paljonko dart gt:itä suomessa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja lintta&romu, 29.5.2006.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Minulla on 68 4D sedan 270 ja toinen paperiton 68 4D sedan purkua odottamassa.
     
  2. VSQ

    VSQ 1st gear

    Ei GT, mutta onkohan toi mun vanha -66 tolppa 2d rek. BCV-90 vielä hengissä, kilvet kyl vaihtui seuraavalla omistajalla "valkoisiksi" enkä hitto vie muista niitä, (ehkä haettu vanhat takaisin), mut keltainen raidoilla, traction-barsit alla.. Näin viimeksi Turussa... GT kauppaakin olin tekemässä -66 GT:stä, joskus about -85 Bre-vir autossa, oli vaaleen sininen, jäi kuitenkin sinne..

    Ai niin se BCV-90 oli ostaessani hopean värinen, mustalla "telavinyyli" katolla, sisustus teddykarvaa + leopardi-look-penkit ja hanskalokerossa tarra "Kannelmäki Beer Drinkers", ehkä joku tunnistaa../ tunnustaa.. :rotfl:
     
  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  4. jusi99

    jusi99 Gearhead

  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  6. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Noo täällähän toi yks -68 tolppa on.
    Mitä painoja keulan/perän vai kokopaino.
     
  7. jaketin

    jaketin Gearhead

    kokopaino....
     
  8. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    1410kg.
     
  9. jaketin

    jaketin Gearhead

    kiitos tiedosta
     
  10. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

  11. dodge71

    dodge71 Gearhead

    mäkin voisin olla kiinnostunu gt:stä tai swingeristä.rullaavakin kelpais kunhan olis paperit.
     
  12. luulas

    luulas 1st gear

    Alkuperäiseen kymysykseen taitaa olla vähänlaisesti tietäjiä, muta ei niitä taida monellakaan olla tuota kyseistä laitetta??
     
  13. Polara

    Polara Gearhead

    Mulla on nyt! Päivällä kävin hakemassa itelleni keltaisen paholaisen, eli -69 GT:n... Suupielet korvissa...
     
  14. L.P.

    L.P. Gearhead

    Meidän kylältä löytyy 1 '67 Dart GT. Pikkulohko + 727. Jos omistaja sattuukin tällä palstalla pyörimään niin voi kertoa itse lisää.

    Rekisterikilvestä päätellen muuttoautona tullut, mutta varmuutta ei ole. Oli tuossa kesällä kuukauden verran poissa pelistä laatikkovian vuoksi. Nyt hiljattain näin taas ajossa eli kuntoon on saatu ja hyvä niin.
     
  15. Rebel Gasoline

    Rebel Gasoline 1st gear

    dartti on mullakin

    mors!
    mult löytyy tallist gt 63:nen avo,on ihan orkkis mut tullu suomeen raatona joskus 90-luvun alus,siit ei oo tietoo montako 63:sta gt avoa on suomes,olis kiva tietää. jos joku vaan tietää ni kertokoon....
     
  16. GM-Cruiser

    GM-Cruiser 1st gear

    Duunikaverilta Anjalankoskella löytyy alkuperäinen -69 GT.
    Toi sun GT tais Kouvolan Swapissa tänä vuonna seistä siinä meikäläisen Swingerin vieressä


    Myin auton alkukesästä Lahden suuntaan. Jäin kyllä aika rankasti kaipailemaan autoa ... sillä jäi Big Meet reissu väliin.
    Västeråsissa kyllä käytiin, mutta C4 Vette ei ole mun mielestä cruisinkiauto ... fiilis kärsi.

    Toivottavasti GT kiertää tapahtumia muuallakin kuin Lahden ympärillä.
     
  17. kinde

    kinde Gearhead

    Just joo. 66 GT nähty tänä aamuna stadissa pohjoisella rautatiekadulla slotit alla ja yks rengas tyhjänä.Punainen ja mustat kilvet, siis joku ajaa tällasella :D .
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, sepäs on muutaman vuoden majaillu niillä kulmilla...

    On se kommee :rotfl: vaikka onkin urheiluauto... :rotfl:
     
  19. kinde

    kinde Gearhead

    Millä kulmilla Hki/Espoo??
     
  20. Simo

    Simo 1st gear

Kerro tästä muillekin!