Perävälitykset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 19.4.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Välitysten vaihdon yhteydessä puhutaan
    ns. backlashista. Osaako joku kertoa mitä
    se tarkoittaa, ja kuinka se mitataan.
    esim. omalla kohdallani ohjeissa suosituksena
    .008"
    Kaikki neuvot välitysten vaihdosta ovat
    enemmän kuin tervetulleita...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla erityisen hankala homma tämä.
    Osaatteko sanoa vihjeitä osaavista liikkeistä. Onko kellään kokemuksia etelä-
    suomessa sijaitsevista experteistä?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hanki jostain käsiisi Mopar Muscle -lehti July 1999, siinä on ohjeet perän kasauksesta. Sain juuri omani kasattua, viikon päästä nähdään, onko oikein kasattu. Backlashin asettamiseen tarvitset mittakellon ja sille esim. magneettijalan jolla saat sen tukevasti kiinni. Backlash tarkoittaa päärattaiden välistä "klappia" jota täytyy esim. 8 3/4" perässä olla mainitsemasi minimi .008".
     
  4. OD

    OD 1st gear

    Kasasin omaan autooni perän Auburn Gearin lukolla v.96 ja asetin 0,001mm:n tarkkuudella mittaavalla mittakellolla backlashin kohdalleen ja hyvin on pelittänyt tähän päivään asti, ei ongelmia.
     

Kerro tästä muillekin!