin"ja käyntini ei ollut lauantai. Mulla oli wanhaa keräily kamaa tarjota, ehkä olisivat ostaneet?

Piha kasvoi horsmaa ja Kopreri oli poissa. Ikävää jos on loppunut. Ehkä paikka ei ole ihanteellinen, Stadista liian kaukana?
    Tykkäsin poikien ja tyttöjen TV sarjasta. Kaipasin lisää jaksoja. Oli paljon historiaa ja factaa eri puolilta Suomea. Pojat ajoivat wanhoilla classikoilla ja välillä oli - tietysti - ongelmiakin mutta ei haitannut.

https://www.jalkipeli.net/weird-ant...n-oma-erikoinen-ihmemaailma-kay-tutustumassa/

2. max

max Double Gearhead

Kyllä mä siellä silloin tällöin poikkean lauantaipäivällä ostamassa ja myymässä.
    Täysin on toiminnassa ja viimeksi kaupan väännön jälkeen Miken kanssa kilpaa kehuttiin kuinka mahdottoman hyviä ovat Servoletit.
    Kahvikuppi tietenkin handussa ja hyvin tuli Esson baari meininki mieleen.

TopyCa tykkää tästä.
  3. aircool

aircool 3rd gear

14.joulukuuta on näköjään lelulauantai.

TopyCa tykkää tästä.
  4. kippis

kippis Gearhead

Welcome all the year around fri-sat 12.00-16.00 lukee vasepookissa...

TopyCa tykkää tästä.
  5. julmajari

julmajari Gearhead

Huomenna on auki, tänään suljettu, tieto suoraan Mikeltä.

TopyCa tykkää tästä.
  6. TopyCa

TopyCa Gearhead

Kiitos! Kiva että bisness on elossa.

Mike on yksi hauskimpia ostajia mitä on tullut vastaan.
    Kävi '59 Caddyn tontilta ja siinä ei aikaa tuhlannut. Kiireinen mies.
    Veti paksun taalanipun taskusta, antoi mulle ja sanoi; "Laske tuosta se hinta ja anna loput takas".
    Aitoa Lännen CASH MAN tyyliä...

Ässä., teippi-mikko, Fuselage ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Ftw-

Ftw- Gearhead

Onkohan meidän lähialepa lakkautettu kun pihalla ei ollu autoja ja valotkin oli pimeenä. Ovessa luki että auki 07-22 mutta mä olin siellä 03 yöllä?

Catiska ja esmi tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!