Peräkärrystä juttua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Vermilion, 27.4.2020.

  1. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kannattaakohan tänä päivänä alkaa tekemään ISOA umpitraileria? 3-akselista 8-9 metristä. Pelkkiin osiin menee tonneja, mutta maksaa uuskin 5-numeroisen summan...
     
  2. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    Mua on aina kiinostanut ajatus rakentaa jenkki tyylinen umpitraileri missä olis huomattavasti eurokärryjä suuremmat renkaat ja akselit oikeassa paikassa eikä typerästi keskellä kärryä. Olis vaan huomattavsti parempi vetää kun olis aisapainoa vaikka 150 kg. Onkohan se edelleenkään lain puitteissa mahdollista jos käyttää valmista vetopäätä ja akseleita ?
     
  3. hla

    hla Gearhead

    Traficomin sivuilta löytyy "Autojen ja niiden perävaunujen tekniset vaatimukset", mistä löytyy tieto siitä et mitä omavalmistekärryn rekisteröiminen vaatii.
     

Kerro tästä muillekin!