Paskat tuotteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Quest, 5.9.2009.

  1. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kaikki autojen nosturit ovat Hiabeja ja ennen nauhuri-sanan keksimistä nekin olivat kaikki magnetofoneja, joka taas oli Telefunkenin tavaramerkki. Ennen Abikoja taisi olla jo AMP-liittimet. Sitä sanaa käytettiin jo 60-luvulla.
    Niin ja kaikki telavetoiset puskutraktorit ovat tietysti katepillareita. Liekö Caterpillar ollut edes ensimmäinen semmoisen valmistaja?
     
  2. 69

    69 Gearhead

    Eiks kaikki maasturit ole jeeppejä ja jenkkiautot letukoita ja vanhat mopot pappatuntureita:eek:
     
  3. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Kaikki ruuvilukitteet on aina loctitee..
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear


    Ja matkapuhelimet ovat kännyköitä, vaikka "kännykkä" on/oli Nokian tuotemerkki.
     
  5. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kaikki vipulukkoiset kiväärit ovat tietenkin Winchestereitä.
    Tuntuvat myös kaikki tavarankuljetusautot, pakut mukaanlukien, olevan rekkoja, ainakin tv:n tekstittäjien mielestä. Ja luonnossakin. Yksi kaveri antoi ajo-ohjetta minulle puhelimessa Helsingin keskustassa. Katseli itse minun tuloani jostain kolmannen kerroksen ikkunasta ja kehoitti parkkeeraamaan "sen valkoisen rekan" perään. Kesti jonkin aikaa, ennen kuin tajusin kaverin tarkoittavan kadun laidassa seisovaa pulla-autoa :rotfl:
     
  6. raggar

    raggar Gearhead

    Mulla on Taunuksessa Abiko merkkiset kovaääniset. Ja on hyvät.
     
  7. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    ja eikös kaikki kuohuviinit ole yhtä kun shamppanja,ja huoltamoilta 5 eurolla ostetut bensasytyttimet on zippoja.
     
  8. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Ja miksi kaikki huono on nykyään paskaa vaikka paska on alkujaan vain ulosteen synonyymi...
     
  9. dallas

    dallas Gearhead

    kaikki ite hitsatut lukkoperät on kemppilukkoja vaikka se oli räkäisty vaikka esabilla...
     
  10. Jza

    Jza Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  11. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Rautiasta ostin äsken "paskan" paineilmakäyttöisen räikkäväänninsarjan jossa oli itse vääntimen lisäksi mukana pätkä paineilmaletkua, muutamia voimahylsyjä ja nivel- ja jatkovarsi. Paska epäilemättä mutta kolmen kuukauden takuu ja myyjä sanoi ettei palautuksia ole ainakaan vielä ollut. Hintaahan tuolla satsilla oli 10e :eek:
     
  12. transport01

    transport01 3rd gear

    Nuo halvat paineilmatyökalut on yllättävän kestäviä. Yhtään en ole vielä saanut hajalle vaikka on välillä tullut ajettua 10 bar paineillakin, eli voi sanoa, että hiukan yritystäkin on ollut. :rotfl: Tosin nuo minun laitteet ovat olleet halvimmillaan jotain 30€ paikkeilla.
     
  13. joekopo

    joekopo 3rd gear

    nykyään tuntuu että kaikki muu on paskaa paitsi kusi...


    mut kyl noi halpis mutterimopot on osoittautunut yllättävän toimiviksi.
    kohta kolmatta vuotta mennään samalla 20€ mopolla ja vieläkin vääntää noin 150nm ja hyvin aukasee myäs.
    ja on todella paljon käyttöä.
     
  14. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kyllähän ne varmaan jotain kestääkin, mutta syö ilmaa varmaan 10 kertaa enempi kuin ns. laatutuote. Itellä on joku halpis pulttipyssy ja se on ainakin ihan toivoton kapine. Tarttee järjettömän kompuran, että saa edes yhden renkaanmutterin auki :D
     
  15. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Noh, mopokompuralla ei kai pitäs kenenkään itteensä kiusata.

    Ostin aikanaan "äläri kompuran" ja kylläpä vaihtu ramista renkaat tänään vaivattomasti halpis pulttipyssyllä.
     
  16. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    KAIKKI vag-konsernin tuotteet on tääääyyyttttä paskaa. Paskakin on oikeastaan liian arvostava nimitys niille.. ne on jotain kuonaa. Kuonakin on vielä liian arvostava nimitys.. ne on jotain jätettä eli hyödyntämiskelvotonta matskua.

    Nim. Hampaankolossa jotain jätettä
     
  17. 660

    660 1st gear

    laitoitko samalla vielä kii?
    yhtee eskorttii piti vaihtaa renkaat halpishallin ristikkoavain antautu ekan renkaan jälkeeloput avattii pajalla ja oli asentajaki luovuttamassa puolenminuutinjälkee ku ei aukee mutterimopolla mut ku sanoin et koita vielä kerran ni reilun minuutin jälkee se lähti sittenki...
     
  18. xr4Ti

    xr4Ti 1st gear

    Tyhmä saa olla, mutta jos on idiootti niin tervemenoa :poff:
     
  19. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Mun halpispulttipyssy on ostettu toistakymmentä vuotta sitten ja vieläkin toimii. Ja sillä kuitenkin on tehty aika paljon muutakin työtä kuin renkaanvaihtoja. Juuri eilen vaihdoin talvirenkaita ja pyssy kuoli kesken asennuksen, avasin laitoksen eikä missään ollut mitään vikaa, lamellit kunnossa ja sylinteri ok, varmuuden varalta pyöräytin sylkän vielä sorvissa tonniviissatasella hiomapaperilla varmasti sileäksi mutta muuten ei muuta kuin putsaus, liimaa tiivisteisiin ja takaisin kasaan. Toimii taas kuin uusi, ehkä vielä toisetkin kymmenen vuotta.

    Mutta se on totta että ilmaa tuo vie raakasti vaikka on suht pieni pyssy.
     
  20. TompSa

    TompSa 2nd gear

    Mulla halpis mutterimopo ei eilen enää lähtenyt pyörimään. Avasin masiinan, mutta siitä mitään ymmärtänyt. Lamellit liikkui urissan ja ehjältä näytti. Ei vaan pyöri. Menin ja hain IKH:n 841Nm vääntävän 2-vasaraisen. Toi vanha ei kovin paljoo ees jaksanu vääntää toimiessaankaan. Ei kyllä paljoo maksannukkaan.
     

Kerro tästä muillekin!