Park Avenue, mielipiteitä/kokemuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jenkkijussi, 10.4.2011.

  1. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Haaveissa tuollainen 90 luvun Park Avenue. Kertokaahan mielipitetänne ja kokemuksia.
     
  2. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Eipä näy olevan tietäjiä.
    - Ainakin päällepäin joku -96 on ihan jenkin näköinen.
     
  3. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Mitenkähän täältä poistaa kaksoisviestin?
     
  4. shelby-ippe

    shelby-ippe 1st gear

    3 viikon kokemuksella huomioinut seuraavaa : hyvä ajaa tien päällä , suht koht pieni kulutus ,hiljainen sisälle , etuveto ei haittaa ja varusteita on paljon . Jenkkien keskustelu foorumilla on sanottu koneen olevan kestävä ja tekniikaltaan varma toiminen . Ainoana haittana pitäisin lukuisten eri sähkö laitteiden toimintaa ajan ollen ( hankalia tee se itse miehelle korjata ). 3.8 v6 riittää vallan hyvin normaali ajeluihin ja jopa ohituksiin . :)
     
  5. palotila

    palotila Gearhead

    Sen verran kokemusta että mulla oli pari viikkoa vuokralla tuollainen PA Ultra Californiassa joskus v99. Se taisi olla peräti remmiahtimella (supercharged) ja liikkuikin aika mukavasti pitkästi yli 5 metriseksi autoksi. Polttoainetta meni aika nuukasti vaikka olikin suurimmaksi osaksi freeway:tä kun ajeltiin. Tykkäsin ajaa vaikka tästä nyt onkin jo aikaa kulunut.
     
  6. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    jepukka...

    täällä kanssa mielenkiintoa tuollaista vermettä kohtaan olisi.

    lähinnä mitä tuohon mottiin maksaa perus kuluvat osat?

    alkaa palaa vaimon avensiksen kanssa hermot kun tonnilamppu (moottorin huoltovalo. sen syttyminen maksaa aina tonnin) syttyi taas tänä aamuna...
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollanen -96 malline hylsy tuli hommattua hurreista viimevuonna emännälle käyttöpeliksi.
    Tällä viikolla siihen saa jo metalliset kilvetykin kun kaikki byrokratian rattaat on sorvattu läpi :mad: .
    Tuulilasi on n.s. vitun kallis mutta pyöränlaakerit ja iskarit edullisia kun ransportteris on samat kamat. Sähköhilut ottaa nokkiinsa kosteudesta ja hanskalokeron takana oleva relesatsi huutelee välillä omia aikojaan :rotfl: .
    On hyvä ajaa ja voittaa mukavuudessa monet kalliimmat himmelit.
     
  8. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mitä osia on joutunut uusimaan ovat halpaa kuin makkara. varaosaliikkeestä etuparkkivalo 40e, happisensori 20e ja netistä saa vielä halvemmallakin jos jaksaa odotella ja tullailla.

    3800 koneessa on tehoja täysin riittävästi ahtamattakin. uutena mennyt 27hwy eli suomeksi 8,7 litraa sadalla maantiellä... saa käyttää gasoholia eli E10:kiäkin. tosin en ole vielä kokeillut, kesällä sitten.
    hienoa on se että on vielä vanhanaikainen OBD-I kuten piilofarkut. vikakoodit saa selville itse.

    tyyppivikana kuten muissakin 20v vanhoissa autoissa on parissa yksilössä ollut lämppärin kennon muurautuminen koska ei ole raitisilmasuodatinta- kannattaa putsata (onnistuu kun hivenen siirtää pääsulakerasiaa konehuoneessa). ei tarvinnutkaan omaan ruveta kennoa vaihtamaan. lämppäristä saa OMAT vikakoodit(!).

    keskustelupalsta-apuja täsmäkysymyksiin amerikan
    pontiacbonnevilleclubin foorumilta.
     

Kerro tästä muillekin!