Päästöt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja peto, 28.2.2006.

  1. peto

    peto Gearhead

    Yritin katsastaa tota mun italian ihmettä, mutta jäi Co:sta kiinni. :mad: :mad:
    Nyt siinä on Co 5.50% kun sen pitäisi olla 3.5%.
    Nyt tarvittaisiin kikkakakkosia tai niksipirkkoja seoksen saamiseksi kats.ajaksi kohdalleen. Katsastuksen jälkeen pitäisi saada samoihin säätöihin missä se oli ennen katsastusta.
    Elikkä koneena on 1.3l TIC lisäruiskulla ja l-jetronic ruiskulla(dyno 192hv/1.2bar).
    Yritin kääntää seosruuvista seosta laihemmalle, mutta ilman mitään vaikutusta.
    Kysymykset:
    -Meneekö arvot sekaisin, jos ottaa leiman ajaksi yhden suuttimen johdon irti?? (Happi on ollut kohdallaan koko ajan). Onko apua tuosta tempusta.
    - Auttaako tentty? (esson baarin legenda?)
    - Jos auttaa kuinka paljon pitää laittaa?
    - Muita keinoja?? :( :(
     
  2. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    Tosta esson baari legendasta, Testasimme juuri sitä "tenttua" kaverin bemarissa 3,5litran kutosessa.
    Suoraa sanottuna siinä autossa ei huomannut mitään eroa. Kaadoimme ensin litran kanisteriin ja sekotimme kunolla, sit testiin, ei mitään tulosta, sit toinen mokama litra lisäksi tankkiin ja kovaa rallia että sekottuisi, ei vieläkään mitään iloa. Bensaa meillä oli vajaa 10litraa ja "tenttua" 2 litraa.

    Kaippa nuokin voi olla tapaus kohtasia? Joillakin kuulemma vaikuttaa mutta se on vaikuttanut HC pitoisuuksiin pienentävästi?

    Pystytkö pyörittää ilmamäärämittarin jousta tiukemmalle? Sen pitäis vaikuttaa laihentavasti seokseen?
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Heh,jokin aika sitten katsastin kaverin 535:n just tuolla tenttusekoituksella,mut muthan tunnetaankin kemistinä :rotfl: Tuo em.romu oli sillä rajalla et läpäiseekö vai ei mut tuolla tuo hyväksyttiin just ja just. En suosittele tuollaisten vippaskonstien käyttöä,kyllä ne pitää noin väljistä rajoista saada läpi menemään! Otsikon laatijalla on kyllä melkoisen tiukka laite kyseessä mut uskoisin senkin säätämisen jälkeen läpäisevän tuon rajan! Paljonko oli hc,entä muut?
     
  4. peto

    peto Gearhead

    Tota siinä on ilmeisesti aikaisemmin räplätty kun siinä on ilmamäärämittarin kansi silikoonilla mörjätty kiinni. Kaipa tota pitää kokeilla.
    Muut arvot tuntuivat olevan kohdallaan, en muista ulkoa. :odroll:
    Mua nyt lähinnä kiinnostas saada sellainen kikka millä ton saisi väliaikaisesti kohtuu helposti leimalta läpi. Sen jälkeen voisin laittaa sen vanhoihin asetuksiin millä se on toiminut tähän mennessä hyvin.
    Onko toi yhden pytyn pimeäksi laittaminen täysin pois suljettu? Meneekö happi yli silloin?
     
  5. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Onko bensan paineet mitkä?paineen alentaminen vois auttaa jos on säädettävä paineen säädin?
     

Kerro tästä muillekin!