Overdrive käyttäjien kotisivut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 12.4.2008.

  1. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Tähän vois listata harrasteautoiluun liittyviä kotisivuja mitä tämän palstan käyttäjiltä löytyy. Ja jos laittais vielä siten että käyttäjät itse laittavat sivunsa linkkinä, ettei joku muu listaa vaan kaikkia mahdollisia tietämiään sivuja. Oolrait? 8)
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Noh, minä olen yrittänyt pikkuisen kirjoitella kokemuksiani näin keltanokan näkökulmasta harrasteautoilun käytännönläheiseltä opintieltä http://bensakrematorio.suntuubi.com/ sivustolleni.

    Päivittelen sitä aina kun aikaa ja motivaatiota likenee. En myöskään harrasta oikeinkirjoitusta ja oikolukua :)
     
  3. santtuv

    santtuv Gearhead

    kivat ja hyvin tehdyt sivut oli, lueskelinkin tarinat pois kuleksimasta :)
     
  4. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Siellähän oli kaikkee..
     
  5. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    tuossapa meidän sivut: www.chevelle67rs.net jossa pääasiassa mutkarata touhua,mutta myös kiihdyttelyä aiemmilta vuosilta sekä -muuta osion alla moottorikone pyöräilyä..
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  7. PARTNER

    PARTNER 1st gear

  8. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    No mie kaverin kanssa väköstelin tuommoset sivut:
    www.autofoorumi.fi
    Siellä on sitten vähä kaikennäköstä.
     
  9. Jukka

    Jukka 3rd gear

  10. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Sivujen hyvyydestä ja päivitystahdista en tie, mutta tommoset on

    www.petrilaitala.net

    Jollei muuta niiin kuvastaapa omituista suuntautumista sinisen ovaalin merkkeihin :soosoo:
     
  11. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

  12. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

  13. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Tuossa alla on linkki , vähän on vielä kesken. Tekiä odottaa kiivaasti lisämatskua mutta minähän chattailen vaan täällä voorumissa... :rotfl:
     
  14. S.A

    S.A 1st gear

    Itsellä ei varsinaisia kotisivuja ole, mutta tonne olen pistänyt Cruisingeista ym. autotapahtumista kuvia jos olen paikalle päässyt.

    http://kuvablogi.com/blog/1949/
     
  15. kostaja

    kostaja Gearhead

  16. tha022

    tha022 Gearhead

    Oli hyvät sivut!
    "Litistyy kuin sammakko kuivausrumpuun" :rotfl: :rotfl: :rotfl: , ei meinannu naurusta tulla loppua.

    Täytyypä potkia kaveriin vauhtia jos se sais tehtyä ne meidänkin ralli kotisivut valmiiksi.
     
  17. jvaisane

    jvaisane 1st gear

    Mites se mietmi-3:n Chevy vanin kunnostus etenee?

    Kun oli jo ennakkobuffi:
    "Tarkoitus olisi ottaa auto talven 2003 aikana peruskunnostukseen" :p
     
  18. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Tänne tulee 65-Cutlassin rakentelusta vaihtelevin väliajoin kuvia ja tekstiä.
     
  19. Fireball

    Fireball Gearhead

    Kymmenen vuotta olen tunnustanut syntini täällä
     

Kerro tästä muillekin!