Päästömittaus oulun seudulla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja turismo, 23.3.2014.

  1. turismo

    turismo 1st gear

    pirssi olisi kohtapuoliin taas katsastusta vailla ja potilaana 6.5 vapari diesel van, viimeksi huudatettiin katastus konttorilla talla pohjassa siihen malliin että kipeää teki.. niin ajattelin että onko tällä seudulla paikkaa missä joku osais ottaa asiallisesti muutenki ku lappu lattias? aikasemmin aina runtattu rajottimelle asti vai laitanko jo kalikan polkkimen alle ja leimalle? tekee mieli jo säästää vanhusta turhalta rääkkäykseltä :)
     
  2. Aako

    Aako 1st gear

    Pittää sen se kestää!
    Haukiputaan A- katsastus on ainakin kohdellut mun vehkeitä helläkätisesti...
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Niinhän se on, ei sitä savumittausta oikein muuten saa tehtyä...
    Ajat sen kunnolla kuumaksi, poljet mennessä jo reilusti, niin ei tartte montaa kertaa polkea.


    Miksiköhän se tehdas sen rajoittimen laittaisi niin korkeaksi ettei moottori moisia kierroksia kestäisi?
     
  4. Gemssu -91

    Gemssu -91 1st gear

    Minä olen käsittänyt että se poljenta rajoitus on automaattilaatikkoa varten kyllähän se kone kestää ja päästömittaus oli ainakin ennen automaattilaatikolliseen vehkeeseen 2/3 osaa maksimi kierroksista. Lakeuden katsastus ainakin on tehnyt sen oikein.
     

Kerro tästä muillekin!