Parsapurkki 2x4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja rebel58, 14.10.2004.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    [​IMG]
    osoituksena siitä, että MoPar-miehillä ja -naisilla löytyy kykyä itseironiaan, vai olikohan tämä sittenkin suunnattu eräälle D-ryhmä vaikuttajalle...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En ole tiennytkään että heimoon on saa "hillbornin" 8) .
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Bileet jatkuu...
    Tuo konehuone on nyt täydellinen :rotfl:
     
  4. Käkö

    Käkö Gearhead

    Eikös se olis hillbarsa... :D
     
  5. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    I like Hilbarsa
     
  6. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    :rotfl: jumalauta jätkät :rotfl:
     
  7. Muki

    Muki Gearhead

    hähää tästähän näyttää tulevan suorastaan kansanliike. HEMI on muuten aika eroottinen motti. Hyvä rebel58 !
     
  8. SG480

    SG480 1st gear

    Kenen autosta tää kuva on??!!??
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    En tiedä, mutta näyttää vähän kallistetulta Toyotan 2T koneelta? Oisko joku selica?
     
  10. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead

    se on Rebel58:in vaimon auto!!!!
     
  11. BuickS

    BuickS Gearhead

    Vaikuttavan näköinen paketti, vaikka sysleerin tuote onkin...
     
  12. Muki

    Muki Gearhead

    Joo toi on Polski-Fiatin 'polyspherikaalisilla palotiloilla varustettu nelonen'. Näkeehän sen helposti, laskee vaan tulpanjohdot. Siellä on joku öljysäiliö toisella puolella mikä erehdyttävästi muistuttaa venttiilikoppaa, mutta ne apparin puolen johdot on oikeasti antureita siihen öljysäiliöön. Eli 4 karjuvaa sylinteriä

    :rotfl:
     
  13. SG480

    SG480 1st gear

    Ho huh, mää jo ajattelin että nurkissa pyörivät koneet oliskin HEMEJÄ
    Nyt helpotti!
     
  14. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Jaa, Simo 46,5v leikittää vielä tuollakin tavalla :D

    Joko ne mersut hiljeni?
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    En jääny viraston parkkihalliin kuuntelee sammuiko mclaareneitten sireenit.. Toissa päivä viraston parkkihallissa starttasin Hempan ni viereises mersussa rupes hälyt soimaan ja vilkut vilkkuu. Sit oli pakko ajan toisen mesen ihan viereen, vaihde päällä seisoin jarrulla Hemmo jytisi 1500rpm ja taas alkoi hälyt huutaa. Ja sit oli vielä pakko...

    Ja nyt Vantaan cruisingiin. Nimim Ex D ryhmäläinen (tai onkohan D341 vielä mun numero?) ja kun vaimo ajaa ajokortin ja Kieku tai joku muu lady sitä innostaa nii eiköhän meidän mammasta tule uusi D ryhmäläinen?
     
  16. blower671

    blower671 3rd gear

    simon läjä

    onneks simol ol kokemust nois 426sist mut sit kun se levii se vie sen jorosel ja kestää taas yhden lähdön,muuten simo on peugeot fani :mad:
     
  17. Otto

    Otto Gearhead

    Joko laitoit lapsilisä anomukset vetämään vai miten se meni..?

    Eipäs vaan, todellinen kysymys lienee kuitenkin, että mitäs meinaat että teidän perheessä syödään ens viikolla? Mulla olis yks arvaus; ehkäpä kenties parsaa? :lol:

    Pejjoona, otit Rebel58 allekirjoituksekses saman kun mun piti, Mukia mukaillen.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tää menee vittuiluks, mut menköön.. Toi Trolli soitti mulle äsken kännissä ja avautu kaikkee paskaa. Mä oon puupäävilin tuntenu yli parikyt vuotta ja valianteilla ollaan aloitettu, sit tais olla hemejäkin ja sit tuli se lama ja vei paidankin päältä. Molemmilta. Puhutaan nyt suoraan ku toi juntti aloitti. Viimeiset 10v olen ollut konkurssin jälkeen kyykyssä ja jopa sossun luukulla ku se porvoon kuuluisa ulosottomies ulosotti tän selkäinvalidin vikatkin ropot. Ne myöhemmin kumottu hovissa. mut omaisuus meni ja terveys ja melkein henkikin. Tämä yleisessä tiedossa ja nyt kun faija kuoli ja perintöä jäi ni vittuilut vasta alkaa. Faijan elämäntyötä kunnioittaen jatkan sen vanhoja ranskalaisia autoja ja mun jenkkejä kohtaa tuntemaan rakkautta ja niitä tullaan tässä perheessä pitämään ja se filosofia on sulle täysin vierasta eli ei sinä itse vaan se elämän jatkuvuus. Mä olen isä niin kuin sinäkin. Mulla 14kk poika ja muijan edellisestä entiset. Samaa perhettä ollaan. Sulla monta lasta ja kaikki eri muijien kanssa ja elatusmaksuthan sä oot aina hoitanu, heh?

    Toi sun blower, sulla oli sellane, ei enää! TROLLI!
    Sulla oli Charger, se piti mennä niin vitusti ja ku Hangon aika ekoja kisoja oli ni sussa oli munaa ja miestä ja lähdit sinne, mutta puoles matkassa käännyit takas etkä tullu viivalle! Akka, hame ja paita olet!
    Tämä siis 20v sitten ku kiipesit puihin. Vieläkö vois tolppakengät sulle lähettää?
    Sit vittuilet mulle et en tee itte konetta. Chevyn vakio pikkulohkon tai Buickin naulapään puran ja kasaan silmät kiinni, mutta en race Hemiä vaikka se onnistuiskin. Annan sen tehdä niiden ketkä sen osaa. Piste ja aamen. Mitä siitä?
    Mä sanoin sulle vitun juntti että tää on asia foorumi ja tääl asiallista jengii ja asiallista juttuja. JA SIT KUSIPÄITÄ..
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ja sit sun pitää silti kirjoittaa tänne vitun juntti! Mä oon just päässy väleihin Mopemanin ja monen muun kanssa mitä mä RESPECTA ja sit sä meet kirjoittaa tollasta paskaa

    VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN!
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Peace! Alunperin toi oli kuitti Mukin parsa jutulle. Siis huumoria. Jopa mopar miehet ja naiset sen tajusi, mut yks puupää ei. Pyydän anteeksi kaikilta oikeilta ihmisiltä sukupuoleen tai auton merkkiin katsomatta. Rebel58
     

Kerro tästä muillekin!