outlaw/katuhuhuja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja blown540, 13.10.2004.

  1. Fireball

    Fireball Gearhead

    No ei siellä ny sentään elinkautisia oo jaettu,neljää vuotta pikemminkin hengityshöyryistä. Teknisistä sääntörikkomuksista en muista ajokieltoja sellaisenaan jaetun, tosin onhan se sitä jollei laitonta ratkaisua oikeaksi korjata ei myöskään ajeta. Kisan aikana havaitut esim. polttoainerikkomukset johtavat kyseisen kilpailun päättymiseen eivät sen kauaskantoisempiin seurauksiin. Muistaakseni säännöt kumminkin mahdollistavat moiset toimeniteet mutta meillä havaitut rikkomukset eivät ole kenties olleet niin rankkoja että olisi tohon tarvinut mennä?
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Re: metskua

    Ei välttämättä...
    Riippuu ihan mitä racebensan jatkeaineet on...jos menee oikein hassusti niin ei toimi ollenkaan vaan menee täysin vituiksi eikä edes sekotu.
     
  3. blown540

    blown540 1st gear

    hämmennetään soppaa lisää.lähen huomenna hakeen sitä mottia ja lohkokin on identifioitu.cnc pro stock bowtielohko.lisäksi stokiksessa käydään kattomassa monica öbergin entistä varamottia.kuulostaa kovalta mutta se on muutettu mäskille ja kadulle.oli siinä jonnin verran nitro-osia jälellä.lähinnä lohkon ja veivien takia+akselin.sen jälkeen jos ei kuolla nälkään,ruvetaan -66:sta niputtamaan.konkarit;mikä on ollut politiikka pakoäänissä?onko paljo mittailtu?
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei oo taidettu Suomessa kauheesti mittailla. Rajat on aika korkeet, ajaahan esimerkiks stockerit ilman äänenvaimentimia vaikka niilläkin on rajat.
     
  5. Fireball

    Fireball Gearhead

    Multa on mitattu sekä suomessa että ruotsissa, kesken kisan ja paluutiellä. Stokeilla DB raja on muistaakseni ylempänä kuin esim. vaimenninryhmissä.
     
  6. blown540

    blown540 1st gear

    miksi ihmeessä?eiks kaikissa pitäs olla sama?
     
  7. Henski

    Henski 1st gear

    V.2002 sääntökirjassa sanotaan tiivistetysti näin.
    Street A-D,äänenvaimennus pakollinen: max.110dBa
    OL,SST,SG,SC, äänenvaimennus vaaditaan: max. 120dBa
    Mitataan 0,5 metrin etäisyydeltä pakoputkenpään sivulta 3500rpm kierroksilla normaalilämpöisellä koneella.

    Stockissa taas avoin putkisto sallittu, mikäli meteli ei ylitä 95dBa mitattuna 50 jalan (n.15m) etäisyydeltä kohtisuoraan auton sivulta 3500rpm kierroksilla.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Noissa "vaimnninryhmissäkin" ainakin Nykäsen Jussi on ajanut ilman vaimentimia, käsittääkseni mitattu ja läpäissyt.
     
  9. custom55

    custom55 1st gear

    chervolet cavalier 2005. ja luokka ol. ja ei ole huhu vaan vankka tieto.
     
  10. blown540

    blown540 1st gear

  11. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Oulun suunnalla olis kuulemma yks hopia ja nopia ol-camaro myynnissä, rullaavana tai vaikka kokonaisena.
     
  12. blown540

    blown540 1st gear

    eikös tuo -05 cavalier menekään pro stock luokkaan vaan joutuuko ajamaan outlawissa vastustajien puutteen takia,ainakin sm kisoissa.em:ssä pro stockereita jo löytyy.ja missä olis moraali? :D toiset sais ajaa alle 7.5 ja toiset joutuis himmaan :D :cry: :eek: :rotfl:
     
  13. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Mun tietojen mukaan cavalieereja on tulossa radoille ainakin kaksi, siis nixonin PS ja sitten tuo eri omistajan OL. Tosin huhujen mukaan samannäköisiä autoja saattaa olla baanalla vielä enemmänkin..?
     
  14. SG480

    SG480 1st gear

    Onko porukat saanu isoja palkankorotuksia vai mistä moinen "jälleenrakennusbuumi"? Ei kai raha vaan ole pankissa halbaa?
     
  15. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Tai taala kohdallaan euroon nähden? Buumi on kyllä kova, niin että joutuu meikäläinenkin luopuun vääntösauvoista ja simpukasta... :eek:
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei hitto, miten sä raaskit?
     
  17. HEMI

    HEMI 1st gear

    :lol: Vai meinasitte jo luopua niistä, no hyvinhän ne toimi 8)

    Onks autoon tulossa muita muutoksia :odroll: vai pidättekö od immeiset jännityksessä ensi kauteen asti :lol:

    By The Way minkälaisia ahtoja käytätte valdossa jos saa utella :lol:
     
  18. C72

    C72 1st gear

    Missäs vaiheessa cavalier on? Joko on runko ja koppa omassa tallissa?
     
  19. SG480

    SG480 1st gear

    Sää luovut ja mulle tuli eilen FFI:n simpukka jota piti koko ilta ihastella.
    Tässä sen eron näkee Jängän ja syvän etelän välillä!
     
  20. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Vaikea päätös kaikenkaikkiaan! Mut mulla on alkanu toi omapaino nouseen niin paljon että autoa nyt on kevennettävä, joten todettiin että kun tuo vallu ei kerran keulinu eikä ihmeemmin muutenkaan vikuroinut, niin jäykistetään eturipustus jousien ja ohjauksen osalta kokonaan ja samalla kevenee muutaman kilon! :rotfl:

    No joo, vallun kotelosta on puolirullaavana tehty kaupat (hyvään kotiin menee?), joten oikeesti pöytä (=tallin lattia) alkais oleen aika tyhjä. Niin että itteä jännittää varmaan eniten, varsinkin kun tuo pepen epäily palkankorotuksista ei ainakaan mun kohdalla ole toteutunu...
     

Kerro tästä muillekin!