Pakosarja hehkuu punaisena joutokäynnillä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ohc205, 3.12.2008.

  1. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Kyl miekii kattoisin vaa ne sytkät, kuitenkii 10 minuutin homma...
     
  2. iji-69

    iji-69 1st gear

    Multa löytyy semmoinen kaasarimallin ESC II -boksi, jos on tarvetta.
    Siinäkin on muuten jonkinnäköinen map-anturi, eli mihin kaasarin alipaineletku tulee. Ettei siinä ois jotaki vuotoja...?
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Mullakin tehoton 2.0ohc. :eek: Ja niin oli joskus kaverillakin.. Vaihtoi kannen ja kaasarin ja kaikki... Ei löytyny tehoja.
    Eli ilmeisesti yleinen vika, mutta missä????? :eek: Kerron kyllä heti kun keksin. Huomenna vaihtuu sytty boksi...
     
  4. Naturstein

    Naturstein 3rd gear

    Selailin vanhoja juttuja ja osu silmään... Joko tää on kunnossa? Mulla samanlaisesta moottorista meni kansirempan jälkeen nokan ajoitus pykälällä pieleen. Merkit oli kohdakkain, mutta juju oli siinä, että moottoria pitää pyörittää oikeaan pyörimissuuntaan kun ajoitusta tsekkaa. Mä pyöritin väärään suuntaan ja onnistuin tulkitsemaan merkkejä väärin.
     
  5. halitoosi

    halitoosi 1st gear

    mulla oli -86 vuonna perämoottori skoodassa sama homma, ajoin sen purkurille ja purkuri varmaan möi sen koneen jollekin onnelliselle ostajalle pikku voitolla, noilla laitteillahan oli tapana kiehua kun perunakattila jatkuvasti...
     
  6. Ana67

    Ana67 Gearhead

    EI muute kiehu jos kaikki kunnossa :D , eli järjestelmä ilmattu oikein ja kansipahvi kunnossa. Ja se sarjan hehkuminenha johtuu Kootassa siittä että se "säätää" itsekseen sytkää myöhäselle ja keskipakosäätö takertelee.

    On tos pihas semmonne piristetty Koota joka EI oo kertaakaa kiehunu ja lähtee paikaltaan komiasti niiaten :poff: ku 911 konsanaan :rotfl:
     
  7. ohc205

    ohc205 1st gear

    Selailin vanhoja juttuja ja osu silmään... Joko tää on kunnossa? Mulla samanlaisesta moottorista meni kansirempan jälkeen nokan ajoitus pykälällä pieleen. Merkit oli kohdakkain, mutta juju oli siinä, että moottoria pitää pyörittää oikeaan pyörimissuuntaan kun ajoitusta tsekkaa. Mä pyöritin väärään suuntaan ja onnistuin tulkitsemaan merkkejä väärin.
    _________________



    Siis tämä auto myytiin rullaavana eteenpäin. Ja seuraava omistaja laitttoi sen kokonaan osiksi.

    Ja tosiaan tuota moottoria ei saa pyörittää väärinpäin, se jakohihnan kiristin myötää ja jako menee sekaisin.
     
  8. halitoosi

    halitoosi 1st gear

    tosta skeida-jutusta viä sen verran että paras, tai toisiks paras muisto on se kun taas aamulla painoin sillä kone kiehuen kouluun, tunnilla sitten kattelin ikkunasta parkkipaikalle, siellä hangesta nousi hirvee höyrypilvi, no sitten seuraavalla välkällä sammonkadun fin-oilille kaataan vettä koneeseen niin paikalle kaartaa oranssi skeida kahdella pyörällä ja nainen alkaa kaataan vimma
    tusti vettä kiehuvaan koneeseen...noissa paskoissahan oli viä yksi v-mainen tyyppivika sen lisäksi että avaimissa oli niin terävät reunat että ne viilsi sormet; niistä irtoili takapyörän navat, aikanaan 9 kymmenestä autosta joka oli jääny penkalle oli noita skeidoja..paras muisto on se että pääsin tosta paskasta eroon kunniallisesti; maksoin ite 50 mk ja möin sen purkurille 500 mklla...
    Tuulilasin jossain uudemman mallin testissä joku omistaja kiitteli sitä uutta mallia hyväksi kun se edellinen malli ei koskaan käynnistynyt ensimmäisellä akulla, ekan akun joutu aina sahaan tyhjäksi....etä semmosia muistoja preesnevin ajoilta....

    :wink: :wink: :wink:
     
  9. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Menee offtopiciks mut pakko puolustaa symppis Kootia 8) , Napahan irtoo jos se EI oo tarpeeks tiukas se mutteri... Metrin jatko ja ukko sen päähän seisoo on oikeahko tiukkuus 8) . Ja eihän sen koneen tarte startates ku puol kierrosta pyörähtä ni MÖRÄHTÄÄ :D .

    On se vaan kumma ku ikäännyttyään ja viritettynä pelaa ku junan vessa :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  10. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Mulla oli kaverilla kaks skoodaa peräjälkeen, ei niissä mitään kai ollut kun se vissiin itte ne huolsi ja piti kunnossa. Vanhempi oli joku -72 ja uudempi -78:nen (ehkä) sitä uudempaa moitti että oli huonompilaatuinen.

    En tiä mikä idea sille tuli mutta vaihtoi pakettiautoon ja saattaa olla että hävitti skodat. Saattaa ne sillä edelleen ollakin.
     
  11. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Ite sanoisin että käy laihalla jos sarjat punottaa ja tulpat valkoset, mutta jos vehjes on jo hukattu ni eipä sit mittää. :)
     
  12. ohc205

    ohc205 1st gear

    Saattoi olla että kävi laihalla, mutta tulpat oli aika normaalin näköiset.

    Mutta eiköhän siitä ole jo tehty pieniä sieviä kiinalaisia jääkaappeja tai hyundaita.

    Yhen tommosen vanhan fordin raudat riittää ainakin kolmeen korean ihmeeseen. .
     

Kerro tästä muillekin!