paras pro touring aihio?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Fe, 2.11.2003.

  1. blown540

    blown540 1st gear

    mark stielow rakentaa -64 ss malibua tuplaturbotekniikalla.siitäs saitte...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Camaro 67-69 on varmaan suosituin PT ja syystä:
    a)Ponycar koppa ja sen mitat & paino
    b) sbc viriosia on tarjolla paljon ja ne ovat jenkkiosien edullisemmasta päästä.
    c) Camaron alustan osaa on tarjolla runsaasti, etupää kannattaa tehdä niillä ja peräksi Ford 9" ?
    d)Chevyn pulttijako antaa eniten mahdollisuuksia vanteiden valintaa.

    Kaikki ponycarit on potentiaalisia aihioita mutta Camarosta se on helpointa täällä päin maailmaa.Vaikka hintaa kyllä varmasti kertyy siitäkin ihan "mukavasti" :sad:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Entäpä C3 vetet? Mitä vikaa? Paino? Paljonko camaro painaa?
     
  5. MoparHullu

    MoparHullu 1st gear

  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Uskalla olla erilainen ja rakenna se camarosta, mustangista, mopesta, hohhoijaa...
    Noitahan on parkkikset väärällään. Rakentakaas joku rahamies peli AMC Javelinista, niitä saa halvalla noihin edellä mainittuihin massa-autoihin verrattuna ja nykyisin voi rakentaa vaikka 500 cid AMC alukoneen esim. INDYn kilkkeistä niillä ylijäävillä eurosilla, pitäis tehotkin riittää. Alustaanhan pätee sama, kuin noihin muihinkin.
     
  7. Fordin panel deliverystä se pitää tehdä ,vuodelta 37!
    ps. semmonen on myymäti vieläkin...
     
  8. Timo.O

    Timo.O 1st gear

    Uskalla olla erilainen ja tee se 77-90 STW:sta. Nyt en äkkiseltään löydä mistään kuvia, mutta todella maukkaan saa tuommoisestakin ja hankintahinnat eivät ole pahoja.
     
  9. Tupis

    Tupis 3rd gear

    AMC Hornet vois olla yksi hyvä aihio pro touringkiin. Niin ja onhan tuo mallinimikin jo lentokoneesta tuttu tavan pulliaisille.
    Moparin tuotteista 60 luvun alun Lancer ja Valiant vois myös olla sopivia.
    Fordiumin Falcon ja Comet sopisivat myös.
    Geeämmäläisistä sopivimpia olis 60-70 luvun vaihteen pikku koriset Buickit ja Oldsit.
     
  10. blazer

    blazer 1st gear

    68 camaro sb:llä painaa 1500kg.eikä 1st gen camaroita mun mielestä kyllä ihan joka parkkiksella ole? ja jos meinaa löytää myytävämä olevan niin saa etsiä....ainakin minä sain...mutta löysin enkä myy ikinä! jokaisesta autostahan voi tehdä PT:n mikä rakentajan silmää miellyttää....
     
  11. JB

    JB 1st gear

    Blazeristä tai jostain Dodge Ramista sais makean pro tourungin.. :odroll:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuningissa liimaillaan lärpäkkeitä auton koriin ja teippejä kylkiin, alut alle nin se on shiinä. Ehkä suodatin ja takapönttö vaihetan ja tehoo on 400+.
    Roo touringissa ei liimailla niin paljon muovia autoon, panostetaan enemmän tekniikkaan.
    Soli minun mielipide.
     
  13. Fastback

    Fastback Gearhead

    mun mielestä pro touringissa riittää että alusta on mallia 200mph, isot vanteet ja voimaa millä jyllätä. Tuning on kylän poikien kisa kenellä on isoin k_y_r_p_ä eiku takasiipi.
    -----
    edit;
    piti vaihtaa kyrsä takaisin patongista ja kehua nimettömän loistavaa tyylitajua :grin:


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Fastback 2004-01-30 14:25 ]</font>
     
  14. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Näin se taitaa olla; sama asia, eri vehjekset. Ihan yhtä lailla on hillityn suuntaisia tuuning laitteita ja sairaan mauttomia pro touring vehkeitä ainakin mun makuuni.
     
  15. PuRRRR

    PuRRRR 1st gear

    Justjoo. Tällä "sama asia eri vehkeet" asenteella voi helposti ajatella sitten rodit, customit, sun muut harraste jenkit tuning autoiksi.

    Mutta tottahan toki se että kummassakin lajissa suositaan suuria vanteita saattaa hämätä vaikka kuinka paatunutta automiestä.

    Jos vaikka pieni visiitti pt aiheisilla sivuilla valaisisi, ettei pro touring ole pelkkää vanteiden kanssa pelleilyä.
    http://www.pro-touring.com/featured_cars/cars.htm

    PS. herneet kannattaa jättää pakasteeseen.
     

Kerro tästä muillekin!