Pellin muokkaamiseen nahkasäkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Chevy ll -65, 10.11.2011.

  1. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Mistä olette hankkineet omat "lether sand bagit"
    Vai oletteko tehneet ite?
    Linkkejä ja nettikauppoja mistä vois ostaa.
    Mikä on hyvä koko 10"-18" mielipiteitä.

    T Jouni
     
  2. HV

    HV Gearhead

    Itse teetätin suutarilla. Kaikki suutarit ovat nykyään näitä markettien "pikasuutareita" jotka eivät ole kiinostuineita tälläisistä töistä, harmi kun oikeat häviävät.
    n. 30 cm halkaisija. Oli melko paksua nahkaa n.3mm tais sanoa että ois biisonin nahkaa. Maksoi 20 € tupla ommel oli reunassa ja hiekkapuhallus hiekkaa sitten sisään ja itse ompelin käsin kiinni.
     
  3. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Oliko tossa viereisessä Mobitive paikassa? ---------------------------------->

    Ja kyllä on!
     
  4. auburn

    auburn Gearhead

  5. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    Hommaa vähän kinky:mmän morsmaikun. Taputtelee sen perseen päällä hoppaan lampunkuoret... voihan siin sit tulla jotain muutakin mieleen ku pellinlätkyttely... :odroll:
    Tuksuhan on taas sinkku.... eiku ethän sä paskasäkkiä ettinykkä... :oops:
     
  6. Erppa

    Erppa Gearhead

    Ja jos jostain syystä ei tahdo tukea toraforsin ukkoa niinkuin minä , niin itte tilasin tältä hepulta

    http://stores.ebay.com/Pro-Shaper-Tools-and-Videos

    Edullisesti tuli ja on laadukkaan oloinen.Kommunikointi käy hyvin meilillä ja paketti tulee nopeasti!
     
  7. JouniK

    JouniK Gearhead

    Toi Wreyhän taitaa pyöritää tuota Metalshapers.com -sivustoa.. Ei pahan hintaisia työkaluja, eikä ameriikanlisää postikuluissakaan.

    J
     
  8. Trippensee

    Trippensee 1st gear

    Mä annan pointsit Wraylle, kirjoitti muute, että hänellä on kuulemma asiakkaita suomesta.Paketti tuli viimeks parissa päivässä.....ja onhan kaveri pirun taitava...
     

Kerro tästä muillekin!