Päivän projekti kuva. (Nurtsileikkurista lentokoneeseen)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja lojo80, 26.2.2017.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Laitetaas ny sit viä, mihin toi taivute oli menossa. Toinenkin siihen tuli.
    [​IMG]
     
    mikaa7146, mikkis83, TopoTA ja 12 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. wilburi

    wilburi Gearhead

    [​IMG]

    Kävin viimeistemässä akku teline projektin mitä poikien kans puuhattu tai siis ne teki mä suunnittelin apuna vaan
     
    mikaa7146, palontie, karhu01 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tuo on hyvä sijoituspaikka. Saa vähän takapyörille painoa..
    Mulla on Partnerissa 100Ah akku poikittain takana ja keulii nyt kivasti terävämmissä liikkeellelähdöissä.:rotfl:
    Oli sen oma akku ihan sippi ja tuolla ei enää lähteny Pögötti käyntiin pakkasilla, niin piti loppusijoittaa johonkin..:rotfl:
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hämääkö kuva vai onko toi alin "porras" kovin kapea?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Graftsman?
     
  6. wilburi

    wilburi Gearhead

    Juu sehän se 19hp bricksillä
    Ollu ny 5 vuotta ja ajettu eka vuodet myös talvella puskulevyn kans
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Taitaa mulla olla samanlainen,sillä erotuksella että kone tais olla 23hp,öljysudatinmallin.
     
  8. wilburi

    wilburi Gearhead

    On tossakin ö suti ja muut :D
    Ainut paska oli toi orkkis akku ja sen paikka
     
    Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  9. Naketti

    Naketti 3rd gear

    Jaksoiko miten lumihommissa mennä? Itse ostin husqvarnan leikkurin, ja olen arponut, olisko lumilevy fiksu ostos vaikokö eikökö :oops:
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin on,mulla on ollut toi varmaan nyt viidettä vuotta niin kolmas akku menossa,ja tosiaan toi akku vois olla juuri ton tekemäs tellingin takana,kun siellä olis jopa tilaakin.
     
  11. wilburi

    wilburi Gearhead

    Sen verran hyvin että en lumikolaan oo ton oston jälkeen tarttunu :D
    Oisko sellane 5-8 cm loskapaska menny hyvin ja joku 15 cm keposampi menny hyvin
    Pito ongelma oli iso ku jäi useesti ruopimaan vaikka oli ketjut ... eikä oo lukkoo ;)

    Riippuu tietysti myös missä asuu eli jos asuu siellä missä tulee aina se metri kerralla ni on äärimmäisen hidas laitos kun saa vaan pienen siivun kerrallaan
     
    Gary Grand ja Naketti tykkäävät tästä.
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä en esim vois kuvitella käyttäväni tota lumitöissä,kun jopa välillä tuntuu toi 700 sukisuki Kingquadkin heiveröiseltä.
     
    mikaa7146, Gary Grand ja Naketti tykkäävät tästä.
  13. Naketti

    Naketti 3rd gear

    Ja kolmen sekunnin guuglettelulla löyty et craftsmani painaa jotain 230kg karkeesti, huski painaa vaan 180kg. Vaikka saahan siihen painoo askarreltua lisääkin, mutta taidan pitää vaan nurtsileikkurina tuon. Täällä itärajan tuntumassa tuota snöötä on kuitenki tullu ihan tarpeeks viimevuosina :D
     
    Gary Grand, palontie ja wilburi tykkäävät tästä.
  14. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Oon ihan samaa mieltä, eiköhän pidetä ruohonleikkurit ruohonlekkuun ja traktorit tai mönkijät lumen lykkäämiseen.
     
  15. wilburi

    wilburi Gearhead

    Niin mää nykyään pidänki ku piha kasvoi sen verran että ostin traktorin lumi hommii :D
     
    Rotten tykkää tästä.
  16. mopar-mikko

    mopar-mikko Gearhead

    Mullakin tommonen leikkuri niin eka akku kesti yhden kesän. Hommasin tilalle jonkun moottoripyörän akun joka on kestänyt jo 7 vuotta. Hyvä kone ei muita vikoja.
     
  17. Rotten

    Rotten Gearhead

    Eivät(kö) vielä oo keksiny mönkijän alle, /eteen ruohon leikkuria!?
     
  18. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Tottakai on keksitty.
    https://rammy.fi/rammy-flailmower-120-atv/
    Itse pitäisi keksiä linko ajoleikkurin eteen. Vaikka vielähän tuota on jaksanut perässäkin kävellä
     
    Rotten tykkää tästä.
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    On vaan kalliita mönkkäriin.
     
  20. Rotten

    Rotten Gearhead

    No näin mie kans aattelin, mut en jaksanut ottaa selvää! :p
    Maailamassa jossa jo kaikki keksitty!


    Vittu saatana, oli jo lähellä, tuo porukoiden kämpän myynti, toki joutu ottaa ja tulla vastaan hinnassa. Puotettiin pyynti
    ->200k, katsoja tarjos 175, aika lyhyellä päätös ajalla, no ei!!! Eli vasta tarjous, kaikki tietää miten tuo menee, myö 195, nii ja piti saada kuntotarkastus (tottakai ookoo) ja home koirat, joo otetaan! -89-90 rakennettu!
    Tarjos 180, no ollaan aika lähellä kauppa aktia, mut toki sit ota tai jätä tarjous, 185€ ja helvetin hyvä et niin tehtiin, mie en haluais myydä sitä kuulemani perusteella sille edes 200k, joku muu, nii 180, on kipuraja, mut ookoo henkilölle ookoo viimeinen hinta!
    Sanotaanko näin, et jos tää tulis ostaa siulta autoo, nii se laskisi nastat talvirenkaista! Karrikoiden!
    No vittu just tuli viesti et se hyväksy tarjouksen!
    En tiiä miten käy?? Joku nuorempi autokauppias vielä:D tää tieto tuli just, ennen miun vertausta!
    Helpottais kaikkii, ku sais sen myytyä, mut jotenkin pelottaa vitusti, et tuleeks noista harmia!

    Tuttu möi kämpän, ja monta kertaa joutunut olee kärhämässä, vaik kaikki on ollut ookoo, ite rakenti ja asu sen kaks vuotta siinä, kunto tarkastukset ym kaikki kohillaan, nii pikku asioista nillittää kokoajan ja syytteeseen nostaa!

    En tiiä, eikä meistä nyt kukaan tiiä?! 12:00 oli mein tarjous voimassa, voitais perua sen hyväksymä mein tarjous!
    Taidan juoda kaljaa ja lopettaa ajattelemisen!:confused:


    Niin kun välittäjäkin oli jo ihmeissään, et niiku ihan oikeasti!? Kyseistä mahdollista ostajaa kohtaa!


    Edittiä, nii miks tähän lähin vuodattaa, mönkijästä imuriin, nii se mönkiä ois ollut aika lähellä sit jos kauppoihin päästään ja rahat jakoon, sekä mökkilupa rahat ja mökkiin loput tarvittavat rahat!
     
    Muokattu: 5.7.2019
    zuinula, mikkis83, ramman ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!