Pakosarjan maalaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Sumu, 11.10.2006.

  1. Sumu

    Sumu Gearhead

    Okei. Jos otetaan esim. perus peltisatsi, niin millä olette maalanneet? Jotain pohjamaalia alle vai pelkästään kuumakestomaalia?

    Kaverin pojan mopottimen pakoputkea ihmetellessä tuli tällainen dilemma...[/i]
     
  2. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    pelkkä kuumakesto spray ei ainakaan pv suitsan putkessa kestänyt montaakaan päivää... siis alkukäyrässä. :(
     
  3. laakkius

    laakkius Gearhead

  4. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    CRC:N sinkki spray. Pysynnyt jo 6000tkm ilman moitteitta. Ja päällä on vielä se eristenauha. Mutta pakosarjojen alussa näkyy hiukka eristämätöntä putkea ja hyvin näyttänyt pysyvän.
     
  5. Pikku Musta

    Pikku Musta 1st gear

  6. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Nostetaan vanhaa kun en uutta halua aloittaa.

    Nyt onnistuisi pakosarjojen maalaus kuumankestolla, tai vaihtoehtoisesti asiakkaan toimittamilla pinnoitteilla.

    Pakosarjat puhallus+maalaus 150e ilman alvia.

    Nummelassa pelipaikka, mutta voin kuljetuksen hoitaa työmatkan ohella jos mulle tuo sarjat Kirkkonummelle.

    Yhteydenotot vain YV kun muuten täästä tulisi mainos. :rotfl:
     
  7. laakkius

    laakkius Gearhead

    Millä maalilla noi maalaat?
     
  8. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Asiakkaan toiveiden mukaan.
     
  9. laakkius

    laakkius Gearhead

    asiakas tuo sulle kilikalit ja sä otat 150€ puhalluksesta ja maalauksesta? :rotfl:
     
  10. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    En mä mitään ota, edes kuljetuksesta. Sinä et laske työnteolle mitään hintaa? Pelkät materiaalikulutko?

    Joitain pinnoitteita joutuu uunittamaan, ennen kuin ne voi asentaa. Käytettävissä on iso uuni missä tämän voi helposti tehdä. Hinta nyt sattuu olemaan sama vaikka asiakkaalla ei olisi omia litkuja, mutta silloin maalataan omilla varastossa olevilla kuumankestomaaleilla jos se asiakkaan käyttötarkoituksiin soveltuu.
     
  11. laakkius

    laakkius Gearhead

    että tämmönen tapaus.... :rotfl:
     
  12. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Mun mielestä RAL9005:en tarjous on ihan varteenotettava. Kaikilla ei itsellä ole noita hiekkapuhallus- ja uunitusmahdollisuusksia.
    Muutellut tai itsetehdyt sarjat joihin ei halua pelkästään sitä parinkympin kilikalimaalausta niin....
     
  13. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  14. laakkius

    laakkius Gearhead

    no toi eka ilmotus vaikutti lähinnä vedätykseltä kunnes mies avasi sanaisen arkkunsa ja kertoi myöskin uunituksesta... :rotfl:
     
  15. skiko

    skiko 1st gear

    Pakosarja

    Maalaukseen löytyy oma maalinsa ihan pakosarja maalina kuuman kestävyys tais olla n 800astetta , itse maalasin Kawan sarjat sillä mustaks ja on pysynyt eikä keitä ..... aikaisemmin kokeilin Grillimaalia muta ei pysynyt niin hyvin ... maalin ostin South West tradesta .... vantaalta
     
  16. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Mulla on hyviä kokemuksia Marteliuksen Black Satin-maalista. Aika hyvin pysynyt letukan peltisarjoissakin, lämpöä pahimmillaan hetkellisesti noin 1200 astetta. Toki käyttöaika/ikä on ollut aika lyhyt, mutta on se pysynyt noissa muissakin tekemissäni laitteissa.
     

Kerro tästä muillekin!