pääsylinterikö sökö?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja arskatehtaalla, 12.7.2014.

  1. arskatehtaalla

    arskatehtaalla 2nd gear

    Capriksen jarrut rupes simppaalohon!
    Oireet on seuraavan laiset. Poljin painuu hiljalleen lattiaan ja jarru voima aika huono. Pysähtyy kyllä mutta lukkoon ei renkaita saa.. Vuotoja en löytäny ja nestekin tuntuu pysyvän säiliössään.

    Eli mahtaako pääsylinteri olla valmis? Entä kannattaako siihen laittaa korjaussarja vaiko vaihtaa suosista uuteen? Mahtaako olla hintava onales? :mad:
     
  2. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Taitaa olla järkevintä laittaa kokonaan uusi, harvemmin tiivisteet hajoavat jos sylinteri on priimakuntoinen, jlten uudetkaan tuskin montaa vuotta kestäisi. Tutulta kuulostaa oirekuvaus noin mullakin reakoi rikkimäinen pääsylinteri, tosin sillä erolla että osalla polkaisuista otti kiinni ja välillä taas poljin lattiassa.
     
  3. Rane 66

    Rane 66 Gearhead

    Kokeileppas kun painat nopeesti täydellä voimalla. Pitääkö? jos pitää niin pää sylkyssä vika. Pää sylkykin kumit kuluneet tai sitten on pääsylkyssä
    syöpymiä.
     
  4. arskatehtaalla

    arskatehtaalla 2nd gear

    Samalla lailla menee pohjaan painaa sitten hiljaa tai täysillä..
     
  5. Big_Easy

    Big_Easy 1st gear

    Mulla on Buickissa ihan samaa vikaa. Poljin painuu omasta mielestä turhan syvälle kun kone ei käy ja koneen käydessä melkeen pohjaan. Jarruvoima tuntuu aika onnettomalta ja poljin aika pehmoselta.

    Vaihdettu on jo kaikki muu paitsi linjat pääsylinteristä siihen jakotukkiin, pääsylinterinä on jo kolmas eri sylinteri ja ilmattu on joka välissä ja joka välistä niin miljoonaan kertaan. Jarrukengät on niin lähellä rumpuja että haisee jo palaneelta kun käy lenkin heittämässä ja missään ei näy vuotoja.

    Mikähän mahtaa vaivata? Alkaa jo ideat loppumaan. :x
     

Kerro tästä muillekin!