outlaw/katuhuhuja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja blown540, 13.10.2004.

  1. blown540

    blown540 1st gear

    täällä pohjoisessa on käyty salaisia tunnusteluja uuden suomalais-ruotsalaistiimin perustamisesta.kyseinen projekti sijoittunee outlaw luokkaan.laite on -66 ss chevelle putkirunkohäksätin,paino tyhjänä 900 kg.tekniikaksi kaavailtu 10-71 ahdettua 540 isolohkoa ja powerglidea ja danaa.auto on pro street luokassa esiintynyt ruotsin maalla ja jos asiat onnistuvat auto siirtyy talveksi waasaan tekniikan vaihtoon.tarkoitus on pitää hauskaa, ei ajaa hampaat irvessä.mikäli hanke ei toteudu nähdään malibu d-luokassa fyyran kisoissa jos luokkaa vielä on.kesän aikana selvisi että 8-71 katuahdin ei riittänyt isoporauksiselle motille jossa lisäksi suht isot kannet.pelkästään yhden hampaan lisääminen rattaaseen nosti ahdot 4 psi ja nopeammin mikä myös tuntui hanurissa.kaivakaahan autot pölyn alta pois ensi kesäksi.onkos outlaw viel tulevana kesänä yhtä elivoimainen?
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Varmasti elinvoimasempi, autoja on valmistumassa vielä lisää. Toivottavasti noi kyykymmät luokatkin selviää kun B:stä taitaa olla väkeä lähössä rpofouriin, ja D:stäkin outlawiin..
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Outlawi varmaan lisää vaan suosiotaan, se on ollut 2-3 vuotta paras nouseva luokka Street Bracketin lisäksi. Ei muutaku letukat kasaan vaan, potentiaalia on, oli ryhmä sitten OL tai Street D! Mielenkiinnolla jäämme odottamaan...
     
  4. Akke

    Akke Gearhead

    Joo eiköhän tuola outlawluokassa ole ensivuonnakin pientä lisäystä havaittavissa. Saasnähdä koskahan meille tulee semmoinen 600+ motti on vielä tällähetkellä kadoksissatallista. Runkohan meilläkin kaverien toimesta melkoisenpitkällä ja muuten kilpavarustelu edennyt hyvää vauhtia ja koppahan on uudenkarhea farmarimalli mitä siitä nyt on jäljellä luokkaa tietysti pitää tutkia kun saadaa hilut nippuun toivottavasti ensisuveksi jollakin motilla jo koeajoja mutta eikun töitä tekemään notta pelit olis kunnossa T.Sometime Racing
     
  5. HEMI

    HEMI 1st gear



    Kuulostaa hyvältä (tunnen sympatiaa kunnon pumppukoneita kohtaa) :D

    Löytyykö muuten mistään kuvia tosta autosta?
     
  6. blown540

    blown540 1st gear

    löytyis niitä mutta mä oon niin tumpelo tän koneen kanssa.jos joku jaksais neuvoa niin voisin laittaa kuvia.auto on punanen -66chevelle malibu ja putkirunkonen ja suht siististi tehty.mulla on kuvat tiedostos mutten osaa siirtää niitä näkyvään muotoon.autolla on ajettu melko lujaa kuvista päätellen koska esim tuulilasi on tuettu sisältä ja kuskin ympärillä on funnycar tyyppinen häkkyrä.rikard manas että pelkät front runnerit makso 7000 kr.taitaa olla riittävä nopeusluokitus.jari konola oli sanonu että pari putkee puuttuu niin menis pro modista.on täysin valmis rullaavana joten aika varmasti nähään kesällä radalla.tää mun tiimikaveri on tnt:llä töis joten reissut lahden yli hoituu kivuttomasti. oman malibun pidän kilvissä tai vuokraan jollekin joka haluaa kokeilla ajamista.-66 omistetaan puoliksi.
     
  7. blown540

    blown540 1st gear

    vielä sen verran että chevelle meni 8.32 vapari bbc:llä loppuja n.260.tietääkö joku kelpaako -97 runko/kaaret joilla ajettu tuo 8.3 ilman suurempia muutoksia outlawiin tänä päivänä.
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Pitäis kelvata. Mutta kannattaa olla yhteydessä vielä katsastuksen kanssa, jarmo.ukkonen ät aro.fi, tai fyyran toimisto 09-2515 250
     
  9. SG480

    SG480 1st gear

    On tullut aiemminkin tätä mainostettua mutta kertauksen vuoksi. Kun runkoihin vaadittiin 1996-1997 esim. paksummat pääkaaret niin Suomessa kaikkii autoihin piti vaihtaa ne. Ruotsissa tämä koski uusia autoja, jotka runkokatsastettiin muutoksen jälkeen. Esim. omassa Cudassani oli voimassa oleva stikkeri, mutta Suomessa tällä ei tietenkään ollut mitään merkitystä eli runko uusiksi.

