pellinvääntöä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Jäpälä, 12.12.2002.

  1. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Aika pellinvääntöa oli tänään Jämsässä kurssilla 8)

    menee vielä hetki ,että voi sanoa et mitä sattuu kappaleesta tulemaan eli tuleeko takki vai vaan liivi :rotfl:
     
  2. jzl

    jzl 1st gear

  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

  4. JanneK

    JanneK 3rd gear

  5. JanneK

    JanneK 3rd gear

  6. jberg

    jberg 1st gear

    Oman hännän nostoa..

    Hei

    Löytyisikö Oulusta harrastajia pellin vääntöön? Erityisesti kiinnostaisi jutella englannin pyörän käytöstä pintojen viimeistelyyn.

    Laitoin pari kuvaa omista töistä tänne
    http://www.flickr.com/photos/68641973@N05/ Pitäisi saada nämä osat viimeisteltyä.
     
  7. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Re: Oman hännän nostoa..

    Häh? :eek: nehän on jo viimeisteltyjä! Todella hienon näköistä! :eek:
     
  8. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    Re: Oman hännän nostoa..

    no on hienon näköistä :)
    mut takapäätä ainakin joutuu vähän leipomaan :odroll:
     
  9. Buddy

    Buddy 1st gear

    Re: Oman hännän nostoa..

    Hä? Oleks sää ite vääntäny ton kopan suorast pellist? :eek:
     
  10. jberg

    jberg 1st gear

    Re: Oman hännän nostoa..

    Juu ihan itse olen tuon muovaillut tosin minulla on mallineet joita vasten osat saa naputeltua. Kori on vielä poppareilla kasassa joten osia voisi vielä silitellä. Osissa on vielä ylimääräistä reunoissa jne ja lopullisesti nuo asettuu vasta kun ne vetää kiinni tukirunkoon (jota ei veilä ole edes aloitettu kasaamaan).
     
  11. Buddy

    Buddy 1st gear

    Re: Oman hännän nostoa..

    Mä luulen ettet sä tart neuvoja muilta. :wink:
     
  12. JanneK

    JanneK 3rd gear

  13. JanneK

    JanneK 3rd gear

  14. barracud

    barracud 3rd gear

  15. JanneK

    JanneK 3rd gear

  16. laakkius

    laakkius Gearhead

  17. JanneK

    JanneK 3rd gear

  18. Buddy

    Buddy 1st gear

    ^
    Jos ihminen osaa noin hyvin muotoilla peltiä kuin esim. tuo em. jamppa niin miks perkelees tuhlaa voimavarojaan tekemällä kopioita jostaki foordista yms.? :eek: Miks ei kukaan tee ihan uniikkia automallia? Osaisinpa vääntää pelliä paremmin... 8)
     
  19. risto-olavi

    risto-olavi 2nd gear

    Ehkä se on riittävän viisas tajutakseen, että peltihommien tekeminen on aivan täysin eri juttu kuin auton muotoileminen...?
     
  20. Buddy

    Buddy 1st gear

    Kuuleppas risto-olavi... Jos kaikil ihmisil olis aina tuollainen asenne ettei mitään ennalta vierasta voi edes yrittää ni kuljettais vieläki aasin seläs. :wink: Katsos "yrittänyttä ei panna", vai miten se menikään... :D

    Nii ja mun mielestäni autohistorias olis paljon mielenkiintoisemman näköisiäkin autoja kopioitavaks kuin Fordit. :eek:
    Mites olis vaik Packard tai Auburn? 8)
     

Kerro tästä muillekin!