Paripyörä gemsun aski

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja miguli.jalkanen, 25.11.2016.

  1. miguli.jalkanen

    miguli.jalkanen 1st gear

    Ei halvatun halvattu. Nyt alkaa jo vaihteet häviämään. Joskus tehny läpösenä sitä että hukkaa vaihteita. Ei toimi kun 1 ja pakki. Vaihdoin öljyt suotimen ensiavuksi. Paskanmarjat mitään auttanu. Hetken toimi ja taas sama juttu. Vain 1 ja pakki pelittää. Alkaa hermo palaa. Nii joo sen takia oli auto pajalla kun 2kk vanha startti sano sopimuksen irti. Sain vaihdettua sen takuuseen. Uusi startti on myös paska. Pyörittää tosi laiskasti.
     
  2. miguli.jalkanen

    miguli.jalkanen 1st gear

    Nonnih. Nyt on vikakoodit luettu. 4 tsibaletta tuli. 0068,0085,0039,0087. Joku näistä kertoi laatikon luistavan. Muista ei mitään hajua. Koitin googlen ihmeellistä maailmasta etsiä mutta järkeviä en löytänyt. Tai sit mä oon vaan niin urpo etten ymmärtäny niitä. Jos joku viisaampi löytää koodit ja vielä suomentaisi ne mulle. Kiitos.
     
  3. downtown

    downtown 3rd gear

Kerro tästä muillekin!