Peltisarjat, taas...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jaszu, 28.1.2003.

  1. jaszu

    jaszu Gearhead

    Kun maavaran takia joudun jokatapauksessa peltisarjoja muuttamaan niin onko ideoita millaiset on "hyvät". Onko kukaan tehnyt 4-2-1 sarjoja vai onko V8:ssa 4-1 parempi kun sytysjärjestyksen vuoksi täysin"oikeita" primäärejä ei kuitenkaan pysty yhdistämään?

    Valmiit (esim.Thorley) 421 sarjat ovat tehty ilmeisesti pelkästään tilanpuutteen/asennuksen helpottamiseksi, syt.järj. peräkkäiset primäärit yhdistetty yms.
    Näyttävät aika "kevyiltä" jos vertaa esim. Marteliuksen ralli yms. sarjoihin
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ameriikkalaiset lehdet ylistää aika ajoin (n. 5v sykleillä) 4-2-1-sarjoja ja lopun ajan haukkuu niitä mitä ihmeellisemmillä syillä.
    Viimosen päälle muodin mukaiset on kai simmoset 4-1 sarjat, joitten kollektoriin on rakennettu virtausnopeutta suurentava kuristin parantamaan huuhtelua. Saattaisin jopa itse yrittää tämmöisen rakentamista.
     

Kerro tästä muillekin!