Osia maailmalta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja artsi75, 11.6.2007.

  1. Mustanggg

    Mustanggg 1st gear

    Voisiko näitä listata? Koitin tuossa toisessa threadissa kysellä mutta kukaan ei ole vastannut. Olisi kovasti tarvetta konttirahdille.
     
  2. Piru

    Piru 1st gear

  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tilattu on ja hyvin toimii. Kontissa tulee edukkaasti.
     
  4. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Täytyypäs olla amercars: iin yhteydessä, kiitoksia vinkistä.
     
  5. Snapper

    Snapper 1st gear

    http://www.modernperformance.com/ jos vaikka Neonia räplää. Sieltä omaani tilannut, toimii kuin junan vessa.

    http://www.howellautomotive.com/ vanha ja luotettava, mutta joittenkin osien toimitus kestää luvattoman kauan. Omaani odottelin ruisku/sytkäboksia pari kuukautta, kun en lähettänyt "corea" eli vanhaa boksia tilauksen yhteydessä. No, auto kun oli ajossa...

    Nyt on taala alhaalla, joten suora tilaus on usein fiksu vaihtoehto.
     
  6. valsu67

    valsu67 1st gear

    Summitilta eka tilaus tulossa
     
  7. Snapper

    Snapper 1st gear

    Laskuvarjollako ne kirjeet jakaa? Itse taas tuossa browsasin http://www.speedyperformanceparts.comin sivuja ja siellä monen palikan kohdalla sanotaan, jotta "ground shipping only".
     
  8. Mustanggg

    Mustanggg 1st gear

    Millaisia hintoja ootte makselleet konttirahdista ja millaisille tavaroille? Ja miten jos tilaan esim Amertradingin kautta osia, niin miten tullaus ja osien nouto hoidetaan?
    Varmaan aika monella mielessä nää kysymykset, kun dollarin kurssikin on ihan kiva nykyään, niin olisi hyvä saada vastaukset kaikkien näkyville tänne..
     
  9. ryti

    ryti Gearhead

    alku viikosta olin greg:iin yhteydessä magnum HP:ltä,saas nähdä kuin sen tilauksen kanssa käy.
     
  10. artsi75

    artsi75 1st gear

    amertrading toi minun osat maahan ja hyvin homma pelasi. niiden kautta tapahtui tullaus ja paperi hommat (korvausta vastaan tietenkin) mutta huoletonta ja ammattitaitoista toimintaa oli. sinne kannattaa soittaa ja kysyä niin hinnat kyllä selviää. eikä tarvi pelätä kielimuuria ihan suomella pärjää.
     
  11. Quest

    Quest Gearhead

    -71 400 Pontson pata halavalla, kirjuutus virheen takia. Jos joku tarttee
    Ebay ID 160264365534

    Myyjällä kaikki palautteet ostajana
     
  12. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

    :lol: Onkohan uuslukutaidoton?

    71 400 pontica moter alium intake 600 h0lley edelbrock
    71 400 pontica moterwas running when pull out
     
  13. Quest

    Quest Gearhead

    Tai sitten joku vattero
     
  14. 4kertaa4

    4kertaa4 1st gear

    Te jotka olette tilanneet summitilta. onko rahdit olleet mitä suuruus luokkaa?
    Nyt itse kaksi kertaa rockautolta tilanneena ei ole mennyt mitään tulli/alv maksua,onko kenellekään käynyt näin summitin kanssa?Ja onko paketti tullut ovelle saakka?
     
  15. pptalo

    pptalo Gearhead

  16. speedy

    speedy Double Gearhead

    Toimii! Viikonloppuna laadin tilauksen, seuraavan viikon torstaina paketti kourassa, tosin rahtiakin kertyy..
     
  17. Ovaali

    Ovaali Gearhead

    ebaystä sen verran,että itse olen huutanut 50-luvun osia sieltä ja aina on tavarat tulleet nopeasti ja luotettavasti.
    Nykyään vain tulli vaatii nähtäväksi kopion maksukuitista sehän ei tietysti ole mikään ongelma koska kuitti tulee automaattisesti emaililla kun maksu on hoidettu. Tähän on kuulemma menty kun tavaran hinnaksi on merkitty jotain ihan muuta kuin se todellinen arvo.....
    Lisäksi tuo postiseuranta pelaa myös hyvin USA:sta.
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

    onkos kokemuksia firm feelistä, toimiiko homma??? tarttis tilata alatukivarret...
     
  19. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

Kerro tästä muillekin!