Osia tanpereelta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tst, 23.11.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Onkos tampereen suunnalla edullista usaosamyymälää?
     
  2. Stance

    Stance Gearhead

    Onhan siellä ainakin SouthWestTrade.
     
  3. laakkone

    laakkone 1st gear

    joo ja ruskos soini kar parts
     
  4. Mikä se edullinen on? :lol:

    SWT:n lisäksi tuo Soini Car Parts ja jos FoMoCo -osia kaipaa niin Autokivitilalta kannattaa kysellä, kilpailukykyiset hinnat merkkiliikkeeksi.
     
  5. TanksAreFull

    TanksAreFull 1st gear

    Suosittelen noista kans south westiä.
     
  6. oobee

    oobee 1st gear

    Suomen hitec toimii kanssa ruskossa, todella kilpailukykyisillä hinnoilla ja hyvällä palvelulla. Suosittelen
    Suomen Hitec: 033182455
     
  7. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Juu hyvä palvelu, koneremontti perusosilla kesti vajaa puolivuotta! Vähän väliä piti olla hoputtamassa. Kun ohi ajan niin pää kääntyy muualle. Systerin ponun vian haku tais maksaa 1500€ vaikka piti olla pelit ja vehkeet. Ne tilas sytkäboxinkin ja kun vika ei ollutkaan siinä niin se koitettiin kuitenkin "pakkomyydä" kun oli kerran tilattu! :eek: Oli loppujen lopuksi maavika.

    Edit: kyllä tuohon puoleentoista tonttuun taisi sisältyä käsijarrun vaijerin toinen puoli, ja asennettuna. Nyt hinta ei kuullosta ollenkaan pahalta. :wink:
     
  8. impala67

    impala67 Double Gearhead

    näistä kolmesta kantsii kysyä. itse käytän tätä järjestystä:

    southwesttrade, pirkkala
    soini, rusko
    hitec, rusko

    kaikista tullut ostettua ja kaikki ovat vaihtaneet kuittia vastaan jos ovat väärää myyneet. korjaustöitä ei ole pahemmin tullut teetettyä, niihin en sano mitään.
     
  9. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    SWT:tä suosittelen, löytyy viitseliäisyyttä hakea hieman erikoisempiakin osia. Ainakin mun 60-luvun kalustoon löytyy hämmästyttävän hyvin vakio-osaa ja huolto-osaa.
    Muiden kanssa on ollut välillä hieman nihkeetä kaupankäyntiä...
     
  10. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    SWT:ltä minäkin paljon olen osia hakenu. Mitä ei hyllystä löydy saa tilaamalla ja ainakin ´58 käkkylään löytyy ihan hyvin osia
     
  11. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    SWT on Paras.
     
  12. tammercity

    tammercity Gearhead

    Soini on kurko, thats it.

    HiTech:in ei myöskään itseäni niin hurmannut aikoinaan.
    Tiedä sitten onko homma siellä mihinkään muuttunut, viimeks asioin siellä n.5vuotta sitten jonka jälkeen asiat on sujunut sutjakammin Soinilla.

    SWT kanssa ei ollu ongelmia joten ihan reilu pulju sekin kaiketi.
     
  13. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    OSIA

    SWT Pirkkala,. sieltä saa osia ja tietoutta
     
  14. tst

    tst Gearhead

     
  15. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Parhaimman ja asiallisimman palvelun olen kyllä henkilökohtaisesti saanut juurikin tuolta SWT.tä :D

    Toisena, erittäin hyvänä kakkosena omasssa listassani tulee HiTech 8)

    Soini :odroll: no joo, sinne en menisi henkilökohtaisista syistä ainakaan osakaupoille, ilman että minulla olisi ysimillinen ohimolla :odroll: niin se vaan on ja menee, makuasioita ja kokemuksia on monenlaisia, niitä tässä enempiä kuitenkaan spekuloimatta.. :odroll:
     
  16. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    SWT:tä olen käyttänyt kanssa, löytyy hyvinkin yllättäviä osia suoraan hyllystä suht harrastajaystävälliseen hintaan. Hmm jos ei suoraan kavahda mörskän ulkonäköä. :rotfl:

    Soini, no joo....yksi puhelu aikoinaan riitti ja en ole sen jälkeen edes harkinnut käyntiä.

    Hi Tech,ei kokemusta.
     
  17. mopar miäs

    mopar miäs 3rd gear

    osaliikkeitä

    soinilta hain joskus osia ja samalla piti tilata nopeusmittarin vaijeri
    hinnan otti kyllä mutta vaijeria ei vielä ole kuulunut (2vuotta aikaa)
    jonku aikaa soittelin perään ja aina oli juuri tulossa
    otin sitten hesan isosta liikkestä vaijerin enkä jaksanu muutaman euron takia ruveta soinin kanssa vääntään
     
  18. Holley

    Holley Gearhead

    On tullut Soinilta väärää tavaraa, mutta niin on kyllä SWT:ltäkin. Kumpikin ovat osissa vuosien mittaan ihan hyviä ja ennen kaikkea kun joskus käy hakemassa niitä osia niin voi kertoa tarkemmin mitä haluaa. Saa jopa asennusvinkkejäkin - kummastakin noista. Eipä yksittäisvaijerin kauppaaminenkaan loppujen lopuksi taida olla kenellekään kovin kannattavaa. Totta kai voisin kirjoittaa kirjan siitä mitä väärää osaa tai ei-osaa on tullut puhelimella tilattuna, mutta listalle menisivät ihan samalla tavoin Soinin ja SWT:n lisäksi esim. US-Parts ja Power Shop ym. mutakin liikkeitä pitkin Suomea. American Importilta tilasin pari kolme kertaa ja joka kerta tuli oikein - mutta sitäpä ei enää ole. Samoin Finn-Am vastasi puhelimeen aina alle 30:llä soitolla toisin kuten US-Parts ja sitten kun ne yhdistyivät, niin olisi jotain ehkä voinut tilatakin - jos olisi päässyt puhelimella läpi.
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minun mielestä kannattaa yrittää keskittää ostokset aina tietylle henkilölle oli firma mikä hyvänsä,omat ostokset teen aina samalta "myyjältä" . kattavasti jos ajatellaan koko suomea niin Musa-Corner eiku Part-Corner oli kyllä ykkönen.samoin nykyään us-partsista ja us-centeristä saa ainakin minun mielestä hyvää palvelua.Varsinkin us-centerin pomo Matti ansaitsee ison kiitoksen hankalien osien hommaamisen johdosta.SWT:stä ei ole kans moittimista.Mulle ei ole sattunut ku kaksi firmaa joitten kanssa kaupanteosta ei tullu mitään,toinen oli tuol tervajoella ja toinen H........ssa.
     
  20. arrakis

    arrakis 1st gear

    Et voi olla tosissasi...? :-?

    Kyllä on sitten viimeisen päälle rahastuspaikka! :x

    Enkä suosittelisi muutenkaan palvelun osalta. :wc:
     

Kerro tästä muillekin!