peltisarjat 360

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja J-M Partanen, 31.1.2004.

  1. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Peltisarjoja olen ´72 Darttiin etsiskellyt, mutta tuossa yhden henkilön kanssa oli puhetta ja oli koesovitteluissa todennut että olis pitänyt ruuvata keula ihan ylös maavaran takia, koska putket menee niin alhaalta eli onko näin kaikissa peltisarjoissa. Ei sitä maavaraa nyt niin paljon tarte jäädä mutta en itsekään kehtaisi ruuvata keulaa ylös.

    Ei näytä käytettyjä löytyvän eli joutuu ehkä tilaamaan uudet mutta mistä mihin hintaan? suomesta?
     
  2. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Noihin saa peltisatseja melkein kaikista vauhtiputkista. Itte laitoin -73 360 dartiin flowtech halpis sarjat, makso -98 jotain 1000mk ja matalalla keulalla maakosketus oli ennepi sääntö kuin poikkeus.

    Olihan se toisaalta ihan metkaa kun eräällä huonohkolla asfaltti pätkällä yöllä vejätettäessä taustapeilistä näky kipinäsuihku noin 30 metrin välein, kun tie pisti laitteen mukavaan heijaus liikkeeseen.
     
  3. Stingray

    Stingray Gearhead

    TTI:n putket taitaa olla ainoat täyspitkät, jotka edes vähän säästää tota maavaraa (menee raidetangon yläpuolelta eikä alapuolelta kuten kaikki muut.) Olisko jotain 3 senttiä lisää kun tuli mun Dusteriin lisää maavaraa noilla putkilla. Nyt on matalin paikka putkien laipat.
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä oon ton maahanlyöntiongelman ratkaissut hitsaamalla K-palkin pohjaan kiilapalat jotka ulottuu matalammalle kun noi kollektorit, säästyy sarjat ehjinä. TTI:t tosiaan taitaa olla ainoot raidetangon yläpuolelta menevät. Hintaa on suunnilleen viisinkertasesti yleisiin halpis sarjoihin verrattuna. http://www.ttiexhaust.com/Headers-Small_Block.htm#sb#1
     

Kerro tästä muillekin!