onnistuuko pelkällä luovutustodistuksella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja reynolds, 5.3.2012.

  1. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    minkä takia sitä ei voi ottaa omiin nimiin ja laittaa liikennekäytöstä poistoon.
    eka maksu oli jotain 20kymppiä muistaakseni kun yhden oman laitoin
    liikennekäytöstä poistoon 7vuotta sitten eikä muita maksuja ole tullut.
    tuollahan ne mahtuu seisomaan pihalla tai mikä missäkin hamaan tappiin asti
    tai kun joskus ne päättää elvyttää liikenteeseen
    :wink:
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Juu otetaan heti omiin nimiin,kun rekisteröinti katsastuksen aika on,ja rekisteröinti katsastus menee hyväksytysti läpi :-? ...Olisin ottanut jo samantien,mutta kun kontorilta sanottiin,että sitten onnistuu,kun rekisteröinti katsastus on hoidettu :odroll:
     
  3. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    sori en tarkoittanut sua, vaan oli tarkoitus vastata brassi nimimerkille unohtu toi lainaus :-?
     
  4. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Juu...ei mitään :wink: ...Minulle vaan tosiaan konttorilla sanottiin tuo mitä aiemmassa viestissä kirjoitin :-? ...Ostin nimittäin viime viikonloppuna Opel Asconan,jossa ei tullut muita papereita mukana,kuin minun ja myyjä kirjoittama luovutus todistus...Ja siksi kävin kysymässä konttorilta,että "saako vielä liikenteeseen pelkällä luovarilla"...Eli ettei tule sitten ylläriä,kun auto on jo kauttaaltaan läpikäyty/maalautettu ym...Ja veisin konttorille,jossa todettaisiin että "ei s enää liikenteeseen" :mad: ,mutta tosiaan tämä asia on minun osalta selvitetty,ja voin ottaa Asconan työn alle 8)
     

Kerro tästä muillekin!