Ostetaan 1/18 -75 Dodge monaco ja rodi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Rotten, 2.3.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ostin 1/5 bensa rc, ja siihen tehdä itse pellistä kori ja runko ym.
    Nii mitta suhteilla ois hyvä leikkii kun ois malli mistä niitä vähän laskea! Jotain rotta rodia tarkoitus saada aikaiseksi ja ehkä tuo oma auto, plus pellin alle 1/4 koossa v8 440? tai ja jotain lättäpäätä?
    Tarjoa!
    Koneita saa uutena 60-80egee
    Autoja (paitsi monacoo löytänyt vielä suomesta) 20-ylös päin hinnat!
    Tarjoo hinnan ja vaik kuvan kanssa!
    Yv tai 040 755 4984 viestiä tai watsappii! Katotaan päästäänkö kauppoihin!
     
  2. Rotten

    Rotten Gearhead

    Dodge ostettu, Jari Mäki, sil ois -32 foordi, moottoreista itse asiassa en sit suomesta oo nyt sit enää löytänyt? Vinkkii linkkii!
    Sit "tyhmä" kysymys, onks noissa rodin rakenteluissa mitään sääntöö? Jos sitä lättäpäätä ei löydy, (1/6 löytyy, liian pieni) nii haittaako tuo ketään jos foordissa on joku moparin kone/ GM/ vaik...? Tai onko ylipäänsä autojen rakentelussa sääntöjä? (Muutaku suomen ihanat lait ja virkamiehet, mitä ei tartte ottaa huomioon, pienoismalleissa! :p)
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tuossa nyt ainakin yksi esimerkki Fordista Dodgen koneella ja GM:n perällä:
    https://www.nettiauto.com/ford/tudor/8833949

    Mun mielestä niin 1:1 kuin muussakin mittakaavassa pätee ajatus, että jos itsellensä tekee, niin paskaako sitä muiden mielipiteistä välittämään.
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead


    No joo,niinhän se on. Mut aattelin mikä se on se juju ja onks noissa rodeissa mitään!?
    Nyt noista rotta rodeista lukenut, nii niihin laitetaan mitä sattuu löytymään!

    Muilta ku kysyy nii saa sen vähintään kaks vastausta, puolesta ja vastaan!
     

Kerro tästä muillekin!