Peltisarjat Buick 3.8 sfi, tehtaaltako ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja intiaani_chief, 18.1.2008.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Tehtiin tuossa huomio tulppia vaihdettaessa 3.8SFI padassa on peltisarjat, onko jo tehdas asennus ??? Autohan on 1989 LeSabre.
     
  2. Rodman

    Rodman Gearhead

    Omassa 2:ssa Electra 3.8 multiport fuel injection (MPFI) vuodelta -85 on myös peltisatsit joten on varmaan olleet vakiona.

    * 145 hp @ 4400 rpm, 215 ft·lbf @ 2000 rpm (1984-1985 MPFI)
    * 180 hp @ 4400 rpm, 235 ft·lbf @ 2200 rpm (1986-1988 SFI) (LG3)

    Tämä wikipediasta, joten en tiedä onko näin.
    Tehot taitaa vaihdella vuosimalleittain.
     
  3. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Tässähän on seuraava pata.

    LN3, it produced 165 hp (121 kW) and 210 ft·lbf (298 N.m) of torque. The LN3 is very closely related to the L27 and Series I L67 Supercharged. In fact, supercharger-related hardware can be fitted to an LN3 without changing the cylinder heads (ECM reprogramming required). The L27 has a two piece, upper plenum intake and lower intake, the LN3 is all one piece.
     

Kerro tästä muillekin!