Palkkien erot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja jps73, 16.7.2007.

  1. jps73

    jps73 1st gear

    Elikkä kysyisin sellaista, että mitä eroa on 6 ja 8 palkissa, muuttuuko jotkin ripustukset/jousitus olellisesti? Vai mitä?? kyseessä -65 valiant.

    Tuli pieni ongelma vastaan, kun pakosarjoja yritän laittaa, eikä tahdo luonistua. Vai onko siinä jokin juju, jota meikäpoika ei ymmärrä?? Itselläni on siellä 6 palkki ja aattelin, että tartten 8 palkin, vai oonko jo ihan hakoteillä?
    Odotellaan viisaampien neuvoja..
     
  2. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Palkit pitäis olla käsittääkseni ihan samoja mutta pakosarjat pitäisi olla omat eli a-bodyyn tarkoitetut...ja sattuu olemaan vissiin(?) vanhemmissa ja uudemmissa erillaiset...Oikaskaa jos olen väärässä...
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ei ole paljoakaan oikaistavaa, 66 ja vanhemmissa on vasemmalla uniikki pakosarja, apparinpuoli on sama ainakin 69 asti. 67-up näyttää äkkiä samalta vaikkei olekaan. Tunnistus: kuskin puoleisen sarjan lähtö taaksepäin
     
  4. jps73

    jps73 1st gear

    tarkoitin siis peltipakosarjojen laittoa. a-bodyyn tarkoitetut pakosarjat, jotka menee alakautta koneen viereltä alas.jousivarret on tiellä, mitä tarttis tehdä. minkä tukivarret/ kierrejouset sopivat kelkkaan?
    nimim. ensimmäisen moparin kimpussa...
     
  5. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    A-body peltisatseista löytyy monta hyvää threadia hakusanalla.
    Valmiita on tehneet tietääkseni Spitfire ja Doug´s joista etummainen ei ole wirtaukseltaan hääppöinen ja jälkimmäinen ei vastaile maileihin. Eli pitänee tehdä itse. Oikea on suht helppo vaikka modifioimalla myöh. mallien peltisarjoja, mutta se vasen... Hauskuutta lisää jos on ohjaustehostin, automaattilaatikko tai orig. is startti...tai kaikki ne!!!

    Jos et museoi autoa, suosittelen Fender-Wellit. Niitä saa hyllystä.
     
  6. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    eikös alakautta menevät sarjat 67 up ja vanhempiin ainoa vaihtoehto on noi fenderwellit !? fenderit on pirun hyvä vaihtoehto kun noissa pikku koppasissa on toi konehuone aikast ahdas, että noi yläkautta kulkevat sarjat on muuteskii hyvä vaihtoehto....mutta suht arvokkaita noi fenderit uutene ja käytettyjä en kyllä oo montaakaan nähny myytävänä! itelläki on oma tekoset fenderit hallin lattialla, mutta ei ne kyl maailman parhaat ole :lol:
     
  7. jps73

    jps73 1st gear

    sarjat

    ostin noi peltipakosarjat uutena yksityiseltä, sanoi että ne sopii hyvin a-bodyyn, -65 valiantiin. oli itse luopunut harrastuksestaan. ne on käsittääkseni tilattu jenkeistä.

    nyt vaan tarttee yrittää tehdä jotakin, että saan ne tonne konepellin alle. hermot on mennyt useampaan otteeseen ja varmaan meneekin vielä useasti, mutta menkööt...
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Valitettava totuus on, että pikku-A-koppaisiin ei kunnollisia alapuolisia ole kuin TTi:n "uutuudet". Jos käytettyjä alapuolisia on halvalla tarjolla, voisin melkein laittaa pääni pantiksi, että ovat todellisuudessa 67-up eikä sitten sovi...
    Onkos niissä pakkausta/numeroita, voisi selvitä mitä ne on sukuaan?
     

Kerro tästä muillekin!