Ostetaan Coronet tai Charger 1968-69

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Coronet -73, 18.2.2010.

  1. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Eli tuon vuosimallin Coronet tahi Charger olisi hakusessa, rullaavana tai täydellisenä. Hintaluokka olisi n. 7000-12000 euroa, mitään kauhean projektikuntoista en nyt hae eli pitäisi olla koriltaan suht OK kuntoinen. Suomessa on ilm. melko rajallinen tarjonta näistä mutta kysellään nyt kuitenkin.

    Rapakon takanahan näitä olisi tarjolla, aikaisemmin ei ole kuitenkaan tullut sieltä autoa hankittua joten jonkinlainen kynnys on siinä asiassa minulla mutta sekään vaihtoehto ei ole kokonaan poissuljettu. Ja miten lie esim. Ruotsissa tarjontaa em. pirsseistä??? Jos olette esim. Jenkkilästä auton tuoneet / tuotattaneet niin antakaa vinkkiä minulle päin miten on asiat sujuneet ja keneltä kannattaisi asiasta enemmän kysellä...
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    et sinä kyllä tuolla hintaa saa minkäänlaista b-bodya et suomesta eikä jenkeistä,tietysti jonku täysprojektin voi löytää.Osta multa 69 satellite 2d/ht 440koneella.14tuh.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Saa niitä tuohon rahaan! Tossakin yks, pikku hipistelyä tosin riittää. :D
    http://atlanta.craigslist.org/atl/cto/1605840677.html

    Tohon täytyy tietty laskea päälle sisämaan rahti 1 usd/mile, merirahti, välittäjän palkkio, kontin purkauskulut ja aina niin ihanat alv ja tulli. Mitä kertyykään viivan alle...??

    Täytyy sanoa, että olen nyt etsinyt kuukauden kohtuullisen hintaista B-koppaa melkoisen aktiivisesti. Vaikeeta on, kalliita on ja kaukana ovat. Suomesta löytyy jotain järkihintaan, mutta kaikki minulle tarjotut ovat olleet tuhannen paloina ja purettuna.

    Ei oo köyhien eli mun laji. Täytynee taas kompastua KenraaliMoottoriin, että pääsee kesälläkin töihin.
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Ei kaikki ole palasina pepe my friend :D
     
  5. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    No joo, jonkun verran nyt itsekkin tuota jenkkilän tarjontaa netistä tutkinut tänään ja taitaahan tuo olla tuo minun hintahaarukka vähän alakanttiin.. :eek: Pitänee odotella sitä rikastumista edelleen :lol: ...
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    onhan nuo muskeliautojen hinnat hieman karanneet käsistä.-99 vuonna sai -70 orkkis sport-satelliten jopa alle 30tuh mk.
     
  7. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Ja varmasti kallistuvat tulevaisuudessa edelleen...
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo,mutta rakentaminenkin kallistuu,jos ei laske töille killinkiäkään niin tuo minun satelliten 14tuh hinta on just se mitä siihen on mennyt rahaa,eli ei nuo mitään kultakaivoksia ole,ennemmin kannattaa ostaa asuntoja ja myydä ne muutaman vuoden kuluttua jos tienata haluaa. :rotfl:
     
  9. KUE

    KUE 3rd gear


    Juu eskoa lainatakseen. :D
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    sain uuden rr:kuitupellin mikolta lauantaina ja sitä katsellessa satellite alkaa näyttää niin hienolta ettei sitä raaskikaan myydä :D
     
  11. Charger-73

    Charger-73 3rd gear

    Vaikka melko keltanokka olenkin, niin sain itse ainakin huomata, että maltti on oikeasti valttia.

    Kärsivällisesti vai selata sivuja viikosta toiseen. Tee linkit suoraan haku kriteereillä, niin ei mene aikaa turhaan näpyttelyyn. Hyvällä tuurilla voi löytää hyvä kuntoisen auton järkevään hintaan.

    Kiireellä ei kannata häsytä. Itse meinasin kaupat tehdä aluksi melkeen mistä vaan, onneksi kaverit toppuutteli. Lopulta aikaa menikin puolitoista vuotta kunnes löysin hyvän ja edullisen Chargerin.

    Aluksi itse menetin erään Challengerin jonka olisin tuttavan kautta saanut edullisesti 80000kr hintaan, mutta pidin sitä kalliina enkä ostanut. Myöhemmin näin sen netissä myynnissä 120000kr eikä ollut pitkään myynnissä.

    Tässä muutamia sivuja mitä itse kolusin kun Chargeria etsiskelin:

    Suomessa:
    www.nettiauto.com
    www.overdrife.fi

    Ruotsissa:
    www.blocket.se
    www.usabil.nu
    www.muskelbilar.se

    USA (näitä en kaikkia kyllä muista):
    www.craigslist.org
    www.collectorcartraderonline.com (Täältä bongasin omani)
    www.cars-on-line.com
    www.motors.ebay.com
     
  12. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Joo kyllähän se niin on jotta ei näitten hankintojen kanssa pitäis hosua, mutta joskus tietty tulee eteen tapauksia jotka pitäisikin ostaa nopeasti pois jos meinaa sen ittelle saada. Mutta seurataan tilannetta ja ilmoitelkaa edelleen jos tulee em. yksilöitä myyntiin.

    Hintaluokkaa pitänee nyt korotella tuohon 15000 euroon jos meinaa edes jonkinmoisen "valmiin" yksilön saada. Ja tosiaan rullaavakin malli käy kun kerkisin tuohon nykyiseen jo tuon uuden moottorin hommata, elikkä motti olis jo valmiina mutta oikea auto vain puuttuu...
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  14. studio57

    studio57 Gearhead

  15. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    kyllä kait -70 mahtuu samaan kategoriaan ku -68 ja 69 ?????
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  17. studio57

    studio57 Gearhead

    toi punainen oli hieno ja sopivan hintainenkin,
     
  18. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Juu kelpais kyllä tuo punainen mullekkin. Katotaan nyt, muutama ehdokas on jo tarkemmassa syynissä ja eiköhän tässä kohta pidä ratkaisuja ruveta tekemään... :p
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    pitäisköhän maalata omakin punaiseksi :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!