Osien tilaus paddockilta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mustanger, 22.10.2003.

  1. mustanger

    mustanger 1st gear

    Onkos kukaan tilannu osia paddockilta USA:sta (www.paddockparts.com). Miten on käynyt? ja entä kuljetus? yritin jo tilata mutta valittaa että väärä osavaltio (state). Vaikka laitan siihen kenttään "tyhjä" tai "ei mikään näistä" niin se ei hyväksy sitä.Olen kyllä laittanut country-kohtaan Finland, mutta haluaa osavaltion. ja ne kyllä myy ja lähettää suoraan ulkomaille. kiitos jo etukäteen.
     
  2. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kokeile laittaa siihen osavaltioksi FIN. Se ei pahemmin sotke osoitetta, mutta voisi toimia. Sama monen muunkin firman kaavakkeissa.
    Kerran on Paddockilta tullut tilattua jäähdytin. Kun se oli otettu paketista pois, se kaatui autossa terävän piikin päälle ja meni puhki. Joten huonoja ovat kokemukset :smile:
     
  3. superbird

    superbird Gearhead

    Olen käynyt paikan päällä,tavaraa aikakin sil
    loin huonosti tarjolla 14 osasta löytyi puo-
    let,olen myös tilannut useita kertoja toimi-
    tus ajat pitkiä yleensä kuukaudesta noin puo-
    leen vuoteen,johtuu varmaan vähäisestä varas-
    tosta.
    Kaikenlaista pientä ongelmaa vuosien varrel-
    la,joten siirryin käyttämään year onea siellä
    palvelu pelaa hienosti,suuri varasto yleensä
    olen saanut kaiken heti jopa noin viikossa.
     
  4. mustanger

    mustanger 1st gear

    Voiko year oneen luottaa sen verran että voi lähteä itte tilaamaan vai pitäskö hoitaa homma jonkun kotimaisen liikkeen kautta? Halvempaa siellä näytti ainakin olevan..
     
  5. superbird

    superbird Gearhead

    Kyllä voi,olen tilannut usean vuoden ajan ei
    ole ollut mitään ongelmaa.
    Kerran tuli väärä osa,sain pitää sen ja viikon päästä ups toi uuden osan ilmaiseksi
    kotiovelle,takuujututkin näyttäis toimivan.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Y1 on ihan hyvä ja suht turvallinen kohde
    aloittelevalle Amerikan tilailijalle.
    turvallisella tarkoitan sitä että tilaukset
    on kyllä joka kerta tulleet ja tavarahan on
    laadukasta mutta joskus backorder hommista
    tulee ylimääräisiä kuluja. ja luettelothan on
    hyviä ao firmassa.jos tarttet moparosaa niin
    kokeile myös Jack's Auto Parts nimistä
    firmaa New Jersey'ssä, monta kertaa ollut
    halvin valikoima vaan pienempi.

    nimimerkki -88 aloittanut amerikan tilaukset.
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kävin muutama vuosi sitten paikan päällä Year Onella osia ostamassa, sama juttu kuin Paddockilla eli aika vähän kamaa oli hyllyssä vaikka hallit (2kpl) oli aika hulppean kokoisia. Lienevät myyvän toimitusmyyntinä aika paljon?
    Hinnat on mun mielestä melko kovat, monasti pikkupaikoista saa halvemmalla.
    Paddockin toimitukset ei kyllä kehuja saa. Paikallinen osakauppias lopetti tilaamisen sieltä kun toimitukset alkoi olla miten sattuu.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: impala1968 2003-10-24 09:01 ]</font>
     
  8. mustanger

    mustanger 1st gear

    kattelin year onen sivuilta musseen uusia penkkejä ja siellä on päällisiä vain etu erillispenkkeihin ja ETU sohvapenkkiin, muttei takapenkkiin!! vai sopiiko etu sohvapenkin päällinen takapenkkiin? ei varmaankaan.. :???:
     

Kerro tästä muillekin!