Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. 69

    69 Gearhead

    Nonnii eihän sul oo läppärii.. bye.
     
  2. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Netti löytyy varmaan joka paikasta, eli poskiholisti varmaankin jatkaa trollailua?
     
  3. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Jospa siellä onkin puhelimet ja netit lukkojen takana??? :odroll:
     
  4. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Loppuiko avohoito? hyvä että suomessa vielä toimii terveydenhuolto, saadaan sairaat suljettujen ovien taakse hoitoon.
     
  5. mke77

    mke77 Gearhead

    no onneks "poskisolisti" kerkes vaihtaa kampikammionkattovalon ennen scoleen lähtöö....

    ...nii ja se männänpalautinjousi.... se on mun tallin pöydällä vielä......( ne oli Anttilassa tarjouksessa....18€/pussi....eli olen sulle 1,50 velkaa)

    onneks yks "dkw" kerkes sentään gti-päivillä alittaa 14sek. jolloin "poskis" sai mielen ruhan......seuraava tais olla "auto-union"-v6-bi-turbo huimalla16sek-alituksella......

    .......kyl siin kiire koulun sit jo onkin

    ens kesä sit.....
     
  6. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    En minä avohoidosta tiedä, täytyy olla todella kipee ja aihuttaa ympäristölle turmiota ja tuhoa että tän päivän Suomessa petipaikoille pääsee..-mutta koppihoito taitaa alkaa ..jos ei rahoja löydy sakkoihin..
     
  7. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Kyllä vakaa aikomukseni on mennä Hyvinkäälle koitta kuinka toi Plymouthin paska kulkee? Jos ei vaa tule force majeure tilannetta..
     
  8. 63S88

    63S88 Gearhead

    Nimimerkki Poskisolistin aikaisempien viestien perusteella se FM tilanne on (hyvin(käällä erittäin))todennäköistä...
     
  9. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Pitikö alunperin laittaa myös ameriikkalais valmisteiset aatot kyykkyyn - en oo ihan varma - mut tällänen muistikuva on. Ja nyt parsalllla? :eek:
     
  10. Kapok

    Kapok 1st gear

    Siis kyllähän poskis menee jo juosten matalia kaseja, saatikka parsan tai eurokinnerin ratissa, meniskö jo äänivalli rikki :rotfl: :rotfl:
     
  11. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Eikö tuo ole Japanialainen??? :odroll: Ja jenkkirysät on tarkoitus laittaa ryömimään... vastaantulijana:rotfl: :rotfl:
     
  12. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

  13. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :lol: Ei pääse osallistuu ku olen Skotlannissa ko.ajankohtana! :p
     
  14. 63S88

    63S88 Gearhead

    Uutta hamekangasta hakemassa...
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Yritän leikkiä yllättynyttä.
     
  16. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Apina saatana!
     
  17. rrauta

    rrauta 3rd gear

    jäi kyllä epäselväks, että kumpi? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kuse kilttiis!
    Joudun siis vetää jallupullon ..
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Vedä ihmeessä, sä olet se ansainnu. poskari sen sijaan ei sitä tuu ihan heti tienaamaan, mut mä voisin tarjoo sille jallupullon jos se edes tulis paikalle ja yrittäis. Mitää aikatavoitetta ei tarvita, riittää kun ilmoittautuu ja osallistuu ja näyttää naamansa.
     
  20. AGT200

    AGT200 1st gear

    Totaa, solisti tarkoittanee tota neppis skaban päivää. Vaik ei yllätä vaik se jättäis Hyvinkäänkin väliin.
     

Kerro tästä muillekin!