Osataan sitä tuning piireissäkin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja -TAPSA-, 19.11.2004.

  1. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Tuota tuota, mitä olen kyseisen auton omistajan(rakentajan) kanssa jutellut, niin puheista on saanut todella vahvan käsityksen, että kyllähän se "kovalaatikko" on sinne koneen perään löytämässä tiensä, ajallaan 8) vaikka ei tuossa automaatissakaan mitään valittamista kuulemma ole :D kelpaisi kyllä allekirjoittaneellekin, oli sen verran messevää kyytiä :lol:
     
  2. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Jos moottorin vaihtaminen autoon on mullistavan hieno suoritus ni olkoon.. ehkä se sit on. mä en vaan hiffaa :D
     
  3. Saku

    Saku 3rd gear


    Katsokaapa M70 koneen jatkoksi sopivaa kovaa askia... löytyy vain ja ainoastaan 850 mallista, sisältää 6 pykälää ja hintaa on. Samaa askia on veten ZR-1:ssä, eri pulttijako ym tietty. Bemukan askin hinta on äkkiä käytettynä 2.5ke.

    Nimim. M70B50 & 6spd tallin nurkassa, eikä tule 1.6tn koppaan :)
     

Kerro tästä muillekin!