Photorally, aihe: Kiitos kaikille aikojen saatossa osallistuneille!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Elky70, 1.7.2012.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Onhan se yleensä ollut vielä 5 sivun sisään löydettävissä uusista viesteistä kun lähtee selaamaan, mutta kaukana huippuaikojen kuvatykityksestä. Itse asiassa jossain vaiheessa vauhti oli liiankin kovaa kun tuntui että kuvat hautaantui tuntien sisään.
    Kautsilla on varmaan käytössä kävijälaskurit mistä näkee paljonko kuvia katsellaan.

    Nykyään siellä on useasti kuvia omista autoista jossain hyvässä maisemassa tai tilanteessa, mitkä on mulle paljon mielenkiintoisempia kuvia kuin cruisingissa tienpenkalla istuen ja kaikki ohiajavat kuvaten tyyli, tai ne pölykapselin heijasteet tai takavalon kuvat joita ei jaksa enää kukaan katsoa (olen laittanut niitä itsekin).

    Semmosia vaikka talvisia tilannekuvia olen laitellutkin, mutta määrällisestihän niitä ei tule yhtä paljon.
     
    Muokattu: 25.6.2017
  2. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Kiitos itsellesi, kisan pyörittämisestä. Vaikka en itse usein osallistunutkaan, aina kyllä katsoin kisakuvat ja äänestin :cool:
     
  3. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kuvia katselin mielenkiinnolla, äänestinkin joskus alussa. :cool:
    Kaikki hyvä loppuu, sanotaan. o_O
    -Vai loppuuko....? ;)
     
  4. debner

    debner Gearhead

    Eiku ku uudet miehet jatkamaan tai uusi vastaava aloittamaan, itse tekemällä saa mitä haluaa.
     
    Elky70 tykkää tästä.
  5. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Juu ei muuta ku uus ketju vaan pystyyn.
     

Kerro tästä muillekin!