    Katsokaa putket tarkkaan noista tuontikilpureista ja konsultoikaa Ukkosen Jammoa!

    Suora lainaus Swedujen sääntökirjasta:
    "Bilar som är registeringsbesiktade före 1997-01-01 kan ha klenare rördimensioner än nedanstående tabell och kisser" . Ja alla on sama paksuustaulukko kuin FHRA:n kirjassa.
     
  10. blown540

    blown540 1st gear

    auto tunnettiin aikoinaan summer slam chevellenä ja sillä taidettiin käydä jenkeissäkin.pitänee ottaa ukkoseen yhteyttä ja selvittää asia.autolla on ajettu vielä -98 joten se on hyvä enne.sain koko yläkerran myytyä klimppinä joten nyt tulee bds 10-71 billet teflon ahdin nokalle.eihän sillä pärjää mutta näyttävä se voi olla.triniemi,opeta ny mulle kuinka kuvia laitetaan tämmöseen foorumiin niin vien sut ajelulle ku chevelles on hienot tuplapenkit. :eek: :eek:
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

    Laitoin sulle p.j. YV:llä vähän opastusta. Toivottavasti on apua...
     
  12. blown540

    blown540 1st gear

    kiitti.ei vielä onnistunut.kuvat oli tullu sähköpostina.
     
  13. 383

    383 Gearhead

    eikö uudessa power lehdessä ollut kuva musta ja punaiset liekit
     
  14. SQ

    SQ Gearhead

    ffp:n foorumilta bongasin seuraavan:

    http://sigi.corded.org/galleria/cpg132/

    Eli on suomalainen kuvapalvelin ilman mitään siirtorajoja. Tilaa 5mt/käyttäjä.

    Rekisteröidy, luo albumi, lisää kuvat... Linkki sitten tänne, niin päästään kuolaamaan... :)
     
  15. blown540

    blown540 1st gear

    ne kuvat ei siirry ku ne tuli ilman osotetta.auton on rakentanu jonas hall niminen kaveri etelä-ruattista jolla pitäis olla nimee.edessä on ne bjäreborit vai mitkä ja pää kaaret on 45 x3,2 saumatonta .katsattu 7.50 asti.kyllä sillä saa mun käsityksen mukaan ajaa.kaaret on pulverilakattu ja yleisilme on toista luokkaa ku mun katuihmeessä.bds suositteli 10-71 stage 2 air-loc ahdinta jossa uudentyyppiset roottorit jotka dynossa antanu 100 heppaa enemmän ku vanhan malliset.ahtoja pitäs saaha 15-20 psi viivalla tolla laitteella niin että sirkushupia luvassa alastarossa ja muualla ens kesänä.ihme sällejä noi ruotsalaiset.siellä on jo kolmaski ukko tyrkyttääs rahaa et pääsis mukaan.ei niilläkään sitä paljoo ole mutta jotenki tuo kimppahomma toimii.mäki sain puolet autosta ilman rahaa.kone puoliksi ja kulut.tossa vois olla ideaa suomen ahdingossa olevalle katutouhulle. :argue: vai käykö näin?
     
  16. SG480

    SG480 1st gear

     
  17. blown540

    blown540 1st gear

    pahasti vielä näyttää että toteutuu.lähen tästä hupireissulle turkuun hakeen kaverin 454 jonka rakennan ja myyn.rahat menee tilille jonka :eek: :lol: sälli meille avasi.tjena rikard.hoppas du hittade hit.du förstår ju inget men bara positivt är det.
     
  18. Henski

    Henski 1st gear

    Pari kuvaa Junila&Co uudesta aseesta!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Ovaalimiäs

    Ovaalimiäs 1st gear

    Onko se tuo, jossa on keltaiset vanteet? Hieno! :eek:

    Nikke
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei kun se on tossa etualalla oleva hieno.
     

Kerro tästä muillekin!